Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 15.04.2021, 13:34
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

4 клас

Завдання на тиждень з 16.03.2020 по 20.03.2020 р.

Літературне читання 4 клас

Тема: Л. Андрієць, оповідання «Хто винен».

1.Прочитайте уважно мовчки і вголос оповідання. Звертай увагу на розділові знаки.

2.Обговоріть з батьками наступні запитання:

- що за день устиг накоїти Сашко?

- кого хлопчик звинувачував?

- що зауважив дідусь?

- яка головна думка цього оповідання?

3. Дайте письмову відповідь на питання: «Хто головний герой оповідання?»

Тема: О.Пархоменко, оповідання «Хто більше любить маму».

1.Уважно прочитай оповідання вголос і мовчки.

2.Обговори з батьками  наступні питання:

- що Валя запропонувала Ніні?

- що відповіла Ніна?

- як мала б учинити Ніна?

- чому мама поцілувала Ніну?

- подумай, а ти допомагаєш удома матері. Як допомагаєш?

- чого навчає тебе це оповідання?

3.Дайте письмову відповідь на питання: «Хто головні герої оповідання?»

Тема: Вірш «Не чужа».

В.Сухомлинський, оповідання «Є ще найніжніше деревце».

1.Уважно прочитай розмову Катрусі з мамою.

2.Обговори з батьками наступні запитання:

- чому мати виливала під кожну яблуньку на одне відерце води більше?

- про яке найніжніше деревце розповіла мати доньці?

3.Напиши приклад, коли твої друзі чинили по совісті.

Українська мова 4 клас за 16.03.

Тема: «Речення з однорідними членами. Кома при переліку слів у реченні».

Повторити правило.

У реченні слова, які означають перелічувані предмети, їх дії, ознаки, вимовляються з перелічувальною інтонацією.

При переліку предметів, їх дій, ознак, завжди ставиться кома.

Н а п р и к л а д: У Карпатах ростуть бук, дуб, смерека, горіх.

І варіант

1.Спишіть. Поставте пропущені коми. Підкресліть перелічувані слова.

     У нашому краї живуть горобці синиці солов’ї  щиглики ворони сороки чорногузи. Їхнє пір’ячко різне: синє червоне зелене жовте біле й чорне.

2.Усно. Дайте відповіді на запитання і назвіть перелічувані слова. Який знак треба ставити при переліку предметів, їх дій, ознак?

     Які опади ви знаєте?

     Які дерева ростуть в твоїй місцевості?

     Які пташки залишаються у нас на зиму?

ІІ варіант

1.Спишіть. Підкресліть перелічувані слова.

     Леся, Оксана, Галина навчаються в четвертому класі. У бібліотеці є книжки, газети, журнали. На столі лежали олівці, ручки, зошити. Вчителька навчає, розповідає, запитує.

Українська мова 4 клас за 17.03

Тема: «Головні члени речення (підмет і присудок).»

Прочитати правила.

Слово, яке означає, про кого або про що говориться в реченні, називається підметом. Підмет відповідає на питання х т о? або щ о?

Н а п р и к л а д: ( х т о?) Учні ідуть до школи. –( Підмет – учні).

Слово, яке означає, що говориться про підмет, називається присудком. Присудок відповідає на питання: щ о  р о б и т ь? щ о  р о б л я т ь?

Н а п р и к л а д: Учень ( щ о  р о б и т ь?) слухає розповідь учителя. (Присудок – слухає).

І варіант

1. Спишіть. Підкресліть підмети однією лінією, присудки – двома лініями.

     Школярі роблять ранком зарядку. Туристи мандрували річкою. Пасажирські й товарні потяги водять машиністи. Криголами прокладають шлях кораблям у північних морях.

ІІ варіант

1. Спишіть. Підкресліть підмети однією лінією, присудки – двома лініями.

     Повіяв холодний вітер. Зашуміли дерева в лісі. Жовте листя падає на землю.

Українська мова 4 клас за 18.03

Тема: «Головні члени речення. Встановлення зв’язку між словами в реченнях ( за допомогою запитань).»

І варіант

1. Спишіть. Підкресліть головні члени речення ( підмет – однією прямою лінією, присудок – двома прямими лініями). Усно установіть зв'язок між членами речення за зразком.

З р а з о к: Восени учні посадили дерева.

                 Учні посадили.

                 Посадили дерева.

                Посадили восени.

     Восени учні посадили дерева. Дерева добре прийнялися. Школярі побілили стовбури дерев. Влітку вулицю прикрасить зелена алея.

ІІ варіант

1. Спишіть. Усно назвіть в реченнях пари слів, зв’язаних між собою за змістом.

З р а з о к: Навкруги розкинулися поля.

                  Поля розкинулися.

                 Розкинулися навкруги.

     Зозуленька сіла на калині. Стоять дуби над балкою крутою. Листопад хазяйнує скрізь.

Українська мова 4 клас за 20.03

Тема: « Побудова речень зі слів, запропонованих  учителем, до малюнків.»

І варіант

1.Склади і запиши речення за малюнком і словами.      

Прочитай правила.

Група слів, що виражає закінчену думку, називається реченням. Перше слово в реченні пишеться з великої букви. В кінці речення ставиться крапка.

Слова для довідок: учні, дошку, Степан, Олена, Ганна,чергові,поливає, витирає, миє, квіти, картину.

ІІ варіант

1.Склади і запиши речення за малюнком і словами.      

Прочитай правила.

Група слів, що виражає закінчену думку, називається реченням. Перше слово в реченні пишеться з великої букви. В кінці речення ставиться крапка.


- учні, зоопарк, у, ходили.

- там, побачили, тварин, різних, діти.

- зустріч, тваринами, з, подобалась, усім.      

                                                      ІІІ варіант        

1.Написати зразки.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021