Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 18.04.2021, 10:57
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

тиждень 30.03.2020-03.04.2020

30.03.2020 р.

Математика: Додавання до 8 та додавання 8.

Пригадай: числа можна додавати частинами.

Послідовність розвязання задачі: умова,  питання,  розвязання,  відповідь.

Зроби короткий запис умови задачі й розвяжи її:

1 група:  Микита зловив 8 окунів, а Тарас на 4 окуні більше. Скільки рибин зловили хлопці разом?

2 група:  У Марини 8 фломастерів, а у Віри на 3 фломастери більше. Скільки фломастерів у Віри?

Накресли відрізок: Довжина відрізка АО дорівнює 8 см. Накресли цей відрізок.

Українська мова: Виділення в реченнях тих слів, у яких про когось або про щось говориться, що саме говориться.

Прочитай уважно і  пригадай: Речення – це слово, або кілька слів, які виражають закінчену думку.

Речення, в якому про когось, або про щось розповідається, називається розповідним.  У кінці розповідного речення ставиться крапка (.).

Наприклад: Ліда отримала гарну оцінку на уроці математики.

Часто розповідні речення вимовляються з особливим почуттям: із захопленням, радістю. У кінці таких речень ставиться знак оклику (!). Це – окличні речення. Наприклад: Ліда отримала гарну оцінку!

Речення, в якому про когось або про щось запитується, називається питальним. У кінці питального речення ставиться знак питання (?).

Наприклад: Хто отримав гарну оцінку?

Прочитай і дай відповідь усно:

1. Учень читає цікаву книжку. (Хто читає книжку? Що робить учень?)

2. По річці пливе маленький човен. (Що пливе по річці? Що робить човен?)

3. Дівчинка співає пісню. (Хто співає? Що робить дівчинка?)

4. Високо в небі літають пташки. (Хто літає? Що роблять пташки?)

Спиши розповідні речення.

Природознавство: Жива природа. Рослини. Визначення. Різноманітність рослин: дикорослі і культурні. Органи рослин: корінь, стебло, листя, квітки, плід.

Прочитай усвідомлено, постарайся запамятати: Рослини – це частина живої природи. Рослин дуже багато, вони різноманітні. Рослини поділяють на дикорослі та культурні. Дикорослі рослини ніхто не садив і ніхто не доглядає. Вони самі ростуть у лісі, полі, на луках. Культурні рослини посадила і виростила людина. Вона доглядає за ними, збирає врожай. До культурних рослин належать овочеві, фруктові, ягідні, декоративні культури.

Подумай  і дай відповідь усно: Які культурні рослини ти знаєш? Які рослини людина вирощує на городі? У садку?

Прочитай усвідомлено, постарайся запамятати:

Корінь, стебло, листки, квітки, плоди – це органи рослин.

Уважно роздивись малюнок

01.04.2020 р.

Математика: Додавання до 6 та додавання 6.

Пригадай: числа можна додавати частинами.

Послідовність розвязання задачі: умова,  питання,  розвязання,  відповідь.

Зроби короткий запис умови задачі й розвяжи її:

1 група:  До їдальні привезли два мішки цукру. В одному мішку 6 кг цукру, а в другому мішку на 7 кг цукру більше. Скільки всього цукру привезли до їдальні?

2 група:  У Микити 6 зошитів, а у Олексія  на 5 зошитів більше. Скільки зошитів  у хлопців  разом?

Накресли відрізок:

1 група:  Відрізок  АО дорівнює 6 см. А відрізок  МК на 4 см більше, ніж АО. Накресли ці два відрізки.

2 група:  Відрізок  АО дорівнює 6 см. Накресли цей відрізок.

Українська мова: Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

Прочитай уважно і  пригадай: Речення – це слово, або кілька слів, які виражають закінчену думку.

У кінці розповідного речення ставиться крапка (.).  У кінці питального речення ставиться знак питання (?).  У кінці окличного речення ставиться знак оклику (!).

Пригадай: Перше слово в реченні завжди пишеться з великої букви. У кінці речення ставиться крапка (або знак оклику, або знак питання).

1 група:  Прочитай, подумай! Зі слів кожного рядка склади речення, запиши їх:

1. подарували, Вірі, портфель, новий.

2. нас, приїхали, родичі, до.

3. Данилко, у, любить, футбол, грати.

4. люблю, весну, дуже,  я.

2 група:  Доповни речення, використовуючи слова для довідок. Запиши їх:

1. На стіні висить (що?) ….. .

2. Мама працює (де?) …. .

3. Діти повернулися (куди?) …. .

Для довідок: додому,  картина,  в лікарні.

Перевір, чи поставив ти крапку в кінці кожного речення?

Читання:  Прочитай  текст 2-3 рази, навчися читати його виразно:

Весна

Після довгої холодної зими нарешті прийшла весна. Зазеленіла молода трава, дерева випускають перші листочки. Кожного дня розпускається все більше квітів. Навколо все оживає. Дні стають все довшими та сонячними. З теплих країв прилітають птахи. Починають цвісти дерева. Повітря розповсюджує солодкий запах весни

02.04.2020 р.

Математика: Додавання до 6 та додавання 6.

Пригадай: числа можна додавати частинами.

Розвяжи приклади:

1 гр.                                                                           2 гр.

6+6-10=                                                    6+4=

7+6-3=                                                      6+5=

6+8-5=                                                      6+6=

6+9=                                                         8+6=

5+6=                                                         7+6=

Накресли відрізок:

1 група:  Відрізок  АО дорівнює 11 см.  Накресли  відрізок АО.  Відрізок  ВС менший за довжиною, ніж АО. Накресли відрізок ВС.

2 група: Довжина відрізка ВС менше 10 см. Накресли відрізок ВС.

Українська мова: Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

Прочитай уважно і  пригадай: Речення – це слово, або кілька слів, які виражають закінчену думку.

У кінці розповідного речення ставиться крапка (.).  У кінці питального речення ставиться знак питання (?).  У кінці окличного речення ставиться знак оклику (!).

Пригадай: Перше слово в реченні завжди пишеться з великої букви. У кінці речення ставиться крапка (або знак оклику, або знак питання).

1 група:  Прочитай, подумай! Зі слів кожного рядка склади речення, запиши їх:

1. у, діти, гралися, дворі, весело.

2. читати, Марійка, книжки, любить.

3. по, машина, їде, дорозі.

4. дощ, з, падає, неба.

2 група:  Доповни речення, використовуючи слова для довідок. Запиши їх:

1. По дорозі їде  (що?) ….. .

2. Мама пішла (куди?) …. .

3. У мене дуже багато  (кого?) …. .

Для довідок: в магазин,  друзів,  автобус.

Перевір, чи поставив ти крапку в кінці кожного речення?

 

Музичне мистецтво

Тема. Обряди зустрічі весни. Народні пісні-веснянки.Ведення хороводів.

У давніх слов’ян рік починався весною. Новий рік починався з відродженням навколишньої природи і з пробудженням матері-землі від зимового сну. Весну зустрічали радісно й пишно, з піснями, танцями, іграми. Ці пісні назвали веснянками.Веснянки співаються майже завжди одночасно з танцями та іграми, які мають «закликати» весну та добрий урожай. Існують і паралельні назви: на Поліссі — маївки, магівки, у західних регіонах України веснянки називають гагілками, гаївками, а на Яворівщині — риндзівками, на Волині — рогульками. Мелодії веснянок побудовані на багаторазовому повторенні однієї-двох поспівок у межах невеликого діапазону. У давніх слов’ян був звичай, зустрічаючи весну, виганяти, ховати або топити зиму. Для цього робили з соломи опудало, одягали його в людську одежу, співали над ним пісні, а потім роздягали, топили, палили або рубали. Після спалення попіл кидали у воду. Різновидом веснянок є гаївки — твори усної народної словесності, якими супроводжувались обрядові дійства, весняні ігрища та святкування, що відбувались у гаях, лісах чи поблизу водоймищ. https://www.youtube.com/watch?v=hlWXFWePjKA

Сонечко, сонечко, виглянь у віконечко!

Дітки гуляють, тебе виглядають!

Вийди, вийди, сонечко,на дідове полечко,

На бабине зіллячко, на наше подвір’ячко!

Завдання: читати веснянки, вивчити веснянку «Ой минула вже зима» https://www.youtube.com/watch?v=746fPQMAZ6g

Ой минула вже зима,
Снігу-льоду вже нема,
Ой нема, ой нема, снігу-льоду вже нема.
Прилетіли журавлі
Й соловеєчки мал!.
Ой малі, ой малі, соловеєчки малі.
В лузі квіти вже цвітуть,
Вівці травку вже пасуть.
Ой пасуть, ой пасуть, вівці травку вже пасуть.
Всі веснянку співаймо,
Весну красну вітаймо.
Вітаймо, вітаймо, Весну красну вітаймо.

РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ

 

1.Слова для співвіднесення. Прочитай, виправ помилку. Запиши вірно.

Пилосос-пилососити, холодильник-кипятити воду, чайник- холодити, міксер-збивати, пральна машина-прати, праска-прасувати, мікрохвильова піч-розігрівати, духова шафа-випікати.

2.Закінчи речення за зразком: Праска маленька, а холодильник великий. Запиши.

Чайник …., а духова шафа ….  Пилосос …, а пральна машина … . Міксер …, а мікрохвильова піч … .

 

03.04.2020 р.

Природознавство: Розвиток рослини. Проростання насіння. Умови життя рослин.

Прочитай усвідомлено,  пригадай: Рослини – це частина живої природи. Рослин дуже багато, вони різноманітні. Рослини поділяють на дикорослі та культурні. Дикорослі рослини ніхто не садив і ніхто не доглядає. Вони самі ростуть у лісі, полі, на луках. Культурні рослини посадила і виростила людина. Вона доглядає за ними, збирає врожай. До культурних рослин належать овочеві, фруктові, ягідні, декоративні культури.

Корінь, стебло, листки, квітки, плоди – це органи рослин.

Подумай  і дай відповідь усно:

1.  Які культурні рослини ти знаєш? Які рослини людина вирощує на городі? У садку?

2.  Які органи рослин ти знаєш?

Завдання: Спробуй намалювати рослину  і підписати її органи: корінь, стебло, листки, квітки.

Прочитай усвідомлено, постарайся запамятати: Щоб виростити садову квітку, треба спочатку висадити в землю насіння, потім доглядати рослину, поливати, видаляти буряни.  Проте  і в лісі, і в полі  росте багато квітів, їх ніхто не садив і не доглядав. Про них подбала сама природа. Вітерець приніс насіннячко, дощик полив, сонечко пригріло – і виросла чудова квіточка.

Для життя і росту рослинам потрібні повітря, світло, вода, тепло і ґрунт.

Подумай  і дай відповідь усно:

1. Чи може насіння прорости без води, тепла, світла?

2. Які умови потрібні рослинам для життя?

Уважно роздивись малюнок «Умови росту рослини». 

Спиши і  запамятай:

Для життя і росту рослинам потрібні повітря, світло, вода, тепло і поживні речовини.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021