Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 15.04.2021, 13:25
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

4 кл укр мова з 04.05.2020

за 04.05.

Тема: «Складання тексту за планом.»

П О В Т О Р И!

Текст – це зв’язна розповідь. У тексті завжди про щось або про когось розповідається. До тексту можна дібрати заголовок. Текст можна поділити на частини (абзаци). Абзац включає одне або кілька речень, зв’язаних між собою змістом. Кожний абзац починається з нового рядка.

І варіант

1. Склади і запиши текст про гриб – мухомор за планом.

План.

1. Спочатку напиши, де росте гриб.

2. Потім опиши його капелюшок.

3. Не забудь про ніжку.

4. Далі зроби застереження про його отруйність.

5.Попередь, чи можна збирати мухомори.

Слова для довідок: у лісах; червона шапинка з білими цяточками; струнка висока ніжка, оперезана пояском; отруйний; не можна збирати.

2. Спиши. Поділи слова на склади.

Тюльпан, опеньки, альбом, день, вогонь.

3. Зроби звукобуквений аналіз слова: «Тюльпан.»

ІІ варіант.

1. Склади і запиши текст про гриб – мухомор за планом.

План.

1. Спочатку напиши, де росте гриб.

2. Потім опиши його капелюшок.

3. Не забудь про ніжку.

4. Далі зроби застереження про його отруйність.

5.Попередь, чи можна збирати мухомори.

Слова для довідок: у лісах; червона шапинка з білими цяточками; струнка висока ніжка, оперезана пояском; отруйний; не можна збирати.

2. Спиши. Поділи слова на склади.

Тюльпан, опеньки, альбом, день, вогонь.

ІІІ варіант

1. Напиши зразки.

за 05.05.

Тема: «Добір заголовків до текстів.»

Повтори!

1. Текст – це зв’язна розповідь.

2. У тексті завжди про щось або про когось розповідається.

3. До тексту можна дібрати заголовок.

4. Кожна частина тексту починається з абзацу.

І варіант

1. Спиши текст. Добери заголовок до тексту. Зроби схему останнього речення.

Україна – моя рідна земля. Красива й уквітчана ця земля весною.   Щедра й різнобарвна восени. Сувора й засніжена взимку. Солодка й пахуча в теплі літні дні. Понад дорогами стоять багатирські явори. Високі гори вдивляються в синю височінь. Сивовусий Дніпро пливе через усю українську землю.

2. Повтори! Іменником називається частина мови, що є назвою предмета і відповідає на питання хто? або що? Іменники, що є назвами людей і тварин, відповідають на питання  хто? Іменники, що є назвами інших предметів, відповідають на питання що?

3. Спиши слова. Постав до них питання  хто? або що?

Зразок. Братик ( хто?), віконце ( що?).

Голуб, вівця, ручка, доярка, стадіон, коза, шахтар, цвях.

4. Із групи слів склади і запиши речення.

ластівка, вікна, мого, біля, щебече.

ІІ варіант

Повтори!

1. Текст – це зв’язна розповідь.

2. У тексті завжди про щось або про когось розповідається.

3. До тексту можна дібрати заголовок.

4. Кожна частина тексту починається з абзацу.

1. Спиши текст. Добери заголовок до тексту. Зроби схему останнього речення.

Україна – моя рідна земля. Красива й уквітчана ця земля весною.   Щедра й різнобарвна восени. Сувора й засніжена взимку. Солодка й пахуча в теплі літні дні. Понад дорогами стоять багатирські явори. Високі гори вдивляються в синю височінь. Сивовусий Дніпро пливе через усю українську землю.

2. Повтори! Іменником називається частина мови, що є назвою предмета і відповідає на питання хто? або що? Іменники, що є назвами людей і тварин, відповідають на питання  хто? Іменники, що є назвами інших предметів, відповідають на питання що?

3. Спиши слова. Постав до них питання  хто? або що?

Зразок. Братик ( хто?), віконце ( що?).

Голуб, вівця, ручка, доярка, стадіон, коза, шахтар, цвях.

ІІІ варіант

1. Напиши зразки.

 

за 06.05.

Тема: «Добір заголовків до текстів.»

Повтори!

1. Текст – це зв’язна розповідь.

2. У тексті завжди про щось або про когось розповідається.

3. До тексту можна дібрати заголовок.

4. Кожна частина тексту починається з абзацу.

І варіант.

1. Спиши текст. Добери заголовок до тексту.

Є така жаба. Називають її ропуха. Живе вона на землі. Тіло її вкрите темною горбкуватою шкірою. Удень ропухи ховаються в темних вологих місцях. Вночі виходять полювати. Вони винищують шкідливих комах і слимаків. Ропухи – корисні тваринки. Садівники і городники охороняють їх.

2. Повтори! Дієсловом називається частина мови, що означає дію предмета. Дієслова відповідають на питання: що робить предмет? що робив? що зробив? що буде робити?

3. Прочитай вірш. Випиши дієслова.

 Вітер, вітер пустотливий

 залетів до нас у сад,

оббиває груші, сливи,

трусить яблуні підряд.

Перебіг, упав на квіти,

на траві лишив сліди.

Неслухняний і сердитий,

хто просив тебе сюди?

4. Зроби звукобуквений аналіз слова «Місяць».

ІІ варіант

Повтори!

1. Текст – це зв’язна розповідь.

2. У тексті завжди про щось або про когось розповідається.

3. До тексту можна дібрати заголовок.

4. Кожна частина тексту починається з абзацу.

1. Спиши текст. Добери заголовок до тексту.

Є така жаба. Називають її ропуха. Живе вона на землі. Тіло її вкрите темною горбкуватою шкірою. Удень ропухи ховаються в темних вологих місцях. Вночі виходять полювати. Вони винищують шкідливих комах і слимаків. Ропухи – корисні тваринки. Садівники і городники охороняють їх.

2. Повтори! Дієсловом називається частина мови, що означає дію предмета. Дієслова відповідають на питання: що робить предмет? що робив? що зробив? що буде робити?

3. Прочитай вірш. Випиши дієслова.

 Вітер, вітер пустотливий

 залетів до нас у сад,

оббиває груші, сливи,

трусить яблуні підряд.

Перебіг, упав на квіти,

на траві лишив сліди.

Неслухняний і сердитий,

хто просив тебе сюди?

ІІІ варіант

1. Напиши зразки.

  

 

за 08.05.

Тема: «Спостереження над засобами зв’язку речень у текстах.»

Прочитай! Щоб наше мовлення було правильним, слід уникати повторів.

Щоб пов’язати речення між собою, не слід повторювати одне й те саме слово багато разів. Його можна замінити іншим, близьким за значенням. Наприклад: діти – вони, кричати – галасувати, синиця – пташка.

І варіант

1. Спиши текст. Підкресли слова, якими автор замінив слово «заєць».

Улітку заєць був сірий, гладенький. Гарно йому було в цій шубці. Настала осінь. Він почав линяти. Замість літньої шерстки виросла біла, пухнаста. Причаїться зайчик узимку під кущем – і не скоро його помітять.

2. Склади опис зайчика за питаннями та поданими словами.

Запитання.

- Хто такий зайчик?

- Що у нього на маківці?

- Які зубки має гризунчик?

- Яка у нього шубка?

- Як дивляться великі очі?

- Які лапки має вухань?

- Який у зайця хвостик?

Для довідок: дика тваринка; два довгих вушка; гострі та міцні; пухнаста шовкова; насторожено; передні короткі, а задні – довгі; куций.

3. Виконайте звукобуквений аналіз слова «Заєць».

ІІ варіант

Прочитай!

Щоб наше мовлення було правильним, слід уникати повторів.

Щоб пов’язати речення між собою, не слід повторювати одне й те саме слово багато разів. Його можна замінити іншим, близьким за значенням. Наприклад: діти – вони, кричати – галасувати, синиця – пташка.

1. Спиши текст. Підкресли слова, якими автор замінив слово «заєць».

Улітку заєць був сірий, гладенький. Гарно йому було в цій шубці. Настала осінь. Він почав линяти. Замість літньої шерстки виросла біла, пухнаста. Причаїться зайчик узимку під кущем – і не скоро його помітять.

2. Склади опис зайчика за питаннями та поданими словами.

Запитання.

- Хто такий зайчик?

- Що у нього на маківці?

- Які зубки має гризунчик?

- Яка у нього шубка?

- Як дивляться великі очі?

- Які лапки має вухань?

- Який у зайця хвостик?

Для довідок: дика тваринка; два довгих вушка; гострі та міцні; пухнаста шовкова; насторожено; передні короткі, а задні – довгі; куций.

ІІІ варіант

1. Напиши зразки.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021