Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 18.04.2021, 11:55
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Ф-ра 5 кл.

Тема: Гімнастика. Теоретичні знання:

- безпека життєдіяльності під час самостійних занять фізичною культурою;

- особиста гігієна учня;

- користь і значення фізичних вправ на організм людини;

- ранкова зарядка та її вплив на організм людини;

- правильне харчування учня;

- режим дня учня;

-розвиток сили, гнучкості, витривалості.

Щоденні прогулки на свіжому повітрі є залогом здоров ‘я!

 

Завдання

1.Виконувати вправу з укріплення м’язів живота 2 підходи 15-20р.

2.Виконувати вправи з укріпленням м’язів рук (відтискання) 2 по 15 р.

3.Стрибки з обертанням скакалки вперед.

4.Питання: «Яку найпростішу пробу можна застосувати для оцінки діяльності серця?» «Які вправи допоможуть розвинути швидкість?»

 

Тема: Гімнастика.

Теоретичні знання:

Важливо знати! Якщо вести моніторинг стану фізичної складової здоров'я в підлітковий період, то можна судити про те, наскільки успішно йде дорослішання організму. Вести спостереження й проводити виміри, пов'язані з фізичним аспектом здоров'я, слід регулярно. Тільки у цьому випадку можна прослідкувати зміни, що відбуваються з організмом.

Наприклад:

«Пробу Руф’є призначають для оцінювання працездатності серця при фізичному навантаженні для дітей та підлітків. Необхідно після 5-хвилинного спокійного стану в положенні сидячи підрахувати пульс за 15 секунд (Р1), потім протягом 45 секунд виконати 30 присідань. Одразу після цього підрахувати пульс за перші 15 секунд (Р2) і останні 15 секунд (Р3) першої хвилини періоду відновлення. Результати оцінюють за індексом, що визначається за формулою:   

(Сумуємо Р1+Р2+Р3. Множимо цю суму на 4 і віднімаємо 200. Отримане ділимо на 10. Результат буде від 0 до 20 (іноді більше), це є індекс Руф’є.)

На підставі результатів тесту Руф’є школяреві видають довідку, де вказують групу для занять фізичною культурою:

1.  Основна група (виконуються всі вимоги занять з фізкультури).
2.
 Підготовча (займаються за основною програмою, але не здають нормативи).

3.  Спеціальна (індивідуальна програма).

Рухові фізичні якості:

Швидкість – це здатність людини виконувати рухи за мінімальний час. Швидкість багато в чому залежить від сили – в легкій атлетиці дуже важливим є швидке застосування сили. Швидкості рухів сприяють еластичні м’язи, які можуть скорочуватися дуже швидко і з великою силою. Наприклад, під час бігу на швидкість, необхідна частина зміна різних рухів. Тут дуже важливо вміти розслабити м’язи, давати їм короткочасний відпочинок під час активної роботи. Тому, розвиваючи швидкість, необхідно також виконувати розслабляючі впарви. Швидкість можна розвивати займаючись плаванням, лижними гонками, ковзанярським бігом, їздою на велосипеді.

Спритність –це здатність людини швидко і узгоджено виконувати рухові дії під час раптової зміни умов виконання. Такі умови виникають під час занять майже усіма видами спорту: гімнастика, ігрові види спорту тощо. Спритність тісно пов’язана з іншими якостами.  Щоб бути спритним, необхідно бути швидким, сильним, мати гарну координацію рухів. Кращими засобами для розвитку спритності вважаються спортивні ігри: волейбол, баскетбол, гандбол, футбол, теніс – під час них відбувається постійна зміна ігрових обставин. Розвитку спритності сприяють заняття кросовим бігом у природних умовах.

Витривалість. Тренуючись з бігу на довгі дистанції, ми розвиваємо -витривалість. Біг на витривалість сприяє розвитку і зміцненню серцево-судинної системи. Від її роботи залежить успіх при тренуванні сили і швидкості. Організм дитини 10-12 років легко пристосовується до сприйняття вправ з витривалістю. Ці вправи допоможуть зміцнити м’язи серця, збільшити об’єм легенів.

Завдання: 1. Виконувати вправу з укріплення м’язів живота 2 підходи 15-20р.

2. Виконувати вправи з укріпленням м’язів рук (відтискання) 2 по 15 р.

3. Стрибки з обертанням скакалки вперед.

4. Питання: «Яку найпростішу пробу можна застосувати для оцінки діяльності серця?» «Які вправи допоможуть розвинути швидкість?»

 

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

1. Легка атлетика це на сьогоднішній день дуже масовий вид спорту. Атлетика поєднує в собі і біг на різні дистанції, і стрибки, і ходьбу, а так само декілька видів метання. З давніх часів, у людей була потреба бути спритними, швидко бігати, високо стрибати, ну і, звичайно ж, метати різні предмети. В ті часи від цих професійних навиків залежав успіх на полюванні, рибалці, а так само при лові птахів. Археологи наших днів, проводячи дослідження, з упевненістю заявляють, що є докази того, що наші предки займалися атлетикою. Це і намальовано на останках гірських порід, і в землі постійно виявляються різні пристосування, які використовуються нині для метання. Це все не випадково, і доводить той факт, що наші далекі предки активно займалися спортом, хоч і вимушено, із-за необхідності здобувати їжу і воду. Але, не дивлячись на це, опісля дуже маленький відрізок часу, люди почали організовувати повноцінні змагання, заходи, на яких показували свою силу, спритність і витривалість. Легка атлетика, як повноцінний вид спорту, відрізняється своєю багатогранністю і можливістю розвинути не одну частину тіла, всі разом. І ноги, і руки, і спина, плечі, прес - саме завдяки легкій атлетиці ми маємо можливість розвивати всі ділянки тіла і робити їх ідеальними.

2. Дотримання сталого режиму дня має дуже важливе значення в повсякденному житті школяра. Режим дисциплінує, допомагає бути зібраним. Раціонально скомпонований режим дозволить попередити дратівливість, збудливість і збереже працездатність дитини протягом дня.

Завдання:

1.Ходьба по прямій лінії з предметом в руках (маленькими кроками).

2.Ходьба обминаючи перешкоди.

3.Питання: «Які фізичні вправи включає в себе легка атлетика?» «Опишіть руховий режим учня 5 класу. Чи дотримуєтесь ви його?»

Термін виконання: 06.04. 2020 -10.04.2020р.

 

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

Користь бігу. Користь бігу - не лише в струнких ногах, медалях з забігів та красивих селфі. Регулярні заняття бігом впливають на нашу фізіологію, мислення і самооцінку, і це підтверджує наука.

Біг: - сприяє хорошій самооцінці; - покращує настрій і процес мислення; - зміцнює м’язи; - підтримує рухливість суглобів; - покращує роботу серця.

Використання бігу для вироблення витривалості приводить до сприятливих адаптаційних змін в організмі.

Біг буває: - оздоровчий; - спортивний; - спринтерський; - на довгі, середні, і короткі дистанції.

Особливо варто підкреслити, що при систематичних заняттях бігом спостерігаються позитивні зрушення в нервовій системі (вироблення більш точних механізмів погоджених функцій аналізаторних систем, поліпшення сприйняття, а також короткострокової і довгострокової пам'яті).

Серед різних фізкультурних форм оздоровчий біг найбільше ефективно може бути використаний під час уроків фізичної культури, а також у заняттях у позаурочний та позаробочий час.

Істотним доповненням до занять є самостійні заняття оздоровчим бігом.

Правильне використання оздоровчого бігу можливо лише при об'єктивній орієнтації на особливість людини.

Перераховані факти дозволяють зробити висновок, що з усіх форм занять фізичною культурою біг є найбільш адекватною формою оздоровлення населення.

Завдання:

1. Повільний біг у чергуванні з ходьбою.

2. Біг на місці з високим підніманням стегна.

3. Питання: «Які різновиди бігу ви знаєте?»

Термін виконання: 13.04.2020-17.04.2020

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

Одним із видів легкої атлетики є стрибок в довжину з місця. Стрибки в довжину з місця внесені в програму спортивних змагань з 1851 року.

Стрибок належить до природного і швидкого способу долання перешкод: для нього характерні короткочасні, але максимальні нервово-м’язові зусилля. Стрибки зміцнюють м’язи ніг і тулуба, розвивають такі якості як сила, швидкість, спритність, сміливість, навчають орієнтуватися в просторі, концентрувати зусилля.

Звичайно, щоб не отримати ніяких травм - вивихів та переломів, необхідно ретельно тренуватися, весь час самовдосконалюватися, та дотримуватися техніки безпеки.

Перед тим як розпочати стрибки в довжину з місця треба зробити розминку не менш 10-15 хвилин, особливо важливі вправи для ніг. Дуже корисно перед стрибком пострибати на скакалці.

Техніка стрибка:

Вихідне положення: стійка ноги нарізно на ширині плеч. Перед початком стрибка піднімаємо руки в гору, підводимось на носки, а потім опускаємось на напівзігнуті ноги, відводимо руки назад і нахиляємо тулуб вперед. Під час виконання стрибка відштовхуємось обома ногами і робимо водночас замах руками вперед-вгору. У польоті згинаємо ноги в колінах і виносимо їх вперед, а під час приземлення присідаємо і виносимо руки вперед, забезпечуючи тим самим м’яке і стійке приземлення.

Завдання:

1. Дотримуватись правил техніки безпеки під час виконання стрибкових вправ. Стрибки почергово на правій нозі та лівій нозі, на обох ногах.

2. Стрибки з обертанням скакалки вперед (якщо немає скакалки, стрибаємо через умовну скакалку з рухами рук, що імітують крутіння скакалки).

3. Вправи на відновлення дихання.

Термін виконання: 21.04.-24.04.2020р.

 

Дистанційні завдання для учнів 5 класу з фізичної культури

Тема: Легка атлетика.

Теоретичні знання:

Розглянемо з  вами такий напрям легкої атлетики, як метання.

Метання-це засіб пересування легкоатлетичного снаряда у просторі. За структурою рухів метання відноситься до ациклічних локомоцій. За своєю направленістю, метання є швидкісно-силовими видами легкої атлетики і пов’язані з проявом значних швидкісно-силових зусиль, а також вимагають високої координації рухів, яку повинні проявляти в умовах обмеженості місця для метань, високої швидкості рухів метальника, частої зміни напрямку рухів.

Легкоатлетичні метання можна за вагою, формою снарядів розподілити на наступні категорії: метання легких снарядів (спис, граната, малий м’яч); метання середніх за вагою снарядів (диск); метання важких снарядів (ядро, молот). Легкоатлетичні метання можна також розрізняти за особливостями виконання попереднього розгону снаряда і фінального зусилля. Попередній розгін відбувається кількома варіантами: прямолійним розбігом (ядро, спис, малий м’яч, граната), обертальними рухами (молот), обертальнопоступальними рухами (диск, ядро). У фінальному зусиллі також маються розбіжності: метання з-за голови через плече (спис, граната, малий м’яч); метання через сторону (диск, молот); виштовхування від плеча (ядро).

Завдання:

1. Імітація рухів для метання легкоатлетичних снарядів.

2. Метання малого м`яча в ціль (стіну, тверду поверхню).

3. Вправи на розслаблення м’язів рук (вібрації та струси руками, кистьова гімнастика).

4. Питання: «За якими особливостями розрізняють легкоатлетичні метання?»

Термін виконання: 27.04.20р.-30.04.20р.

 

Перебуваючи на карантині, людина змінює привичний спосіб життя. В тому числі, зменшує рухову активність. Це, в свою чергу, впливає на настрій та загальний стан організму. Може призвести до зниження імунітету та загостренню хронічних захворювань.

Щоб тримати себе в формі, зберегти здоров’я та провести час на самоізоляції не тільки без негативних наслідків для організму, а і корисно, рекомендую виконувати щоденну ранкову зарядку за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=H70LZv3NNuo&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=DeKliLsY1kc

https://www.youtube.com/watch?v=5eie_sJTZ1Y

Виконуйте ці вправи кожен день по 2-3 рази. Додавайте нові вправи та Будьте здорові!

Дистанційна освіта з фізичної культури (04.05.-08.05.2020р. включно)

Електронна скринька вчителя для зворотнього зв’язку (надсилання фото, відео, консультації) tatianaoleinova@gmail.com

5 клас.

1. Вправи для формування та корекції постави:

- В. п.-стати біля стіни, притулитися до неї потилицею, спиною, лопатками, сідницями і п’ятками. Прийняти правильну поставу. Запам’ятати це положення і, не порушуючи його, зробити крок вперед, в сторону, а потім повернутися у вихідне положення. Зробити те саме, але з заплющеними очима. Повторити кожну вправу 5-6 разів.

- Те саме, але зробити 4-8 кроків уперед.

- В. п.-прийняти правильну поставу біля стіни. Присісти 5-6разів, не перестаючи торкатися стіни потилицею. Те саме з закритими очима.

-  В. п.-прийняти правильну поставу біля стіни. Підняти руки вгору, в сторони, вперед, на пояс, за голову, не втрачаючи правильної пози і не відходячи від стіни.

- В. п.-прийняти правильну поставу біля стіни. Повільно підняти праву ногу, зігнути в коліні, захопити гомілку руками і притиснути до тулуба. Те саме лівою ногою з закритими очима. Повторити 6-8 разів.

- В. п.-прийняти правильну поставу. Підійти до стіни, намагаючись не змінювати пози. Перевірити, чи вдалося виконати завдання правильно.

2. Різновиди ходьби (навшпиньках, на п`ятах, з високим підніманням стегна, «змійкою»), змінюючи напрям руху.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021