Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Нормативно-правова та методична базаНормативно-правова база щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами
Навчальні плани для дітей з особливими потребами
Навчальні програми для дітей з особливими потребами
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів1-4 класів, які мають вади інтелектуального розвитку
Постанова КМУ від 13.09.2017 №684 "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей шкільного віку та учнів
Методичні рекомендації
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку /навчально-методичний посібник/ авт.: О.В. Чеботарьова, Г.О. Блеч, І.В. Гладченко, С.В. Трикоз, І.В. Бобренко, Н.А. Ярмола та ін. – К., ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019. –120 с.
Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями / навчально-методичний посібник /авт.: О. Чеботарьова, Г. Блеч, І. Бобренко, І. Гладченко, О. Мякушко, С. Трикоз, І. Сухіна, Н. Ярмола. За наук. ред.: О. Чеботарьової, І. Сухіної. –К.: ІСПП імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2019. – 233 c.
Методичні рекомендації "Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку" (автори: Чеботарьова О.В., Гладченко І.В., Ярмола Н.А.)
Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи
|
Календар |
---|
« Березень 2021 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|