Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 18.04.2021, 11:37
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

4 кл математика з 04.05.2020

Математика 4 клас за 04.05

Тема: «Множення по 2 і ділення на 2. Парні і непарні числа. Порівняння гострого і тупого кутів з прямим.»

З А П А М Я Т А Й!

Таблиця множення по 2          Таблиця ділення на 2

2∙1=2                                          2:2=1

2∙2=4                                          4:2=2

2∙3=6                                          6:2=3

2∙4=8                                          8:2=4

2∙5=10                                        10:2=5

2∙6=12                                        12:2=6

2∙7=14                                        14:2=7

2∙8=16                                        16:2=8

2∙9=18                                        18:2=9

2∙10=20                                      20:2=10

З А П А М Я Т А Й!

Всі числа (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14) можна поділити на дві групи.

Числа, які закінчуються на 0, 2, 4, 6, 8, - парні.

Числа, які закінчуються на 1, 3, 5, 7, 9, - непарні.

І варіант

1. Запиши до таблиці множення по 2 пропущені числа.

2∙…=2             2∙8=…

2∙2=…             2∙3=…

2∙4=…             2∙…=20

2∙…=10           2∙…=14

2. Запиши до таблиці ділення на 2 пропущені числа.

2:2=…            … :2=7

4:2=…            16 :  …=8

8: …=4           20 : …=10

10: …=5          …  :2 =3

3. Розв’яжи задачу. Розв’язання  запиши у зошиті.

У майстерні з 20 метрів тканини пошили 2 простирадла. Скільки метрів тканини витратили на кожне простирадло?

4. Накресли прямий кут. Як називається кут, менший від прямого?

Накресли гострий кут. Як називається кут, більший за прямий?

Накресли тупий кут.

ІІ варіант

З А П А М Я Т А Й!

Таблиця множення по 2          Таблиця ділення на 2

2∙1=2                                          2:2=1

2∙2=4                                          4:2=2

2∙3=6                                          6:2=3

2∙4=8                                          8:2=4

2∙5=10                                        10:2=5

2∙6=12                                        12:2=6

2∙7=14                                        14:2=7

2∙8=16                                        16:2=8

2∙9=18                                        18:2=9

2∙10=20                                      20:2=10

З А П А М Я Т А Й!

Всі числа (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14) можна поділити на дві групи.

Числа, які закінчуються на 0, 2, 4, 6, 8, - парні.

Числа, які закінчуються на 1, 3, 5, 7, 9, - непарні.

1. Запиши до таблиці множення по 2 пропущені числа.

2∙…=2             2∙8=…

2∙2=…             2∙3=…

2∙4=…             2∙…=20

2. Запиши до таблиці ділення на 2 пропущені числа.

2:2=…            … :2=7

4:2=…            16 :  …=8

8: …=4           20 : …=10

3. Розв’яжи задачу. Розв’язання  запиши у зошиті.

У майстерні з 20 метрів тканини пошили 2 простирадла. Скільки метрів тканини витратили на кожне простирадло?

4. Накресли прямий кут. Як називається кут, менший від прямого?

Накресли гострий кут. Як називається кут, більший за прямий?

Накресли тупий кут.

ІІІ варіант

З А П А М Я Т А Й!

Таблиця множення по 2          Таблиця ділення на 2

2∙1=2                                          2:2=1

2∙2=4                                          4:2=2

2∙3=6                                          6:2=3

2∙4=8                                          8:2=4

2∙5=10                                        10:2=5

2∙6=12                                        12:2=6

2∙7=14                                        14:2=7

2∙8=16                                        16:2=8

2∙9=18                                        18:2=9

2∙10=20                                      20:2=10

З А П А М Я Т А Й!

Всі числа (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14) можна поділити на дві групи.

Числа, які закінчуються на 0, 2, 4, 6, 8, - парні.

Числа, які закінчуються на 1, 3, 5, 7, 9, - непарні.

1. Розв’яжи  приклади. Запиши у зошиті.

7+3=                7-2=

6+0=                5-5=

4+3=                9-2=

12+7=              16-3=

10+10=            19-4=

2. Порівняй числа і запиши у зошиті. (< = >)

14 … 19         8 … 18

20 … 10         16 …16

3. Накресли гострий кут у зошиті.

 

Математика 4 клас за 05.05.

Тема: «Множення по 2 і ділення на 2. Парні і непарні числа. Порівняння гострого і тупого кутів з прямим.»

Повтори таблицю множення на 2 і ділення на 2.

П О В Т О Р И!

Числа при діленні називаються так:

Ділене           дільник        частка.

 10           :          2           =        5

Числа при множенні називаються так:

2             ∙             8                       =    16

1-й множник  2-й множник    добуток

І варіант

1. Запиши у зошиті парні числа від 2 до 20.

2. Розв’яжи задачу. Розв’язання запиши у зошиті.

До школи привезли 20 нових парт і поставили порівну в 2 класи. Скільки парт поставили в кожен клас?

3. Розв’яжи приклади і запиши у зошиті.

2 ∙ 4=           16 :2=

2 ∙ 5=            8 :2=

2 ∙8=             14 :2=

2 ∙7=             10 :2=

2 ∙6=             18 :2=

4. Порівняй числа й постав потрібні знаки < = >.

90…39        47…74

80…60        15…15

5. Накресли у зошиті гострий і тупий кут.

ІІ варіант.

Повтори таблицю множення на 2 і ділення на 2.

П О В Т О Р И!

Числа при діленні називаються так:

Ділене           дільник        частка.

 10           :          2           =        5

Числа при множенні називаються так:

2             ∙             8                       =    16

1-й множник  2-й множник    добуток

1. Запиши у зошиті непарні числа від 1 до 19.

2. Розв’яжи задачу. Розв’язання запиши у зошиті.

У двох однакових коробках 18 м’ячів. Скільки м’ячів у кожній коробці?

3. Розв’яжи приклади і запиши у зошиті.

2 ∙ 4=           16 :2=

2 ∙ 5=            8 :2=

2 ∙8=             14 :2=

4. Порівняй числа й постав потрібні знаки < = >.

90…39        47…74

80…60        15…15

5. Накресли у зошиті прямий і тупий кут.

ІІІ варіант.

Повтори таблицю множення на 2 і ділення на 2.

1. Встав пропущені числа і запиши числовий ряд у зошиті.

1…3…5…7…9…11…13…15…17…19.

2. Розв’яжи задачу. Запиши у зошиті розв’язання.

У доньки було 3 квітки, а в мами – на 5 більше. Скільки квіток було у мами?

3. Розв’яжи приклади і запиши у зошиті.

2 ∙ 4=           16 :2=

2 ∙ 5=            8 :2=

2 ∙8=             14 :2=

4. Накресли у зошиті прямий і тупий кут.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021