Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 15.04.2021, 14:37
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

4кл укр мова з 18.05.2020

Українська мова 4 клас за 18.05.

Тема: «Переказ тексту за запитаннями, за поданим планом, малюнками, самостійно.»

І варіант

І. Прочитай речення. Склади з них оповідання, користуючись планом. Оповідання запиши в зошиті.

Удень на сонечку гріється, нявчить.

Шубка в нього м’якенька.

Живе в хаті тваринка з хвостом і чотирма лапками.

Уночі полювати ходить.

Очі світяться, як вогники.

План.

1. Хто живе в хаті?

2. Яка у тваринки шубка?

3. Як світяться її очі?

4. Що вона робить удень?

5. Що вона робить уночі?

6. Що це за тваринка?

ІІ. ПРИГАДАЙ! Прізвища, імена, по батькові людей, клички тварин, назви країн, сіл, вулиць, річок, морів, гір – це власні назви. Власні назви пишуться з великої букви.

Напиши відповіді на запитання.

1. Напиши своє ім’я і прізвище.

2. В якій країні ти живеш?

3. Як називається столиця нашої країни?

4. Як називається місто (село), в якому ти живеш?

5. На якій вулиці ти живеш?

ІІІ. Запиши слова. Постав у кожному слові наголос.

Картопля, буряк, морква, цибуля.

ІІ варіант

І. Прочитай речення. Склади з них оповідання, користуючись планом. Оповідання запиши в зошиті.

Удень на сонечку гріється, нявчить.

Шубка в нього м’якенька.

Живе в хаті тваринка з хвостом і чотирма лапками.

Уночі полювати ходить.

Очі світяться, як вогники.

План.

1. Хто живе в хаті?

2. Яка у тваринки шубка?

3. Як світяться її очі?

4. Що вона робить удень?

5. Що вона робить уночі?

6. Що це за тваринка?

ІІ. ПРИГАДАЙ! Прізвища, імена, по батькові людей, клички тварин, назви країн, сіл, вулиць, річок, морів, гір – це власні назви. Власні назви пишуться з великої букви.

Напиши відповіді на запитання.

1. Напиши своє ім’я і прізвище.

2. В якій країні ти живеш?

3. Як називається столиця нашої країни?

4. Як називається місто (село), в якому ти живеш?

ІІІ варіант

1. Написати зразки.

Українська мова 4 клас за 19.05.

Тема: «Переказ тексту за запитаннями, за поданим планом, малюнками, самостійно.»

І варіант

І. Роздивись малюнок. Придумай імена учням. Продовж розповідь за малюнком і поданими заголовком та зачином.

Чергові.

Закінчився урок. Учні вийшли з класу.   ……

Для довідок: залишилися чергові,витирає дошку, поливає квіти, старанно виконують свої обов’язки.

ІІ. Прочитай і відгадай загадку. Дай відповіді на запитання. Відповіді запиши в зошиті.

В мене шуба з колючок,

в мене сіра спинка.

Ніс – як чорний п’ятачок,

очі – намистинки.

Питання.

1. Про кого розповідається в загадці?

2. З чого в їжачка шуба?

3. Якого кольору спинка в їжачка?

4. Який в їжачка ніс?

5. На що схожі очі в їжачка?

ІІІ. Зроби звукобуквений аналіз слова «Діти.»

ІІ  варіант

І. Роздивись малюнок. Придумай імена учням. Продовж розповідь за малюнком і поданими заголовком та зачином.

Чергові.

Закінчився урок. Учні вийшли з класу.   ……

Для довідок: залишилися чергові,витирає дошку, поливає квіти, старанно виконують свої обов’язки.

ІІ. Прочитай і відгадай загадку. Дай відповіді на запитання. Відповіді запиши в зошиті.

В мене шуба з колючок,

в мене сіра спинка.

Ніс – як чорний п’ятачок,

очі – намистинки.

Питання.

1. Про кого розповідається в загадці?

2. З чого в їжачка шуба?

3. Якого кольору спинка в їжачка?

4. Який в їжачка ніс?

5. На що схожі очі в їжачка?

ІІІ варіант

1. Написати зразки.

 

Українська мова 4 клас за 20.05.

Тема: «Складання текстів – описів нескладних знайомих предметів (речей, рослин, тварин) після їх розгляду, бесіди про характерні прикмети.»

І варіант

І. Розглянь малюнок. За малюнком і запитаннями склади оповідання «Свійські тварини».

1. Яких свійських тварин ти знаєш?

2. Де живуть свійські тварини?

3. Хто їх доглядає?

4. Яку користь свійські тварини приносять людям?

ІІ. ПОВТОРИ!  Приголосні, які вимовляються з участю голосу і шуму, тобто дзвінко, називаються дзвінкими. До дзвінких приголосних належать: в, л, м, н, й, р, б, д, з, ж, дж, дз, г.

Приголосні, які вимовляються тільки з участю шуму, тобто глухо, називаються глухими. До них належать приголосні: п, т, с, ш, щ, ц, ч, х, к, ф.

1. Прочитай. Випиши слова із дзвінкими приголосними в кінці.

Сніг, голуб, ліс, гараж, сніп, кіт, звіролов, телеграф, біб, короп, верблюд, мороз.

2. Зроби звукобуквений аналіз слова «Сніг.»

ІІ варіант

І. Розглянь малюнок. За малюнком і запитаннями склади оповідання «Свійські тварини».

1. Яких свійських тварин ти знаєш?

2. Де живуть свійські тварини?

3. Хто їх доглядає?

4. Яку користь свійські тварини приносять людям?

ІІ. ПОВТОРИ!  Приголосні, які вимовляються з участю голосу і шуму, тобто дзвінко, називаються дзвінкими. До дзвінких приголосних належать: в, л, м, н, й, р, б, д, з, ж, дж, дз, г.

Приголосні, які вимовляються тільки з участю шуму, тобто глухо, називаються глухими. До них належать приголосні: п, т, с, ш, щ, ц, ч, х, к, ф.

1. Прочитай. Випиши слова із дзвінкими приголосними в кінці.

Сніг, голуб, ліс, гараж, сніп, кіт, звіролов, телеграф, біб, короп, верблюд, мороз.

ІІІ варіант

1. Написати зразки.

Української мови  4 клас за 22.05.

 Контрольні завдання за темою:«Знання про мову.»

І варіант

1. Прочитай. Напиши переказ за запитаннями.

Був  ясний літній ранок. Василько з батьком їхали на возі полями. По обидва боки стояла висока пшениця. Василько лежав у возі на пахучій траві і дивився в небо. Там співала маленька пташка. Це був жайворонок.

Питання:

1. Який був ранок?

2. Де їхали батько з Васильком?

3. Що росло на полі?

4. Що робив Василько?

5. Хто співав у небі?

2. Із групи слів склади речення. Підкресли іменник – однією лінією, дієслово – двома лініями, а прикметник – хвилястою лінією.

калина, в, зацвіла, червона, долині.

3. Зроби звукобуквений аналіз слова «Промінь.»

ІІ варіант

1. Спиши текст. У першому реченні підкресли іменник – однією лінією, дієслово – двома лініями, прикметник – хвилястою лінією.

Ранок.

Настав теплий весняний ранок. На верхівках дерев заграло яскраве сонячне проміння. Повіяв вітерець. Прокинулись і зашелестіли листочки. Над рікою і полем повився легенький туман. Жайворонок піснею зустрічає день.

2. Із групи слів склади речення. Підкресли іменник – однією лінією, дієслово – двома лініями, а прикметник – хвилястою лінією.

калина, в, зацвіла, червона, долині.

3. Зроби звукобуквений аналіз слова «Промінь.»

ІІІ варіант

1. Списати текст.

Ранок.

Настав теплий весняний ранок. На верхівках дерев заграло яскраве сонячне проміння. Повіяв вітерець. Прокинулись і зашелестіли листочки. Над рікою і полем повився легенький туман. Жайворонок піснею зустрічає день.

ІУ варіант

1. Напиши зразки.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021