Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Неділя, 07.03.2021, 15:18 |
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради | |
Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаю Вас Гість |
|
Аналітико-корекційна діяльність учителя-дефектологаПЕДРАДА З ТЕМИ: "АНАЛІТИКО-КОРЕКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА" ВСТУПНЕ СЛОВО ДИРЕКТОРА ШКОЛИ Якісна освіта розглядається сьогодні як один з індикаторів високої якості життя, інструмент соціальної і культурної злагоди та економічного зростання. Засобом отримання об'єктивної інформації про стан освіти та розроблення відповідних стратегій розвитку галузі є моніторингові дослідження. Саме вони дають порівняльну інформацію про рівень навчальних досягнень школярів, а тому є підставою для корегування навчального процесу, методик викладання, оновлення змісту освіти.
Отримання об'єктивної інформації про стан освіти в умовах модернізації національної освітньої системи є надзвичайно важливим оскільки дає змогу усунути можливі прорахунки та розробити стратегію подальшого розвитку освіти.
На виконання Указу Президента України від 4 липня 2005 року № 1013 «Про
невідкладні заходи щодо функціонування та розвитку освіти в Україні» у нашій державі запроваджується система моніторингу якості освіти.
Головною метою оцінювання якості освіти є реалізація конституційних прав громадян на рівний доступ до якісної освіти, аналізу стану системи освіти та прогнозуваня її розвитку.
Спеціальна загальноосвітня школа реформується не автономно, а в межах єдиного для всієї системи законодавства, тож цій ланці освіти теж потрібен моніторинг якості.
Моніторинг якості освіти осіб з особливими потребами слід розглядати як інструмент методичного й управлінського забезпечення державного стандарту спеціальної освіти; моніторинг – це регулярне безперервне контролююче відстеження
якісних результатів навчання, виховання, розвитку учнів у системі "вчитель-учень”.
Педагогічний моніторинг є формою організації, збору, збереження, обробки і поширення інформації, що забезпечує безперервне відстеження стану викладання і рівня навчальних досягнень учнів.
Завдання педагогічного моніторингу:
· проаналізувати й оцінити результативність навчання;
· оцінити ефективність корекційно-педагогічного процесу;
· проаналізувати успішність навчання з урахуванням психофізичних особливостей учнів;
· узагальнити позитивний педагогічний досвід.
Сьогодні на педраді, у формі круглого столу, ми обговоримо особливості впровадження моніторингових технологій в умовах спеціальної загальноосвітньої школи.
Мета педради: обмін досвідом щодо реалізації аналітико-корекційної діяльності в умовах спецосвіти та вироблення загальних стратегічних положень щодо підвищення ефективності моніторингу навчальних досягнень учнів. ДОПОВІДЬ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА + МУЛЬТИМЕДІЙНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОБІРКА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ВИСТУПІВ УЧАСНИКІВ ПЕДРАДИ |
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |