Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 15.04.2021, 14:38
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

4 кл природознавство 15.04 та 17.04.2020

Природознавство 4 клас 15.04 та 17.04.2020

Тема: «Тварини півдня.»

Домашнє завдання.

1.Прочитай  повідомлення про тварин півдня.

2.Запамятай  назви тварин, їх зовнішній вигляд,особливості будови тварини.

3.Дай письмову відповідь. Вибери тварину яка тобі найбільше сподобалась і скорочено опиши її за планом:

- назва тварини.

- величина тварини (велика, середня, мала).

- чим вкрите тіло.

- чим харчується тварина.

Природознавство 4 клас за 08.05.

Тема: «Охорона рослинного і тваринного світу.»

Усе живе потрібно охороняти. Не має значення – це маленька комашка, травинка, дерево чи якийсь звір. Усе має право на життя.

Людину не можна відокремити від природи, так само, як і природу від людини. Вони тісно пов’язані між собою. Для кожної людини й людства взагалі природа – середовище існування та джерело всього необхідного для життя. Втім люди постійно впливають на довкілля, змінюючи його.

Негативні зміни в навколишньому природному середовищі – це наслідки задоволення потреб людини. Відомо, що чимало з цих змін завдають природі непоправної шкоди.

Останнім часом почалося стрімке зникнення деяких видів рослин і тварин. Які ж головні причини цього?

По – перше, люди внаслідок своєї господарської діяльності забруднюють довкілля шкідливими речовинами.

По – друге, люди використовують території, де раніше існували живі організми, під будівництво житла та підприємств. Іноді змінюють ці території, створюючи на них пасовиська для свійських тварин чи поля для вирощування культурних рослин.

По – третє, люди часом знищують тварин і рослини в дуже великих кількостях, порушуючи правила полювання та норми вирубування лісів.

Отже, стає зрозуміло, що саме людина з її господарською діяльністю є головною причиною зникнення живих організмів. Тому люди й повинні зберігати та охороняти природу. Якщо людство не схаменеться, то через деякий час може зникнути більшість рослин і тварин.

Охорона живої природи – це обов’язок кожного з нас. Ставитися до живих істот слід так, як ми хотіли б, щоб ставилися до нас. Пам’ятайте: допомогти природі може кожний.

З А П И Т А Н Н Я,

1.Прочитайте текст.

2. Обговоріть з батьками чи потрібно охороняти рослинний і тваринний світ? Чому?

3. Яким чином охороняється тваринний і рослинний світ у вашій місцевості?

4. Напиши наступне речення в зошиті: « Оберігати природу – означає оберігати життя людей на Землі.» Усно розкажи батькам , як ти розумієш це речення.

Тварини півдня. Слон

Слони – гіганти серед тварин. Висота слона 2 – 4 м. Вага слона – від 3 до 7 тонн. Голова тварини досить велика з примітними за розмірами вухами.  Обмахування вухами дозволяє тварині збільшити охолоджуючий ефект. Хобот слона – дивовижний і унікальний орган, утворений зрощеним носом і верхньою губою. Хобот виконує ряд важливих функцій, одночасно забезпечуючи тварині дихання, нюх, дотик і загарбання їжі. За допомогою хобота слони захищаються, поливають себе, їдять, спілкуються і навіть виховують потомство. Ще один «атрибут» зовнішності – бивні слона. Вони ростуть протягом всього життя: чим потужніші  бивні, тим старше їх володар. Тривалість життя слона складає приблизно 70 років.Слони вміють плавати дуже добре і люблять водні процедури.

Приблизно 16 годин на добу слони зайняті поглинанням їжі, при цьому з апетитом з’їдають близько 300 кг рослинності. Слон їсть траву, корневища, кору і листя дерев, плоди диких бананів, яблук і  навіть кави. Добувати їжу їм допомагають бивні і хобот, пережовувати – корінні зуби. Зуби слона змінюються в міру сточування. Слон п’є близько 100-300 літрів води на добу, тому ці тварини практично завжди знаходяться поблизу водойм.

Тварини півдня. Жирафа.

Жирафа – це найвища тварина в світі. Висота  жирафи досягає  5 – 6 метрів, третина з якої доводиться на його шию. Вага жирафи  може коливатися від 500 кг до 1900 кг, а серце важить цілих 12 кг. Головною стравою для жирафи залишається соковита акація, рідше жирафи їдять мімозу і солодкуваті пагони дикого абрикоса. Щодня вона споживає близько 30 кг їжі і проводить за їжею 16-20 годин на добу. За один раз жирафа може випити до 38 літрів води. Ноги жирафи дуже міцні. Вони виконують функцію не тільки пересування, але і захисту.

Тварини півдня. Лев.

Дорослий самець лев важить в середньому до 250 кг при довжині тулуба 2,5 м. Гнучке, рухливе тіло лева володіє добре розвиненою мускулатурою шиї і передніх лап. Кігті лева досягають 7 см в довжині.

Масивна голова лева з витягнутою мордою наділена сильними щелепами. У лева 30 зубів, ікла розміром до 8 см дозволяють йому вдало полювати на великих тварин: косуль, кабанів, зебр і антилоп.

На морді лева розташовано кілька рядів вусів з темними цятками біля основи, які утворюють унікальний для кожної особини візерунок. Колір шерсті лева може бути пісочним, коричневим або з червоним відливом. Хвіст закінчується ефектним  чорноим  пензликом.Основна їжа лева - це тварини - лами, антилопи Гну, зебри. Якщо леви сильно голодні, то вони не погребують навіть носорогами і гіпопотамами, якщо зможуть їх здолати в воді. Щоб вижити, в день леву потрібно з'їсти понад сім кілограм  будь-якого м'яса. Якщо, наприклад, 4 лева об'єднаються, то одне успішне полювання для них усіх принесе, бажаний результат.

Тварини півдня. Крокодил

Залежно від виду довжина крокодила складає 2-5 м, довжина найбільшого крокодила гіганта може досягати 7 метрів. Вага крокодила складає 400-700 кг, при цьому вага голови  самця сягає 200 кг. Будова тулуба крокодила – яскравий приклад пристосованості до існування в водній  стихії. Голова крокодила закінчується довгою мордою, тулуб витягнутий і приплюснутий, рухливий хвіст здавлений з боків. З боків тулуба розташовані короткі лапи. Передні кінцівки крокодилів мають 5 пальців, задні відрізняє відсутність мізинця. Пальці з’єднані між собою перетинками. Незважаючи на короткі лапи, навіть маленькі крокодили здатні пробігати галопом короткі відстані. Швидкість крокодила на суші становить 14-17 км / г. У воді крокодил розвиває швидкість до 30-35 км / г.Всі види крокодилів – типові напівводні тварини: живуть у водоймах, але яйця відкладають на суші. Проводячи більшу частину доби у воді, на берег хижаки виходять рано вранці або в другій половині дня – найсприятливіший час для прийняття сонячних ванн.

Їжа крокодилів залежить від розміру конкретної особи: чим більше крокодил, тим різноманітніше його меню. Основу харчування складають різні види риб, водні птиці, що пролітають над водою, кажани, змії і ящірки, в тому числі отруйні земноводні, наприклад, жаба-ага. У морській воді крокодил харчується рибою, дельфінами, черепахами. Нерідко здобиччю крокодила стають гієни, гепарди, леопарди і леви. Також  крокодили їдять мавп, дикобразів, кенгуру, зайців, єнотів, куниць.

Тварини півдня. Страус.

Страуси – найбільші з усіх сучасних птахів. Максимальна висота дорослого птаха  досягає 3 м, при масі тіла до 155-156 кг. Страуси мають щільну статуру, довгу шию  і невелику  за розмірами  голову. Досить м’який дзьоб птаха прямий і плоский.Очі досить великих розмірів, з густими і відносно довгими віями. Зір у птиці розвинене прекрасно. Звичайний харчовий раціон страусів представлений рослинністю у вигляді всіяких  квітів, насіння або плодів. Птах  здатний поїдати також деяких дрібних тварин: комах або гризунів.

Крім усього іншого, страус – птах неймовірно витривалий, тому цілком може тривалий час обходитися без питної води. В цьому випадку організм отримує достатню кількість вологи з рослинності, яку споживає. Проте, страуси відносяться до категорії водолюбних птахів, тому при нагоді дуже охоче купаються.

Тварини півдня. Зебра.

Зебри – тварини, знайомі кожному з самого дитинства. Вони часто стають героями мультфільмів і залучають дітей своєю незвичайною зовнішністю, той  що нагадує звичайних коней, але відрізняється від них яскравою смугастою  забарвленостю. Питання, яке всіх цікавить найбільше: білі смуги на чорному або чорні на білому? Насправді білі на чорному. Основний колір цих тварин чорний, такими вони народжуються, а білі смуги – це місця, де пігмент з часом пропадає.

Харчуються ці тварини різними травами, листям кущів, корою, молодими пагонами і корінням рослин. Вода зебрам необхідна мінімум раз в день.

 

4 клас природа за 21.04 і 24.04

Тема: «Поділ тварин за способом живлення. Ланцюги живлення.»

Продивиться відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk

1.Дати письмову відповідь на питання:

- Як поділяються тварини за способом живлення.

2.Усно побудуй ланцюги  живлення:

- риба, лисиця, водорості;

- миша, пшениця, лисиця, їжак;

- вовк, жолуді, кабан.

ПРИРОДОЗНАСТВО  4  КЛАС  ЗА 29.04.2020- 06.05.2020.

Тема: «Пристосування тварин у природі.»

 Для того, щоб існували живі організми, потрібна наявність деяких умов. Таких як вода, світло, їжа, повітря. Все, що живе на земній планеті, пристосовується до умов, що існують на його території. Розглянемо на прикладі.

Наприклад, восени у деяких тварин, як лось, вовк, лисиця, відбувається накопичення жиру, щоб пережити зиму. У них стає густішим хутро. Дехто впадає в зимню сплячку, що уповільнює їх процеси життєдіяльності. До таких тварин відносяться ведмеді, ящірки, змії, їжаки.

У водному середовищі риби призвичаїлись до своїх умов перебування. Для цього у них є зябра та плавці.

У тварин, що живуть під землею, розвинуті свої якості, які допомагають їм існувати без світла. У крота лапи розташовані в різні сторони, як лопати, щоб ними було зручніше рити землю. Його гладеньке хутро захищає від брудної землі. Недолік зору заміняє добрий нюх.

Їжак має голки, щоб захищатись від хижих тварин. Зайці міняють свій колір на білий, щоб на снігу їх було малопомітно.

Птахи не мають сечового міхура, який би заважав їм літати. Деякі птахи кожного року здійснюють перельоти на великі відстані, щоб побувати у теплих краях.

На Північному і Південному полюсі живуть не так багато тварин, які змогли пристосуватись до тамтешніх умов. Там живуть пінгвіни, кити, білі ведмеді та тюлени. Їхнє зовнішнє покриття – пух, жир чи хутро, допомагає їм виживати у холодних умовах.
Завдання.

1. Які умови потрібні для існування живих організмів?

2. Намалюй тварину з прочитаного тексту, яка тобі подобається.

 

Природознавство 4 клас за 08.05.

Тема: «Охорона рослинного і тваринного світу.»

Усе живе потрібно охороняти. Не має значення – це маленька комашка, травинка, дерево чи якийсь звір. Усе має право на життя.

Людину не можна відокремити від природи, так само, як і природу від людини. Вони тісно пов’язані між собою. Для кожної людини й людства взагалі природа – середовище існування та джерело всього необхідного для життя. Втім люди постійно впливають на довкілля, змінюючи його.

Негативні зміни в навколишньому природному середовищі – це наслідки задоволення потреб людини. Відомо, що чимало з цих змін завдають природі непоправної шкоди.

Останнім часом почалося стрімке зникнення деяких видів рослин і тварин. Які ж головні причини цього?

По – перше, люди внаслідок своєї господарської діяльності забруднюють довкілля шкідливими речовинами.

По – друге, люди використовують території, де раніше існували живі організми, під будівництво житла та підприємств. Іноді змінюють ці території, створюючи на них пасовиська для свійських тварин чи поля для вирощування культурних рослин.

По – третє, люди часом знищують тварин і рослини в дуже великих кількостях, порушуючи правила полювання та норми вирубування лісів.

Отже, стає зрозуміло, що саме людина з її господарською діяльністю є головною причиною зникнення живих організмів. Тому люди й повинні зберігати та охороняти природу. Якщо людство не схаменеться, то через деякий час може зникнути більшість рослин і тварин.

Охорона живої природи – це обов’язок кожного з нас. Ставитися до живих істот слід так, як ми хотіли б, щоб ставилися до нас. Пам’ятайте: допомогти природі може кожний.

З А П И Т А Н Н Я,

1.Прочитайте текст.

2. Обговоріть з батьками чи потрібно охороняти рослинний і тваринний світ? Чому?

3. Яким чином охороняється тваринний і рослинний світ у вашій місцевості?

4. Напиши наступне речення в зошиті: « Оберігати природу – означає оберігати життя людей на Землі.» Усно розкажи батькам , як ти розумієш це речення.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021