Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 10.05.2021, 10:00
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Про школу

      

Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 32 Донецької обласної ради розташована за адресою: 85105, Донецька обл., м.Костянтинівка, вул.. Панфілова, буд. 37-а; тел./факс  (06272) 2-82-33, E-mail: konstinternat.32@gmail.com

Графік прийому адміністрацією громадян >>>

Орган управління закладу освіти: Департамент освіти і науки Донецької облдержадміністрації.

Вакансії  >>>

     Структура спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для   дітей з інтелектуальними порушеннями:

                             І ступінь – початкова школа (1-4 кл.);

                             ІІ ступінь – основна школа (5-9 кл.).

      Мережа  класів та їх наповнюваність у спеціальній школі-інтернаті встановлюється відповідно до Нормативів наповнюваності класів  і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх  типів  та Порядку  поділу  класів  на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх   навчальних   закладах,   затверджених   наказом Міністерства  освіти   і   науки  України  від  20.02.2002  №128, зареєстрованим  у  Міністерстві  юстиції   України 06.03.2002 за N 229/6517.

     Освітній процес у школі-інтернаті організовується відповідно до:

1 клас – Типової освітньої програми для 1-х класів для дітей з інтелектуальними порушеннями (наказ МОН України від 26.07.2018 р. № 816);

2 клас - Типової освітньої програми для учнів 2-го класу з порушеннями інтелектуального розвитку (наказ МОН України від 02.07.2019 р. № 917);

3-4 класи - Переліку комплектів навчальних програм для здобувачів початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з особливими освітніми потребами (наказ МОН України від 25.06.2018 р. № 693, таблиця 20);

5-9 класи - Переліку комплектів навчальних програм для здобувачів базової середньої освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти дітей з особливими освітніми потребами (наказ МОН України від 12.06.2018р. № 627 із змінами від 10.06.2019 р., наказ МОН № 808, таблиці 20 і 19.1).

Мова освітнього процесу - українська.

Цілі, пріоритетні напрямки роботи і задачі школи

 

Мета :  створення оптимальних психолого – педагогічних умов для досягнення соціальної зрілості кожною особистістю, певного рівня освіченості, використовуючи потенціал компенсаторно-корекційних можливостей.

Пріоритетні напрямки роботи

 

1.     Оновлення змісту освіти та переорієнтація навчально – виховного процесу на особистість дитини.

2.     Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку, виховання й навчання дітей через впровадження нових освітніх технологій.

3.     Створення системи управління навчальним закладом на основі моніторингу  і інформаційно-комунікаційних технологій.

4.     Найсуворіша економія бюджетних коштів, пошук і залучення позабюджетних джерел фінансування для  розвитку школи – інтернату.

Задачі  спеціальної школи – інтернату

1.     Забезпечення права розумово відсталих дітей, на здобуття певного освітнього рівня загальної   середньої   освіти  шляхом  спеціально  організованого навчально-виховного процесу в комплексі  з  корекційно-розвитковою роботою, медичною реабілітацією;

2.     Побудова корекційно – педагогічного процесу на основі даних психологічних досліджень індивідуальних особливостей та аналізу вивчення стану здоров'я школярів.

3.     Виховання національно свідомого громадянина України.

4.     Здійснення соціально-педагогічного     патронату:     надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з  метою   забезпечення   їх   активної   участі   в   комплексній навчально-виховній, корекційно-розвитковій роботі.

5.     Формування готовності педагогічного працівника  до адоптації та впровадження інноваційних технологій, реалізації ефективних форм та методів роботи, які впливають на позитивні результати в системі корекції, реабілітації кожної дитини.

 

Навчальні заняття проходять в обладнаних  18 класних кімнатах.

 Професійна підготовка учнів з трудового навчання відбувається за профілями: декоративно-ужиткове мистецтво, швейна справа, квітникарство. Учні оволодівають необхідними практичними навичками та вміннями для використання їх в умовах виробничих підприємств.

В умовах сьогодення найефективнішим напрямом педагогічного процесу є надання корекційно-реабілітаційної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. На уроках соціально-побутового орієнтування  учні отримують конкретні знання та практичні вміння.

Важливою ланкою роботи в школі є психологічний супровід, який сприяє формуванню особистісно зрілої, соціально адаптованої і захищеної дитини.

Медичне обслуговування проводять міський лікар та медична сестра. Діти отримують необхідну першу медичну допомогу та профілактичні засоби.

Шкільна їдальня розрахована на 70 місць.

Світлі і затишні спальні кімнати обладнані сучасними меблями.

У виховній роботі приділяється увага розвитку активності, ініціативи, природних здібностей дітей. В школі створена і функціонує дитяча організація «Школа-родина», яка діє за принципами системи цінностей: 

ціннісне до суспільства і держави,

 -ціннісне ставлення до людей,

-ціннісне ставлення до мистецтва,

- ціннісне ставлення до праці,

 -ціннісне ставлення до себе, яке включає:

- ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»;

- ціннісне ставлення до свого психічного «Я»;

- ціннісне ставлення до свого соціального «Я».

Одним із пріоритетних напрямків щодо соціальної адаптації учнів, розвитку творчих здібностей є залучення їх до активної проектної діяльності.  Вихованці  із захопленням  працюють над  проектами «В океані рідного народу – відкривай духовні острови», «Сузір’я талантів», «Юний інформатик», «Вони захищали наше місто». Проекти організовано з  метою формування в учнів національної свідомості, любові до рідної землі; прищеплення шанобливого ставлення до культури, спадщини, народних традицій і звичаїв українського народу та створення умов для забезпечення розвитку життєво – компетентної, цілеспрямованої особистості.

Працюють гуртки різних напрямків для школярів всіх вікових груп: «Творча веселка», «Чемпіон», «Жива скарбниця», « Веселі нотки», « Вишиванка», « Бісеринка», « Віночок», « Витинанка», «Чудо – солоне тісто» .

Вихованці  школи-інтернату постійно беруть участь в обласних малих параолімпійських іграх для дітей з інвалідністю  «Повір у себе» .

За роки існування школу-інтернат закінчили більш 900 учнів.     Всі учні після закінчення школи-інтернату продовжують навчання в професійно-технічних навчальних закладах м. Краматорська, м. Костянтинівки за спеціальностями: квітникар – овочівник, столяр будівельний, монтажник санітарно-технічних систем, столяр будівельний, будівничий маляр, каменяр, швачка.

Педагогічні працівники школи створюють оптимальні умови для розвитку життєво компетентної особистості вихованця, підготовки його до суспільного життя й трудової діяльності.

Пошук
Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021