Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 15.04.2021, 13:03
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

тиждень 30.03.2020-03.04.2020 3-б кл

30.03 Математика

I група

1. Розв’яжи приклади.

6+5=                12- 5+ 7=

4+7=                10+10-1=

6+6=                 6 + 6–5=

8+8=                17-8 + 5=

9+5=                11 -5- 8 =

2. Подумай!

До школи йшли 5 хлопчиків. Назустріч їм- 8 хлопчиків. Скільки хлопчиків ішли до школи?

II група

1. Розв’яжи приклади.

8+2=                9+2=

8+3=                9+3=

8+4=                9+4=

2. Подумай!

У першому букеті- 13 троянд, а в другому- на 6 троянд менше. Скільки троянд у першому букеті?

Вибери правильну відповідь: 1) 9;  2)16;  3)7.

31.03

I група

1. Порівняй подані числа.

2+11 _ 12 -5            18- 8 _ 18-18

20-12_ 8 – 5             14+5 _ 20 -1

2. Накресли ламану, яка складається з відрізків завдовжки 2см, 4см, 1см. Визнач довжину ламаної.

II група

1. Порівняй подані числа.

8+4 _ 6             13-4 _ 7

9+3 _ 8             18-9 _10

2. Накресли ламану, яка складається з відрізків завдовжки 2см, 4см, 1см. Визнач довжину ламаної.

01.04

I група

Пригадай: 1дм=10см

                  10мм=1см

1. Запиши в сантиметрах:

1дм 3см            1дм 1см         10мм

1дм 8см            1дм 1дм         15мм

2. Задача

Мама дала сину 7 абрикосів, 4 сливи і 2 цукерки. Скільки всього фруктів дала мама сину?

II група

1. Запиши в сантиметрах.

1дм 2см             10мм

1дм 3см             2дм

2. Задача.

 

Мама дала сину 7 абрикосів, 4 сливи і 2 цукерки. Скільки всього фруктів дала мама сину?

02.04

I група

1. Розв’яжи приклади.

9+9-10=             3+9-5=     

8+9 -7 =             4+9-7=

9+7 -6 =             9+3-4=

2. Запиши і розв’яжи приклади

Зменшуване 11, від’ємник 5.

13 зменшити на 6.

14 зменшити на 8 одиниць.

Від 15 відняти 7.

Знайди різницю чисел 12 і 9.

Зменшуване 12, від’ємник 8.

3. Накресли відрізок на 14 см, а другий на 6 см коротший.

II група

1. Розв’яжи приклади.

7+ 4 -1=             2+9-11=

12-3+1=             8-4+ 9 =

13-4+1=             6+5- 2 =

2. Гра «Продовж речення».

5- це 3і…;         8-це 5і…;

6- це 2і…;         9-це 4і…; 

7- це 4і…;        10-це 6і…;

3. Зменш на 2 числа:

12, 10, 11, 15.

 

31.03 Українська мова

Пригадай!

Речення, в якому про когось або про щось розповідається, називається розповідним. У кінці розповідного речення ставиться крапка (.).

Наприклад: Ліда отримала гарну оцінку.

І група

1. Прочитай, виділяючи зниженням голосу і паузою кінець кожного речення.

      Заєць – це дика тварина Цей вухань хоч і маленький , але дуже спритний Він може бігати зі швидкістю мотоцикла

2. Скільки речень ти прочитав?

3. Спиши. Який знак ти поставив у кінці кожного речення?

ІІ група

1. Прочитай, виділяючи зниженням голосу і паузою кінець кожного речення.

      Заєць – це дика тварина Цей вухань хоч і маленький , але дуже спритний Він може бігати зі швидкістю мотоцикла

2. Скільки речень ти прочитав?

3. Спиши 2 речення. Який знак ти поставив у кінці кожного речення?

01.04

Пригадай!

Часто розповідні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням, радістю. У кінці таких речень ставиться знак оклику (!).

І група

1. Прочитай, виділяючи зниженням голосу і паузою кінець кожного речення.

      Заєць – це дика тварина Цей вухань хоч і маленький , але дуже спритний Він може бігати зі швидкістю мотоцикла

2. Скільки речень ти прочитав?

3. Спиши. Який знак ти поставив у кінці кожного речення?

ІІ група

1. Прочитай, виділяючи зниженням голосу і паузою кінець кожного речення.

      Заєць – це дика тварина Цей вухань хоч і маленький , але дуже спритний Він може бігати зі швидкістю мотоцикла

2. Скільки речень ти прочитав?

3. Спиши 3 речення. Який знак ти поставив у кінці кожного речення?

02.04

І група

1. Запиши речення, вставляючи пропущені слова.

Зразок. Пілот керує літаком.

…керує літаком.

…навчає дітей.

…охороняє ліс.

Для довідок: лісник, пілот, учитель.

2. Підкресли слово, яке вказує, про кого розповідається в реченні.

ІІ група

1. Запиши речення, вставляючи пропущені слова.

Зразок. Пілот керує літаком.

…керує літаком.

…навчає дітей.

…охороняє ліс.

Для довідок: лісник, пілот, учитель.

2.Спиши 2 речення. Підкресли слово, яке вказує, про кого розповідається в реченні.

03.04

Пригадай!

Речення, в якому про когось або про щось запитується, називається питальним. У кінці питального речення ставиться знак питання (?).

Наприклад: Хто отримав гарну оцінку?

І група

1. Прочитай речення в лівому і правому стовпчиках.

Куди ти їдеш?                    Я їду до Полтави.

Звідки ти їдеш?                  Я їду з Миргорода.

Де ти живеш?                     Я живу в Пирятині

2. У реченнях якого стовпчика про щось запитується? Запиши ці речення.

ІІ група

1. Прочитай речення в лівому і правому стовпчиках.

Куди ти їдеш?                    Я їду до Полтави.

Звідки ти їдеш?                  Я їду з Миргорода.

Де ти живеш?                     Я живу в Пирятині

2. У реченнях якого стовпчика про щось запитується? Запишіть 2 речення.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021