Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 15.04.2021, 14:33
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Ф-ра 9-б кл.

Тема: Легкоатлетичні вправи. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

-особиста гігієна учня;

-значення занять для поліпшення стану здоров’я;

-формування правильної постави і дихання;

-правила і методика загартовування;

-розвиток гнучкості, спритності, сили.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

Завдання

1.Біг у повільному темпі в чергуванні з ходьбою до 200м.

2.Ходьба приставним кроком.

3.Стрибки у довжину з місця.

4.Питання: « Що таке правильне харчування?» «Які різновиди бігу ви знаєте?»

 

Тема: Гімнастика.

Теоретичні знання:

Ознайомимся з вами з ранковою гімнастикою. Ранкова гімнастика – це комплекс спеціально підібраних вправ, завданням яких є пробудження організму від сну та відновлення та налаштування життєво важливих функцій до норми!

Завдання ранкової гімнастики:

- сприяти швидкому переходу від сну до пробудження;

- підвищити розумову працездатність, створити готовність до наступної праці;

-стимулювати розвиток м’язів, що забезпечують правильну поставу, розвивають органи дихання, кровообігу, поліпшують обмін речовин;

- сприяти загартуванню організму учнів.

Тривалість ранкової гімнастики може бути різною. Зазвичай в середньому не більше 10-15хв. Краще проводити гімнастику (зарядку) на свіжому повітрі, що сприяє загартуванню організму та покращує обмін речовин в організмі – циркуляції крові, отже і збільшення кисню в органах.

Інтенсивність вправ, повинна бути від повільних рухів і збільшуватись. Але зарядка не повинна призводити до втоми!

Що уявляє собою структура ранкової гімнастики:

Ходьба або легкий біг без напруження (вони сприяють пожвавленню діяльності організму і загальному розігріванню).

Вправи типу потягування (сприяє виправленню хребта, покращенню кровообігу в м’язах рук і плечового поясу, розправленню грудної клітини).

Вправи для рук і плечового пояса (як правило це, згинання і розгинання рук в упорі лежачи або з упором на крісло, стіл), після виконання вправи такого характеру рекомендується зробити струшування руками, щоб зняти з них напруження).

Вправи для бокових м’язів тулуба (нахили, та повороти тулуба в сторони із рухами рук).

Вправи для м’язів живота і спини (різні нахили вперед і назад).

Вправи для м’язів ніг (різні присідання або випади у поєднанні з рухами рук або тулуба).

Стрибки або біг (стрибки варто поєднувати з просуванням вперед на двох ногах або почергово спочатку на одній, потім на другій нозі, стрибки через скакалку, біг з високим підніманням стегна).

Вправи для заспокоєння дихання і кровообігу (ходьба, дихальні вправи, розслаблення).

Завдання:

Умовні позначення.

Т.С. - темп середній - 8 повторний за 32 с.

Т.П. - темп повільний - повторний за 45 с.

В. п. - вихідне положення.

О.С. - основна стійка.

 

 

1. Загальнорозвивальні вправи:

- Ходьба на місці високо піднімаючи коліна 25-30 с.

- В. п - О.С. 1-3 Ліву на крок в бік, три круга руками на зовні н. В. п. Те саме з кроку правого. Повторити 4-6 разів Т.П.

- 10-15 стрибків з однієї ноги на другу, розслаблені руки внизу. Ходьба уповільненим темпом 15-20 с.

- В. п. - О.С. 1-3 другою назад, руки вверх пружинний нахил в перед, руками доторкнутись підлоги. Голову не впускати ч. В. п. Повторити 4 - 6 разів Т.П.

- В. п. - стійка, ноги на ширині плеч, руки поставити на пояс. 1-2 перенести вагу тіла на праву ногу. Повторити 8-10 разів Т.С.

- В. п. - О.С. праву ногу витягнути вперед на носок, невеликий нахил назад, руки вверх. 2-3 праву ногу опустити на всю сторону стопи, передати на неї всю вагу тіла з невеликим нахилом прямим тілом вперед. Розслабити м’язи лівої ноги, руки опустити. ч. В. п. Те саме з другої ноги повторити по 4-6 раз Т.П.

- В. п. - О.С. притримуючись правою рукою за опору ліву руку на пояс. 1 мах лівою в середину. 2 махи вліво. Те саме правою повторювати по 4-6 раз Т.П.

- В .п. - О.С. 1 - напівприсід з поворотом тіла наліво, руки в сторони. 2 - випрямитись руки вверх. 3-4 те саме з поворотом на право. Повторити по 4-6 раз. Т.С.

- В. п. - О.С. 1 - праву на крок в сторону, руки в сторони долоні доверху. 2 - долоні зжати в кулаки із силою зігнути до плеч. 3-4 приставити праву ногу, руки випрямити і вільно впустити. Те саме в другу сторону. Повторити по 4-6 раз Т.С.

- В. п. - О.С. 1 - праву руку вверх, ліву в сторону, 2 - поміняти положення рук. 3 - ліву руку в сторону. 4 - руки опустити вниз і потрясти долонями. Повторити 4-6 раз. Т.С.

- В. п. - О.С. 1 - праву ногу вбік на носок руки за головою. 2 - підняти руки вверх. 3 - ліву ногу вбік на носок, руки приставити до плеч. 4 - В. п. - руки опустити вниз. Те саме тільки ліву на носок. Повторити по 3-4 рази Т.С.

- В. п. - О.С. 1-2 руки за голову. Стати на носки, протягнути і відвести лікті назад. 3 - стати на ступні лікті вперед. 4 - руки вниз з невеликим нахилом вниз - вперед. Повторити 4-6 раз Т.С.

Термін виконання: 13.04.2020-17.04.2020

 

Тема: Гімнастика.

Теоретичні знання:

Спорт допомагає дитині не тільки стати здоровішою та зміцнити імунітет, але й набратись впевненості, вольових якостей, навчитись дисципліні та взаємодії з однолітками. Займаючись спортом, дитина розширює свій кругозір, самовдосконалюється, формує корисні риси своєї індивідуальності.

Заняття спортом покращують емоційний стан дитини. Він покращує емоційний стан дитини та в цілому підвищує загальне самопочуття. Займаючись спортом дитина стає витриваліше, починає легше долати навантаження в буденному житті. Регулярні заняття спортом допоможуть не тільки покращити фізичний стан, але й допомогти при лікуванні захворювань: покращується імунітет; - зір; - зміцнюється сон; - стимулюється робота серця; - вдосконалюється опорна – рухова система та зміцнюється вестибулярний апарат.

Завдання:

1. Кистьова та пальчикова гімнастика. Виверти долонями з переплетеними пальцями назовні.

2. Вправи для формування корекції постави:

- Стоячи біля стіни. Вихідне положення (В. п.) – основна стійка. Прийняти правильну поставу, торкаючись спиною стіни. При цьому лопатки, сідниці, гомілки ніг і п’яти повинні фіксуватися стінки, голова відведена. Правильність постави контролюється дорослим, або самою дитиною у дзеркалі.

- Стоячи біля стіни, прийняти правильну поставу. Закрити очі, зробити крок вперед. Знову прийняти правильну поставу.

- Прийняти правильну поставу, зробити 2 - 3 кроки уперед, сісти, встати. Знову прийняти правильну поставу.

- Прийняти правильну поставу стоячи у стіни. Підвестися на носки, утримуючись в цьому положенні 3 – 5 секунд. Повернення в вихідне положення.

Термін виконання: 21.04.-24.04.2020р.

 

Тема: Гімнастика.

Теоретичні знання:

Оздоровча роль гімнастики. В гімнастичних вправах використовують статичні вправи (присідання, згинання, повороти тулуба, рухи ногами, руками) і динамічні вправи (ходьба, біг, їзда на велосипеді, плавання, катання на ковзанах). Дія кожної з них на організм різна, але в раціональному поєднанні вони сприятливо впливають на стан всього організму і його численні функції.

Наприклад, вправи з присіданням зміцнюють м’язи ніг. Потягування поліпшують діяльність бронхолегеневої системи і функціональний стан хребта, стояння на одній нозі з витягнутими вперед руками покращують координацію рухів. Повільна ходьба або неквапливий біг мають позитивне значення для стану серцево-судинної системи. Плавання сприятливо впливає на систему дихання. У випадках, коли необхідно досягти комплексного впливу на організм, використовують різні види гімнастичних вправ. Гімнастичні вправи слід виконувати у спокійному темпі, без затримки дихання.

Завдання:

1. В. п. 1-4 ходьба на місці, руки вгору-вдих, 5-8 руки вниз, звичайна ходьба на місці-видих. До 40 кроків в спокійному темпі.

В. п. 1-руки вгору долонями вперед, ліву ногу назад, прогнутися-вдих, 2-руки вниз, приставити ногу-видих, 3-4-теж саме з правої ноги. Повторити 6-8 разів.

В. п. стійка ноги нарізно. 1-2-стискуючі пальці в кулаці, дугами через сторони з силою зігнути руки над плечима-вдих, 3-4-в. п. видих. 6-8 разів в повільному темпі.

В. п. стійка ноги нарізно. 1-поворот тулуба вліво, руки над головою-вдих, 2-в. п. видих, 3-4-теж саме. 6-8 разів в кожну сторону.

2. Вправи на рівновагу: «Ластівка»-почергово на правій та лівій нозі (затриматись 15-30 секунд).

Термін виконання: 27.04.20р.-30.04.20р.

Перебуваючи на карантині, людина змінює привичний спосіб життя. В тому числі, зменшує рухову активність. Це, в свою чергу, впливає на настрій та загальний стан організму. Може призвести до зниження імунітету та загостренню хронічних захворювань.

Щоб тримати себе в формі, зберегти здоров’я та провести час на самоізоляції не тільки без негативних наслідків для організму, а і корисно, рекомендую виконувати щоденну ранкову зарядку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=H70LZv3NNuo&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc

https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y

Виконуйте ці вправи кожен день по 2-3 рази. Додавайте нові вправи та Будьте здорові!

Дистанційна освіта з фізичної культури (04.05.-08.05.2020р. включно)

Електронна скринька вчителя для зворотнього зв’язку (надсилання фото, відео, консультації) tatianaoleinova@gmail.com

1. Ходьба зі зміною площі опори (тверда, м’яка). Різновиди ходьби (навшпиньки, на п`ятах, приставним кроком).

2. Загальнорозвивальні вправи.

Вправи з вихідного положення стоячи:

- стопи паралельнi, на вiдстанi ширини стопи, руки на пояс. Пiднiматися на носках одночасно та почергово. Перекат з п’яти навшпиньки та навпаки.

- стопи паралельнi. Перекат на зовнiшнi межi стопи та навпаки.

- носки разом, п’яти вбiк. Напiвприсiдання та присiдання у поєднаннi з рухами рук вперед.

3. Ходьба обминаючи перешкоди.

 

Шановні учні, рекомендую вам не забувати піклуватися про своє здоров’я під час карантину! Здоровий означає веселий, бадьорий та життєрадісний. А от найкращі друзі хворої дитини-лінь, сум та втома. Щоб завжди бути у гарній формі, турбуйтеся про свій організм: виконуйте зарядку, не забувайте про гігієну та корисну їжу, вчасно лягайте спати. Сонце, вода, та повітря-ваші вірні помічники на шляху до відмінного здоров’я, міцного імунітету та краси.

Нижче пропоную вам відео-руханки, які ви зможете виконати самостійно! За посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=kNWwid8OAVM

https://www.youtube.com/watch?v=Bf0YTmlf4zQ

https://www.youtube.com/watch?v=cFq3UcfW4J0&t=162s

Дистанційна освіта з фізичної культури (12.05.-15.05.2020р. включно)

Електронна скринька вчителя для зворотнього зв’язку (надсилання фото, відео, консультації) tatianaoleinova@gmail.com

1. Ритмопластичні вправи: ходьба в темпі музики або пісні. Поперемінний крок. Приставний крок.

2. Положення рук: уперед, у сторони, на пояс, за голову, перед грудьми, до плечей.

3. Імітаційні вправи: імітація рухів плавця, квітки що розпускається.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021