Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Неділя, 07.03.2021, 14:25 |
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради | |
Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаю Вас Гість |
|
Про школуКостянтинівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 32 Донецької обласної ради розташована за адресою: 85105, Донецька обл., м.Костянтинівка, вул.. Панфілова, буд. 37-а; тел./факс (06272) 2-82-33, E-mail: konstinternat.32@gmail.com Орган управління закладу освіти: Департамент освіти і науки Донецької облдержадміністрації. Структура спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з інтелектуальними порушеннями: І ступінь – початкова школа (1-4 кл.); ІІ ступінь – основна школа (5-9 кл.). Мережа класів та їх наповнюваність у спеціальній школі-інтернаті встановлюється відповідно до Нормативів наповнюваності класів і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 №128, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.03.2002 за N 229/6517. Освітній процес у школі-інтернаті організовується відповідно до: 1 клас – Типової освітньої програми для 1-х класів для дітей з інтелектуальними порушеннями (наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 816); 2 клас - Типової освітньої програми для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку (наказ МОН України від 02.07.2019 р. № 917); 3-4 класи - Переліку комплектів навчальних програм для здобувачів початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з особливими освітніми потребами (наказ МОН України від 25.06.2018 р. № 693, таблиця 20); 5-9 класи - Переліку комплектів навчальних програм для здобувачів базової середньої освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з особливими освітніми потребами (наказ МОН України від 12.06.2018р. № 627 із змінами від 10.06.2019 р., наказ МОН № 808, таблиці 20 і 19.1). Мова освітнього процесу - українська. Цілі, пріоритетні напрямки роботи і задачі школи
Мета : створення оптимальних психолого – педагогічних умов для досягнення соціальної зрілості кожною особистістю, певного рівня освіченості, використовуючи потенціал компенсаторно-корекційних можливостей. Пріоритетні напрямки роботи
1. Оновлення змісту освіти та переорієнтація навчально – виховного процесу на особистість дитини. 2. Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку, виховання й навчання дітей через впровадження нових освітніх технологій. 3. Створення системи управління навчальним закладом на основі моніторингу і інформаційно-комунікаційних технологій. 4. Найсуворіша економія бюджетних коштів, пошук і залучення позабюджетних джерел фінансування для розвитку школи – інтернату. Задачі спеціальної школи – інтернату 1. Забезпечення права розумово відсталих дітей, на здобуття певного освітнього рівня загальної середньої освіти шляхом спеціально організованого навчально-виховного процесу в комплексі з корекційно-розвитковою роботою, медичною реабілітацією; 2. Побудова корекційно – педагогічного процесу на основі даних психологічних досліджень індивідуальних особливостей та аналізу вивчення стану здоров'я школярів. 3. Виховання національно свідомого громадянина України. 4. Здійснення соціально-педагогічного патронату: надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з метою забезпечення їх активної участі в комплексній навчально-виховній, корекційно-розвитковій роботі. 5. Формування готовності педагогічного працівника до адоптації та впровадження інноваційних технологій, реалізації ефективних форм та методів роботи, які впливають на позитивні результати в системі корекції, реабілітації кожної дитини. Навчальні заняття проходять в обладнаних 18 класних кімнатах. Професійна підготовка учнів з трудового навчання відбувається за профілями: декоративно-ужиткове мистецтво, швейна справа, квітникарство. Учні оволодівають необхідними практичними навичками та вміннями для використання їх в умовах виробничих підприємств. В умовах сьогодення найефективнішим напрямом педагогічного процесу є надання корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. На уроках соціально-побутового орієнтування учні отримують конкретні знання та практичні вміння. Важливою ланкою роботи в школі є психологічний супровід, який сприяє формуванню особистісно зрілої, соціально адаптованої і захищеної дитини. Медичне обслуговування проводять міський лікар та медична сестра. Діти отримують необхідну першу медичну допомогу та профілактичні засоби. Шкільна їдальня розрахована на 70 місць. Світлі і затишні спальні кімнати обладнані сучасними меблями. У виховній роботі приділяється увага розвитку активності, ініціативи, природних здібностей дітей. В школі створена і функціонує дитяча організація «Школа-родина», яка діє за принципами системи цінностей: ціннісне до суспільства і держави, -ціннісне ставлення до людей, -ціннісне ставлення до мистецтва, - ціннісне ставлення до праці, -ціннісне ставлення до себе, яке включає: - ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»; - ціннісне ставлення до свого психічного «Я»; - ціннісне ставлення до свого соціального «Я». Одним із пріоритетних напрямків щодо соціальної адаптації учнів, розвитку творчих здібностей є залучення їх до активної проектної діяльності. Вихованці із захопленням працюють над проектами «В океані рідного народу – відкривай духовні острови», «Сузір’я талантів», «Юний інформатик», «Вони захищали наше місто». Проекти організовано з метою формування в учнів національної свідомості, любові до рідної землі; прищеплення шанобливого ставлення до культури, спадщини, народних традицій і звичаїв українського народу та створення умов для забезпечення розвитку життєво – компетентної, цілеспрямованої особистості. Працюють гуртки різних напрямків для школярів всіх вікових груп: «Творча веселка», «Чемпіон», «Жива скарбниця», « Веселі нотки», « Вишиванка», « Бісеринка», « Віночок», « Витинанка», «Чудо – солоне тісто» . Вихованці школи-інтернату постійно беруть участь в обласних малих параолімпійських іграх для дітей з інвалідністю «Повір у себе» . За роки існування школу-інтернат закінчили більш 900 учнів. Всі учні після закінчення школи-інтернату продовжують навчання в професійно-технічних навчальних закладах м. Краматорська, м. Костянтинівки за спеціальностями: квітникар – овочівник, столяр будівельний, монтажник санітарно-технічних систем, столяр будівельний, будівничий маляр, каменяр, швачка. Педагогічні працівники школи створюють оптимальні умови для розвитку життєво компетентної особистості вихованця, підготовки його до суспільного життя й трудової діяльності. |
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |