Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 23.09.2019, 01:37
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіти директора

 

БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА

Леонова Мая Володимирівна                                                                                                                                            

Посада:  директор Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої школи –інтернату №32 Донецької обласної ради,

контактний телефон:    050-82 96 145,

e-mail: internat.32@i.ua         

Громадянство: громадянка України

Число, місяць і рік народження:  11.11.1963р.

Місце народження: село Яблунівка Костянтинівського району  Донецької області

Освіта: повна вища‚ Донецький політехнічний  інститут ‚ 1986р.‚ спеціальність – «технологія рекуперації вторинних матеріалів промисловості»,  кваліфікація – інженер хімік-технолог, Славянський державний педагогічний інститут, 1993 р., спеціальність – «Логопедія»,  кваліфікація – логопед шкільних і дошкільних закладів 

Загальний стаж роботи         31 р. 10м.

Педагогічний стаж роботи    29 р.

Стаж роботи директором      14р.9м.

Державні нагороди, звання, грамоти, подяки:

 Почесна грамота УОН Донецької облдержадміністрації (наказ № 653-К від 06.07.2006 р.),

   Почесна грамота МОН  України (наказ № 824 – К від 16.08.2007  р.), 

 Почесна грамота УОН Донецької облдержадміністрації  (наказ № 1357 – К від 29.11.2010 р.), 

 Почесна грамота УОН Донецької облдержадміністрації (наказ № 37-Н від 19.09.2012 р.),

  Почесна грамота Донецької облдержадміністрації Донецької обласної військово-цивільної адміністрації (розпорядження голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 20.06.2017р.№686).

Трудова діяльність

04.08.1986 до 20.04.1989 р.  виробнича лабораторія Костянтинівського заводу «Скловиробів», інженер

24.04.1989р                    допоміжна школа-інтернат м.Костянтинівки, вихователь

31.08.1993р                     переведена педагогом-організатором

01.09.1994р                     переведена заступником директора з виховної роботи

01.09.2002р                     переведена вчителем

02.09.2003р                     призначена директором школи-інтернату

Станом на 23.05.2018р.

Звіт директора

Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої

школи-інтернату № 32 Донецької обласної ради

Леонової Маї Володимирівни

про свою діяльність на посаді у 2018-2019 н.р.

Основними документами, що регламентують діяльність школи, є навчальний план школи, Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про спеціальну школу, посадові обов’язки директора школи, законодавство України, інші нормативні акти, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Зусилля педагогічного колективу зосереджені на реалізації пріоритетних напрямів розвитку освіти, подоланні наявних проблем, вирішенні перспективних завдань.

Діяльність нашої школи-інтернату спрямована на здійснення комплексу навчально-реабілітаційних, корекційних заходів щодо забезпечення навчання дітей з особливими освітніми потребами .

Загальна інформація про школу.

В 1960 році в місті Костянтинівка було створено школу-інтернат для розумово відсталих дітей. З 1972 року наш інтернат розташований за адресою вул. Панфілова , б. 37-а.

Про діяльність школи всі бажаючі можуть дізнатись з сайту Костянтинівської СЗШІ № 32 konstdop.ucoz.ua

Наша спецшкола-інтернат – це обласний комунальний заклад, проектна потужність – 120 учнів. Склад учнів на кінець 2018-2019 н.р. – 130 осіб.

З них:

-дітей –сиріт та дітей п.б.п. під опікою громадян –11

-інвалідів – 22

-дітей з числа переселенців з зони АТО - 1.

Моніторинг розвитку кожної дитини досліджується вчителями, вихователями, практичним психологом, логопедом, результати моніторингу заносяться до індивідуальних карт психолого-педагогіного супроводу. Питання навчання дітей розглядається на засіданнях шкільної ПМПК, де визначаються шляхи подальшого розвитку учнів.

Кадрове забезпечення НВП

Школа-інтернат укомплектована педагогічними кадрами на 100%. Вищу педагогічну освіту мають 100% педагогічних працівників. 66% педпрацівників складають педагоги з вищою дефектологічною освітою, 5% - мають педагогічні звання «Вчитель-методист» і «Старший вчитель», 12% педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію, 41% педагогів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», 29% - другу кваліфікаційну категорію, 10 % - спеціалісти, 8% - молодший спеціаліст.

Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики та вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою.

В результаті:

  • удосконалилася система навчання, спрямована на поглиблення особистісно-орієнтованої освіти та професійної орієнтації, продовжився відбір методик та технологій, що сприяють формуванню практичних навичок школярів;
  • удосконалилася система роботи школи, спрямована на збереження здоров'я учнів, прищеплення навичок здорового способу життя;
  • продовжилося зміцнення матеріально - технічної бази школи;
  • школа працювала над забезпеченням необхідної базової підготовки учнів за основними напрямками застосування інформаційних і комунікаційних технологій;
  • удосконалилася система виховної роботи за рахунок впровадження нових виховних технологій,
  • зроблено аналіз досягнутих результатів і визначено перспективи подальшого розвитку школи.

Показники контингенту дітей

На кінець 2018-2019 навчального року склад учнів нараховує 130 осіб.

Середній показник відвідування учнями занять у 2018-2019 н.р. по школі склав 98%, що на 2% більше, ніж у 2017-2018 н.р.. Дані свідчать про результативну роботу вихователів з питань відвідування учнями школи-інтернату. Пропуски занять учнями були через хворобу, що підтверджено довідками з лікарні.

Робота з педагогічними кадрами

Здатність до самоосвіти не формується у педагога разом з дипломом педагогічного ВНЗ. Ця здатність визначається психологічними та інтелектуальними показниками кожного окремого педагога, але не меншою мірою ця здатність виробляється в процесі роботи з джерелами інформації, аналізу та самоаналізу, моніторингу своєї діяльності та діяльності колег і проходження курсів підвищення кваліфікації.

Важливим напрямком роботи з педагогічними кадрами є проходження ними курсової перепідготовки, підвищення професійної компетентності.

Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відбувається за освітніми пріоритетами держави, регіону та закладу освіти, а саме: формування інформаційної компетентності педагога, підвищення рівня професійної компетентності з урахуванням стратегічних змін в системі спеціальної освіти, способів управління пізнавальною діяльністю на курсах і в міжатестаційний період, практичної спрямованості.

Педагоги школи-інтернату проходять курсову перепідготовку один раз на п’ять років згідно перспективного плану проходження курсової перепідготовки педагогів школи-інтернату. Самоосвіта вчителя є необхідна умова професійної діяльності педагога. Учитель повинен вчитися всьому постійно. Тому 80% педагогів школи протягом навчального року проходили онлайн-курси на платформі EdEra. Протягом 2018-2019 н.р. педагоги школи стали активними учасниками програми професійного розвитку EdCamp.

Протягом 2018-2019 навчального року пройшли курси підвищення кваліфікафікації 3 вчителя-дефектолога і 2 вихователя. План з підвищення кваліфікації на навчальний рік виконано в повній мірі.

Атестація педагогів

Атестація педпрацівників школи проводилась відповідно до Закону України «Про освіту» (від 05.09.2017 р.), Закону України «Про загальну середню освіту» (від 13.05. 1999 р.), Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом МОН України № 930 від 06.10.2010, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2010 року за № 1255/18550 із змінами, внесеними згідно з наказами Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 1473 ( z0014-12 ) від 20.12.2011, N 1135 ( z1417-13 ) від 08.08.2013.

Атестація педагогічних працівників проводиться з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу. Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об'єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.

Всі педагогічні працівники, які атестувалися в 2018-2019 н.р. були детально ознайомлені з чинним Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, обраною системою оцінювання їх педагогічної діяльності; критеріями оцінювання рівня їх професійної компетентності згідно чинних нормативних документів.

Для якісної організації проведення атестаційного періоду адміністрацією школи були складені перспективні і річні плани атестації та курсової перепідготовки педагогів школи, які вчасно корегуються і відповідають вимогам вказаних вище нормативних документів. Перспективний і річний план атестації та курсової перепідготовки на 2018-2019 н.р. виконані у повному обсязі. Накази з організації та проведення атестації педпрацівників школи були видані своєчасно:

  1. Наказ № 123 «Про створення атестаційної комісії у 2018-2019 навчальному році» (від 06.09. 2018 р.).
  2. Наказ № 142 «Про організацію та проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2018-2019 навчальному році» (від 11.10. 2018 р.)
  3. Наказ № 31 «Про результати атестації педагогічних працівників школи у 2018-2019 навчальному році» ( від 27.03.2019 р.)

Тексти наказів відповідають вимогам вищезазначених нормативних документів.

Протягом 2018-2019 навчального року згідно плану внутрішньошкільного контролю було вивчено систему роботи педагогів, які атестувалися. Експертною групою шкільної атестаційної комісії було проведено комплексне оцінювання системи роботи та узагальнення перспективного досвіду педпрацівників, які атестуються. Членами експертної групи використовувались наступні методи вивчення системи роботи педагога: спо­стереження та аналіз уроків, виховних заходів та інших форм педагогічного процесу; ви­вчення навчальної документації, проведення контрольних робіт або опитувань учнів, бесіди з педагогом і його колегами; анкетування батьків та учнів.

Склад атестаційної комісії директор школи визначав з методичною радою, профспілковим комітетом за результатами соціометричного анкетування, яке дозволяє оцінити авторитетність педагога серед педпрацівників школи. До складу комісії було введено 9 педпрацівників ( директор, заступники директора з НВР і ВР, керівники методичних об’єднань вчителів і вихователів, психолог, голова профсоюзного комітету школи-інтернату ).

Стан ведення особових справ педагогів задовільний. Атестаційні листи, документальне підтвердження курсової перепідготовки педагогів оформлені за вимогами чинного Типового положення про атестацію педпрацівників України. Усі зазначені документи зберігаються протягом наступних 5 років.

Результати вивчення системи роботи педагогів-атестантів було уза­гальнено у доповідних записках на ім'я директора школи, в наказах і заслуховувались на засіданнях педагогічної ради та методичних об'єднань.

Вчителі і вихователі, які атестувалися в 2018-2019 н.р., представили свій творчий звіт на педагогічній раді (від 27.03.2019 р.) або оформили свій досвід у вигляді педагогічного портфоліо. Всі атестаційні матеріали педагогів, які атестувалися, узагальнені і зберігаються у шкільному методичному кабінеті.

У 2018-2019 навчальному році було атестовано 12 педагогів: 4 вихователя ( з них 2 - позачергово присвоєно другу кваліфікаційну категорію, 2 - відповідають раніше присвоєній ), 8 учителів (з них 2 – присвоєно першу кваліфікаційну категорію, 3 – позачергово присвоєно другу кваліфікаційну категорію, 3 - відповідають раніше присвоєній).

Під час проведення атестації в 2018-2019н.р. не було виявлено порушень щодо дотримання Положення про атестацію з питань присвоєння педпрацівникам кваліфікаційних категорій. Безконфліктність організації і проведення атестації забезпечується доброзичливими взаєминами між педагогами, що атестуються, та членами атестаційної комісії, відкритістю планування та дотримання норм і правил проходження атестації.

Аналіз методичної роботи

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги педагогам у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. Тому для підвищення ефективності функціонування системи методичної роботи з педагогічним колективом директор та його заступники керувались вимогами, які випливають з об’єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів, практичною спрямованістю, конкретністю, системністю, оптимальним поєднанням різних форм і методів цієї роботи. Так 2018-2019 навчального року на засіданнях педагогічних рад були розглянуто низку питань, які суттєво покращили освітній процес в школі та були стимулом для творчої роботи як вчителів так і учнів.Колегіальними органами у школі є педагогічна рада і методична рада, яка в свою чергу спирається на роботу методичних об'єднань. Педагогічна рада розглядала різні питання, що висвітлюють стратегічні і тактичні проблеми розвитку школи та організації навчально-виховного процессу.

Пріоритетними напрямками методичної роботи у школі-інтернаті були обрані:

  • підвищення професійної майстерності педагогів;
  • формування оптимального варіанту змісту освіти;
  • формування професійних компетентностей педагогів;
  • підвищення ефективності корекційно-педагогічного процесу.

Вся методична робота навчального закладу в 2018-2019 н.р. концентрувалася навколо методичної проблеми «Продуктивна педагогічна технологія як основа інноваційного розвитку сучасної спеціальної школи-інтернату». Творчою групою педагогів складено перспективний план роботи над проблемою. В рамках виконання перспективного плану роботи над проблемою, протягом навчального року педагогами вивчались шляхи адаптації та впровадження продуктивної педагогічної технології в корекційно-педагогічний процес.

Основними формами методичної роботи з педагогічними працівниками школи-інтернату були: педагогічна рада, методична рада, методичні об'єднання педагогів, інструктивно-методичні наради, методичні оперативки, педагогічні читання, тренінги, самоосвіта, підвищення кваліфікації, педагогічної майстерності, атестація педагогічних працівників, індивідуальні та групові консультації для учителів та вихователів; участь у роботі предметних тижнів, поповнення методичних скриньок розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів.

В школі-інтернаті сформовано 4 методичні об’єднання:

  • вихователів (керівник Климова С.В., спеціаліст вищої категорії);
  • вчителів початкових класів (керівник Дика О.В., спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»);
  • вчителів трудового навчання (керівник Супрунова Н.М., спеціаліст І категорії);
  • вчителівпредметників старших класів (керівник Коптякова М.В., спеціаліст вищої категорії);

Вчителі і вихователі проводили відкриті уроки і виховні заходи: Хоролець І.О., Дика О.В., Павелко Т.В., Пузікова І.Л., Митрофанова Л.І., Сєдая Н.В., Дятленко О.М., Філіна З.В., Супрунова Н.Н., Бережна І.О., Климова С.В., Тітова В.В.. Уроки та виховні заходи цих педагогів отримали добру оцінку та довели, що саме проведення нестандартних уроків сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів з психофізичними вадами розвитку. 80 % педагогів школи-інтернату виступали з рефератами, робили доповіді, з питань навчання та виховання дітей з ООП.

Слід відмітити активну участь в методичній роботі школи наступних педагогів: Дику О.В., Кірію А.В., Калашнік І.М., Леонову М.В., Леонова О.А., Кравченко В.Г., Супрунову Н.М., Пузікову І.Л., Сєду Н.В., Коптякову М.В., Хоролець І.О., Климову С.В., Тітову В.В., Філіп О.В..

Педагоги школи-інтернату володіють сучасними методами роботи та знанням психологічних основ корекційно-педагогічної діяльності. 65% педагогічного колективу мають досвід інноваційної діяльності. Згідно перспективного плану педагоги підвищують педагогічну майстерність і професійний рівень, що забезпечує достатню результативність навчально – виховної роботи.

Позитивним результатом внутрішньошкільної методичної роботи за 2018-2019 навчальний рік є:

  • 04.12.2019-05.12.2019 р. участь заступника директора з НВР Кірії А.В. і директора Леонової М.В. у ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Проектування індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників у контексті євроінтеграції освітнього середовища» з виступом на тему «Підготовка педагогічних працівників загальноосвітніх закладів до роботи в інклюзивному просторі з використанням ІКТ»;
  • 14.11.2018 р. – участь заступника директора з НВР Кірії А.В. в онлайн-студії психолого-педагогічного супроводу для фахівців психологічної служби та класних керівників «Психологічний супровід інклюзивної освіти: міфи та реальність» з виступом на тему «Проектування адаптаційно-розвивального середовища дітей, які мають порушення інтелектуального розвитку та ознаки шкільної дезадаптації, в умовах освітнього закладу».
  • 20.03.2019 участь психолога Крутової Т.Є. в семінарі для практичних психологів спеціальних, санаторних загальноосвітніх шкіл-інтернатів, шкіл-інтернатів для дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування, навчально-реабілітаційних центрів «Технологія командної взаємодії в контексті психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами» з виступом на тему «Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями у розвитку. Карта психолого-медико-педагогічного супроводу дитини з інвалідністю (з досвіду роботи)».

Навчальна діяльність

Діяльність педагогічного колективу школи в 2018-2019 навчальному році була спрямована на реалізацію основних завдань, що стоять перед освітою дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, підвищувати соціальну адаптацію дітей з інвалідністю, забезпечувати комфортні умови проживання, високий рівень виховання та життя учнів.

За статистичними даними на кінець 2018-2019 н. р. в школі навчається 130 учнів, з них учнів першого класу – 10 осіб не атестовані (вербальне оцінювання), всі 120 учнів 2-9 класів атестовані за 2018-2019 навчальний рік. Показники по школі за 2018-2019 навчальний рік такі: достатній рівень навчальних досягнень - 2%, середній рівень – 64%, задовільний рівень – 26%, початковий рівень – 8%.

Вчителями школи-інтернату систематично ведуться моніторингові дослідження рівня навчальних досягнень учнів. Порівняльний аналіз моніторингових даних за 2018-2019 навчальний рік дає змогу зробити висновок про стабільність позитивних результатів навчально–корекційного процесу в школі. Середній бал навчальних досягнень учнів 2-9 класів за ІІ семестр 2018-2019 н.р. — 7. Слід зазначити, що невисокий бал (4) порівняно з іншими класами мають учні 8-б класу (для дітей з помірною розумовою відсталістю), причиною такого стану навчальних досягнень є недостатньо сформована пізнавальна діяльність, вміння виконувати навчальні завдання у зв’язку з особливостями психофізичного розвитку школярів, які входять до складу даного класу.

Основна частина учнів школи-інтернату (66%) має необхідні знання та уміння в обсязі програмових вимог. Кращі результати в навчанні показали учні наступних класів: 2, 8-а, 4, 7-б. Слід відмітити вчителів Хоролець І.О. (2 кл.), Кравченко В.Г. (4 кл.), Коптякову М.В. (математика 5-8 кл.), які приділяють належну увагу формуванню і розвитку в учнів ключових життєвих компетентностей, активізації пізнавальної діяльності школярів. Але адміністративна перевірка показала, що 2% учнів мають надслабку теоретичну і практичну підготовку, їхні відповіді поверхові, від­чувається слабке володіння програмним матеріалом. Протягом ІІ півріччя з вказаними школярами корекційно-педагогічна робота проводилась за наданими рекомендаціями шкільної ПМПК, але низький рівень навчальних досягнень цих школярів пояснюється особливостями їх психофізичного розвитку: недостатньо розвинені словесно-логічне мислення, сенсорна увага, просторова уява, зорова і словесно-логічна пам'ять та інші психічні процеси.

Інформатизація освітнього процесу

Матеріальні умови нашої школи сприяють впровадженню сучасних освітніх, у тому числі інформаційних, технологій у навчально-виховний процес.

На сьогоднішній день ефективно працює 1 НКК з підключеним виходом в мережу ІНТЕРНЕТ. В наявності 8 інтерктивних дошок, 10 мультимедійних проекторів, 5 мультимедійних екранів різних розмірів. Комп'ютери з повним забезпеченням використовуються в навчальних кабінетах, як педагогами, так і учнями. Це забезпечення ефективно використовується на уроках та в позаурочний час при підготовці учнями та педагогами проектів з різних предметів.

 

                                                                                                                                                                                                                                             Робота медиків
З метою покращення стану здоров’я учнів проводиться  медичне обстеження дітей лікарями ЦРЛ, проводяться необхідні медичні щеплення (з дозволу батьків). 
 В школі навчається 19 дітей-інвалідів з різними паталогіями. Усі отримують повну реабілітацію згідно ІПР, кожному учню призначено  лікування в різних медичних устаткуваннях.  
Харчування в школі п’ятиразове та становить 113,33 грн. на добу.  Основні харчові інгредієнти збалансовані у межах норми, та становлять 3. 120 ккал. на добу. 

ПОВНА ВЕРСІЯ >>>

Пошук
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2019