Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 15:58
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

Ф-ра 9-а кл.

Тема: Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

-особиста гігієна юнаків та дівчат;

-вплив занять фізичними вправами на основні функції і системи організму;

-заходи попередження інфекційних захворювань;

-раціональність і режим харчування;

-негативний вплив шкідливих звичок на розумову та фізичну працездатність;

-розвиток сили, гнучкості, швидкості, витривалості.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

Завдання

1.Ходьба з утриманням правильної постави. З високим підніманням стегна.

2.Акробатичні вправи: «Міст» із положення лежачи (з допомогою). Напівшпагат.

3.Дихальні вправи: ритмічне дихання через ніс (30-60с), (частота дихання звичайна).

4.Питання: «Що я знаю про здоровий спосіб життя?» «Які основні фізичні якості ви знаєте?» «Роль фізкультури у житті учнів-опрацювати».

 

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

Місце і значення легкої атлетики у системі фізичного виховання:

Легкою атлетикою займаються мільйони людей. Різноманітність фізичних вправ, точність регулювання навантажень, відносна простота обладнання місць занять роблять легку атлетику масовим видом спорту, доступним людям будь-якого віку. Легка атлетика широко представлена у програмах фізичного виховання учнів і молоді, планах тренування з різних видів спорту, на заняттях фізкультурою осіб середнього і старшого віку. Секції легкої атлетики займають провідні місця у колективах фізичної культури, добровільних спортивних товариствах, у вищих і середніх навчальних закладах і т. д.

Легка атлетика має важливе оздоровче значення, адже заняття в основному проводяться на свіжому повітрі, а у виконанні вправ бере участь більшість м'язів тіла. Легкоатлетичні вправи поліпшують діяльність опорно-рухового апарату, внутрішніх органів і систем організму в цілому.

Завдяки заняттям легкою атлетикою можна набути спеціальних знань, поліпшити вміння керувати власними рухами, зробити їх швидкими і економними, удосконалити навички в доланні перешкод і т. д.

Крім навчального легка атлетика має також виховне значення, бо правильна організація і методика проведення занять сприяє формуванню особистості людини, розвитку її моральних якостей, розумових здібностей та естетичного смаку.

Класифікація і загальна характеристика легкоатлетичних вправ:

Легкоатлетичні вправи поділяються на п'ять розділів: ходьба, біг, стрибки, метання і багатоборства, які в свою чергу діляться на види, різновиди і варіанти.

Ходьба і біг - природні способи пересування людини, під час яких в динамічну роботу включаються майже всі м'язи тіла. Завдяки цьому підвищується обмін речовин, посилюється робота серцево-судинної, дихальної та інших систем організму. Ходьба як фізична вправа має передусім оздоровче значення. Біг - один із основних засобів всебічного фізичного розвитку, але разом з тим це і засіб активного відпочинку, оздоровлення і збереження працездатності. Під час бігу організм працює інтенсивніше, ніж при ходьбі. Ходьбою і різними варіантами бігу можна поступово збільшувати фізичне навантаження. Крім всього іншого, і ходьба, і біг допомагають формувати і удосконалювати різні рухові якості і навички, потрібні для трудової діяльності людини: витривалість, швидкість, силу, спритність, уміння швидко і економно пересуватись, долати перешкоди і т. д. У процесі занять ходьбою і бігом виховуються також вольові якості, набуваються уміння розраховувати свої сили і орієнтуватися на місцевості. Як засоби тренування ходьба і особливо біг допомагають підвищувати рівень досягнень в інших видах спорту.

Спортивна ходьба відрізняється від звичайної технікою рухів і має вдвічі більшу швидкість, що, звичайно, вимагає підвищених енергозатрат. Заняття спортивною ходьбою зміцнюють внутрішні органи і системи, поліпшують їх працездатність.

Змагання з ходьби проводять на бігових доріжках стадіонів і на звичайних дорогах на дистанціях від 3 до 50 км включно. Учні (юнаки) 15-16 років змагаються лише на дистанціях 3 і 5 км, а 17-18 років - на 3,5 і 10 км.

Біг - найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту (наприклад, спортивних ігор). Перед стрибком чи метанням спортсмен звичайно робить розбіг. У легкій ателетиці біг поділяють на гладкий, з перешкодами, естафетний і в природних умовах.

Стрибок належить до природного і швидкого способу долання перешкод: для нього характерні короткочасні, але максимальні нервово-м'язові зусилля. Стрибки зміцнюють м'язи ніг і тулуба, розвивають такі якості, як сила, швидкість, спритність і сміливість, навчають орієнтуватися в просторі, концентрувати зусилля.

Стрибки можна виконувати з місця і з розбігу.

Легкоатлетичні стрибки з розбігу поділяються на два види: через вертикальні перешкоди (у висоту і з жердиною) і через горизонтальні (у довжину і потрійний). Хлопці можуть змагатися з усіх видів стрибків, дівчата - з стрибків у висоту і довжину.

Метання - це вправи у штовханні і киданні спеціальних спортивних приладів на дальність. Вони характеризуються короткочасними інтенсивними "вибуховими" зусиллями м'язів рук, плечового пояса, тулуба і ніг при їх координованій взаємодії. Метання сприяють гармонічному розвиткові всієї мускулатури тіла.

І саме головне слід пам’ятати про гігієнічний режим (харчування, сон, розпорядок дня) і природні фактори (сонце, повітря, вода) – важливі фактори покращення ЦНС, укріплення здоров’я і загартовування. Вони підвищують життєдіяльність легкоатлета, дозволяють більш ефективно тренуватися, швидко відновлювати свої сили після занять.

Завдання:

1. Біг стрибками з ноги на ногу. Намагатися повністю випрямляти поштовхову ногу, а махову сильно згинати в коліні.

2. Біг зі зміною напрямку.

3. Питання: «Найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту?»

Термін виконання: 13.04.2020-17.04.2020

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

Легкоатлетичні стрибки з розбігу розглядають як ациклічні локомоції, в яких виділяють фази розбігу, відштовхування, польоту і приземлення. У кожній фазі вирішуються певні рухові задачі: у розбігу - набрати оптимальну швидкість і приготуватись до від­штовхування; у відштовхуванні - змінити напрямок руху тіла; у польоті - реалізувати висоту зльоту тіла за рахунок раціо­нального переносу його частин через планку (у стрибках у висоту); зберегти рівновагу і підготуватися для приземлення (у стрибках у дов­жину); у приземленні - пронести частини тіла вперед за лінію торкання п’ятами поверхні стрибкової ями (у стрибках у довжину); забезпечити безпечне приземлення (у стрибках у висоту).

Ціль легкоатлетичних стрибків – стрибнути якомога вище чи далі. Результативність стрибка визначається в першу чергу початковою швидкістю і кутом вильоту тіла стрибуна. Кожен стрибок - цілісна дія, але його можна розділити на наступні складові частини:

1. Розбіг і підготовка до відштовхування – від початку розбігу до моменту постановки ноги на місце відштовхування.

2. Відштовхування – від моменту постановки ноги на місце відштовхування до його закінчення.

3. Політ – з моменту відділення поштовхової ноги від опори до зіткнення з землею.

4. Приземлення – з моменту зіткнення з землею до повного припинення руху тіла.

Завдання:

1. Дотримуватись правил техніки безпеки під час виконання стрибкових вправ. Стрибки на двох ногах вгору з підтягуванням колін до грудей. Вправа виконується на місці по 10 – 20 стрибків. Відштовхування повинне бути пружним і швидким.

2. Стрибки вгору з поперемінним розведенням прямих ніг у шпагат. Виконується по 5-10 разів і лише після ретельної розминки, амплітуду розведення ніг збільшувати поступово.

Термін виконання: 21.04.-24.04.2020р.

 

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

Метання. Метання-це вправи у штовханні і киданні спеціальних спортивних приладів на дальність. Вони характеризуються короткочасними інтенсивними «вибуховими» зусиллями м’язів рук, плечового пояса, тулуба і ніг при їх координованій взаємодії. Метання сприяють гармонічному розвиткові всієї мускулатури тіла. Залежно від способу виконання легкоатлетичні метання поділяються на три види:

1) кидком із-за голови (малий м’яч, граната, спис) з прямолінійного розбігу;

2) з поворотом (диск, молот);

3) поштовхом (ядро).

Способи метань зумовлюються формою і масою приладів. Легкі прилади, які зручно тримати в руці, метають із-за голови; більш важкі плоскої форми і прилади, які мають спеціальну ручку для держання, метають з поворотом для нарощування швидкості; прилади, що не мають ручки, штовхають.

Завдання:

1. Випрямивши дві руки, витягніть їх вперед. Однією рукою робіть рухи довільно. Іншою рукою малюєте будь-які геометричні фігури. І так зробіть 15 повторень. Після цього, завдання для обох рук поміняйте місцями.

2. Імітація рухів для метання.

3. Метання малого м’яча в ціль (стіна, паркан, тощо).

4. Питання: «На які види поділяються легкоатлетичні метання?»

Термін виконання: 27.04.20р.-30.04.20р.

Перебуваючи на карантині, людина змінює привичний спосіб життя. В тому числі, зменшує рухову активність. Це, в свою чергу, впливає на настрій та загальний стан організму. Може призвести до зниження імунітету та загостренню хронічних захворювань.

Щоб тримати себе в формі, зберегти здоров’я та провести час на самоізоляції не тільки без негативних наслідків для організму, а і корисно, рекомендую виконувати щоденну ранкову зарядку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=H70LZv3NNuo&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc

https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y

Виконуйте ці вправи кожен день по 2-3 рази. Додавайте нові вправи та Будьте здорові!

Дистанційна освіта з фізичної культури (04.05.-08.05.2020р. включно)

Електронна скринька вчителя для зворотнього зв’язку (надсилання фото, відео, консультації) tatianaoleinova@gmail.com

1. Загальнорозвивальні вправи:

- вихідне положення - основна стійка, 1 - присід, руки за голову, лікті в боки; 2-3 - тримати; 4 - вихідне положення, 4 рази, темп середній.

- вихідне положення - основна стійка, 1 - нахил вперед прогнувшись, руки за голову, лікті в боки; 2-3 - тримати, 4 - вихідне положення, 6 разів, темп середній.

- ходіння по колу на носках, руки на пояс.

- ходіння по колу на зовнішній частині стопи. Лопатки зблизити, голову прямо.

- вихідне положення - основна стійка, руки до пліч. Ходіння по колу з круговими рухами руками назад.

2. Тренування для м’язів плечового корсету, грудей та рук:

- Віджимання. Виконуйте віджимання від підлоги, або дивана, столу, стільця, підвіконня. Без напруги на коліна, так як це псує поставу і не опрацьовує м’язи живота додатково.

- Віджимання в позі «собаці мордою вниз». Прийміть позу перевернутої букви «Л», згинайте руки в ліктьових суглобах і тягніться головою до підлоги до торкання, плавно розгинати руки в ліктьових суглобах і повернутися в початкове положення.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021