Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Неділя, 18.04.2021, 11:18 |
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради | |
Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаю Вас Гість |
|
Завдання на тиждень 30.03 -03.04.2020НАВЧАННЯ ГРАМОТИ з 30.03- 01.04 Тема: Буквосполучення ьо, йо. Прочитати завдання на мал.1 і 2 Написати рядок ьо та йо Списати таблицю в зошит
З малюка 1 виписати 5 слів із сполученням ьо. З малюнка 2 виписати 5 слів із сполученням йо 2.Робота з підручником: Читати слова на стор. 100-102 МАТЕМАТИКА з 30.03-01.04 Тема: Додавання та віднімання у межах 8. Розв’язання задач. 1.Писати в зошиті зразок цифри 8 Увага!!! Починаємо там, де жовта крапка ( див. зразок) 2.Подивіться презентацію та виконайте завдання (усно) Презентація «Карантин? Не нудьгувати, рахувати і читати» https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-ne-nudguvati-rahuvati-i-citati-221717.html 3. Подивіться уважно відео та дайте відповіді на питання: https://www.youtube.com/watch?v=Gs5DKrqPXq8 З яких частин складається задача? Якщо предметів збільшується, який знак треба поставити? Якщо предметів зменшується , який знак треба поставити? 4.Виконати письмово завдання Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ з 30.03-01.04 Тема: « Жива і нежива природа» Прочитати дитині оповідання та обговорити питання під ними. https://jmil.com.ua/2000-2/clubcurious Намалювати 3 предмети живої і 3 предмети неживої природи.
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ з 02.04 – 05.04 Тема: Звук і буква «я». Подивіться уважно відео https://www.youtube.com/watch?v=_TLi44yRO1c&list=PLkLwod_eIKOWyf8vUxNq0oRkY1cOnDbeU&index=33&t=27s Дайте відповіді на запитання: З якою буквою познайомились? Які слова з цією буквою запам’ятали? Виконайте завдання: https://www.youtube.com/watch?v=dtYNZm7Jsd8 Запамятай!!! Приголосні перед Я вимовляються пом’якшено . Прочитай склади: ( не менше 5 разів) БА-БЯ ДА-ДЯ ЗА-ЗЯ ПА-ПЯ ВА-ВЯ НА-НЯ КА-КЯ РА-РЯ ЛА-ЛЯ СА-СЯ МА-МЯ ТА-ТЯ Гра з м’ячем « Навпаки» ( дорослий говорить та – дитина повертає м’яч – тя) і так інші склади. Написати зразки букви ( маленьку і велику по 2-3 рядки) зразок https://www.youtube.com/watch?v=hBZIY-GSHDw Робота з підручником: 02.04 -03.04 Читати слова і речення стор. 103 (не менше 10 хвилин) Списувати ці слова з підручника 04.04-05. 04.Читати слова і речення стор. 104 Списувати ці слова з підручника. МАТЕМАТИКА з 02.04 – 05.04 Тема: Число і цифра 9. Знайомство з цифрою відео 1 https://www.youtube.com/watch?v=l2jQbSlmlR4 відео 2 https://www.youtube.com/watch?v=OdbiX6PBRcY Дай відповіді на питання: З якою цифрою познайомились? На що схожа цифра 9? Вивчи вірш: Цифра 9, чи дев’ятка, – Наче в цирку акробатка: Сторчака як перевернеться, Зразу шісткою обернеться. Написати 2 рядки в зошиті цифри 9. Зразок див. у відео(2) на 3.05 хвилині Виконати усно завдання ( мал.1) Виконати завд.7 і завд.13 з малюнку письмово Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ 02.04-05.04 Тема:» Сонце і його вплив на живу і неживі природу» Подивіться уважно відео: https://www.youtube.com/watch?v=gB0kTxguNF0 https://www.youtube.com/watch?v=zA04WYHCrHw Дайте відповіді на питання: Що дає людям сонце? Що трапиться, якщо не буде сонця? Відповіді надсилати до 05.04.
Музичне мистецтво Тема: Забарвлення звучання голосу людини і музичних інструментів. Погляньте навколо- усе таке різне! Швидке і повільне, лагідне й грізне. Велике й маленьке, веселе й сумне, Дзвінке і тихеньке, похмуре й ясне! Кожна людина, тварина, музичний інструмент мають свій голос . Пригадайте, в кого він ніжний і високий , у кого – грубий і низький. (тато, мама, дитина) Це забарвлення звука та голосу називається тембром. Вивчити пісню В. Левченко «Щебетала пташечка» https://www.youtube.com/watch?v=EI4EnC9M3EQ Щебетала пташечка у лісочку, Щебетала тоненьким голосочком. Щебетала пташечка у лісочку, Танцювали зайчики на пеньочку. Щебетала пташечка,щебетала, Із ранковим сонечком розмовляла Повторити пісню «Вийди,вийди сонечко» https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA Вийди,вийди сонечко на дідове полечко, На бабине зіллячко на наше подвір,ячко, На весняні квіточки,на маленькі діточки, Там вони граються,тебе дожидаються |
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |