Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 16:23
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Администратор
Форма входу

4 кл укр мова з 27.04.2020

за 27.04.2020

Тема: «Відновлення текстів із деформованою будовою».

П О В Т О Р И!

- Текст складається зі зв’язаних за змістом речень.

- У тексті речення розміщуються в певній послідовності.

- До тексту можна дібрати заголовок.

- Кожна частина тексту починається з абзацу.

І варіант

- Прочитай. Запиши речення в такому порядку, щоб вийшло оповідання. Добери до нього заголовок.

1. Петрик добре доглядав пташку.

2. Він посадив його в клітку.

3. Узимку Петрик зловив щиглика.

4. Вилетіла пташка і голосно заспівала.

5. Щиглик хотів на волю.

6. Петрик відкрив вікно і випустив щиглика.

 - Зроби звукобуквений аналіз слова «Вікно».

  - Випиши у зошит слова, які закінчуються на дзвінкі приголосні.

Дуб, сад, суп, мороз, жук, сніп, ліс, верблюд, заліз, кожух, луг.

ІІ варіант

П О В Т О Р И!

- Текст складається зі зв’язаних за змістом речень.

- У тексті речення розміщуються в певній послідовності.

- До тексту можна дібрати заголовок.

- Кожна частина тексту починається з абзацу.

Прочитай. Запиши речення в такому порядку, щоб вийшло оповідання. Добери до нього заголовок.

1. Їй важко господарювати.

2. По сусідству з нашою школою живе бабуся Ганна.

3. Часто до неї заходять учні четвертого класу.

4. Вона дуже старенька.

5. Бабуся вдячна дітям за допомогу.

 Зроби звукобуквений аналіз слова «Бабуся».

ІІІ варіант

1. Напиши зразки.

  

за 28.04.2020

Тема: «Відновлення текстів із деформованою будовою».

П О В Т О Р И!

- Текст складається зі зв’язаних за змістом речень.

- У тексті речення розміщуються в певній послідовності.

- До тексту можна дібрати заголовок.

- Кожна частина тексту починається з абзацу.

І варіант

-  Прочитай. Запиши речення в такому порядку, щоб вийшло оповідання. Добери до нього заголовок.

1. То горів склад.

2. Він побачив чорний дим.

3. Микола грався на подвір’ї.

4. Микола побіг до міліціонера.

5. Хлопчикові за це вручили нагороду.

6. Пожежу вчасно загасили.

 - Спиши слова. Постав у кожному слові знак наголосу.

Сонце, погода, місяць, вітерець, квіти, мотоцикл.

ІІ варіант

П О В Т О Р И!

- Текст складається зі зв’язаних за змістом речень.

- У тексті речення розміщуються в певній послідовності.

- До тексту можна дібрати заголовок.

- Кожна частина тексту починається з абзацу.

 Прочитай. Запиши речення в такому порядку, щоб вийшло оповідання. Добери до нього заголовок.

1. Вони нарвали квітів і подарували їх мамі.

2. Сьогодні у мами день народження.

3. Мама дуже зраділа.

4. Петрусь і Василько ходили в ліс.

5. Вона похвалила синів.

- Спиши слова. Постав у кожному слові знак наголосу.

Школа, учень, бурулька, парашут.

ІІІ варіант

1. Напиши зразки.

 

за 29.04.2020.

Тема: «Практичне спостереження за роллю абзаців у текстах».

П О В Т О Р И!

Текст – це зв’язна розповідь. У тексті завжди про щось або про когось розповідається. До тексту можна дібрати заголовок. Текст можна поділити на частини (абзаци). Абзац включає одне або кілька речень, зв’язаних між собою змістом. Кожний абзац починається з нового рядка.

І варіант

1. Прочитайте. Поділіть текст на абзаци (4) відповідно до запитань і запишіть.

Осіннє сонце позолотило листя на деревах. Воно пофарбувало його в жовті й червоні кольори. У повітрі літають срібні павутинки. Давно не кує зозуля. Їжак і білочка готують собі запаси їжі на зиму. Сірий заєць скоро вийде в степ на озимину.

1. Яке листя на деревах восени?

2. Що літає в повітрі?

3. Який птах уже не кує?

4. Що роблять їжачок, білочка і зайчик?

2. Запиши слова. Підкресли букви, які позначають голосні звуки.

Море, садівник, їжак, звук, чай.

ІІ варіант.

П О В Т О Р И!

Текст – це зв’язна розповідь. У тексті завжди про щось або про когось розповідається. До тексту можна дібрати заголовок. Текст можна поділити на частини (абзаци). Абзац включає одне або кілька речень, зв’язаних між собою змістом. Кожний абзац починається з нового рядка.

1. Прочитайте. Скажіть, скільки абзаців у цьому тексті. Спишіть 3-й і 4-й абзаци.

Куди летять ластівки?

Восени ластівки сідають на телеграфні дроти і тихенько щебечуть. Вони про щось радяться.

Жовтіє трава в лузі. Довшають ночі. Сонечко пізніше сходить і раніше заходить.

Пора у вирій. Порадились та й полетіли в далекий теплий край. Там теплі озера й зелені береги. Там квітнуть яскраві квіти.

Сидять ластівки на березі теплого озера і сумують. Чому ж вони сумують? Бо там не рідна сторона.

2. Запиши слова. Підкресли букви, які позначають голосні звуки.

Ліс, день, людина, матуся.

ІІІ варіант.

1. Напиши зразки.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021