Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Неділя, 07.03.2021, 15:08 |
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради | |
Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаю Вас Гість |
|
Педагогічні ідеї В. Сухомлинського в сучасній школіТЕЗИ ДО ПЕДРАДИ "Шляхи реалізації педагогічних ідей В.О. Сухомлинського за умов модернізації освіти осіб з особливими освітніми потребами" Корекційно-педагогічний процес має бути побудований відповідно до потреб особистості й індивідуальних можливостей дітей, зростання їхньої самостійності та пізнавальної активності. Основне завдання педагога - допомогти вихованцям бути творчими особистостями, навчити їх вільно спілкуватися, правильно мислити, вести здоровий спосіб життя. Систематичність і цілеспрямованість роботи з громадянського та патріотичного виховання забезпечують завдяки ретельному її плануванню, організації діяльності методичного об'єднання вихователів та учнівського самоврядування. Найефективнішими формами виховної роботи є колективно-творчі справи, до яких входять проведення конкурсів, реалізації різноманітних проектів, святкових зустрічей, участь в патріотичних дитячих акціях тощо. Неабиякої уваги В.О. Сухомлинський надавав екологічному вихованню. Наслідуванням його педагоги школи-інтернату теж не перебувають осторонь цієї проблеми. Ідеї екологічного виховання школярів втілюють по-різному: під час екскурсій до парку, в поле, до саду, коли учні спостерігають, з’ясовують особливості кожної пори року та інше. Головною метою навчально-виховного процесу В.О.Сухомлинський вважав всебічний розвиток особистості. Становлення особистості-постійний труд душі. Тому на своїх уроках учителі використовують елементи критичного мислення: «мозкову атаку», «асоціаційні кущі», дискусії. Завдання всебічного розвитку особистості можна розв’язувати за допомогою різних педагогічних і психологічних методів: консультування, бесіди, ігри, різні види групової роботи, тренінги , використовуючи які, педагог може впливати на свідомість, поведінку, почуття дитини. Досягти ефективності педагогічної діяльності з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку, можливо лише за умови, що складовою частиною навчального процесу будуть толерантність, справедливість, доброзичливість і повага людей. Гуманна місія школи й педагога - врятувати цих дітей, ввести їх у світ суспільства, духовного життя, сприяти їхньому становленню, наголошував В.Сухомлинський. У педагогічній системі В.О. Сухомлинського спільна діяльність школи і сім’ї, їх співдружність у вихованні дітей посідає важливе місце. З цією метою в школі-інтернаті періодично проводяться батьківські конференції, дні відкритих дверей, консультації, індивідуальні бесіди. Їх мета – надати кожному батькові, матері максимум педагогічних знань.
|
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |