Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 15:08
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

4 кл математика 08.04-09.04

Математика 4 клас за 08.04

Тема: «Знаходження невідомого (другого)  доданка. Коло. Круг. Порівняння.» 

І варіант

П Р И Г А Д А Й!

Якщо від суми двох доданків відняти один доданок, то дістанемо другий доданок.

1. Розвяжи приклади за зразком.

Зразок:         4+х=12

                      х=12-4

                      х=8

перевірка     4+8=12

Приклади:   24+х=28,    28+х=64,   40+х=48.

2. Зроби короткий запис умови задачі і розвяжи задачу.

У порту було 64 теплоходи. У рейс вийшло 3 теплоходи. Скільки теплоходів не вийшло в рейс.

Всього-…

Вийшло-…

Не вийшло- х

3. Порівняй числа.

74>…     69<…     31<…

80>…     40=…     58>…

4. Накресли в зошиті коло і круг. Порівняй їх.

ІІ варіант

П Р И Г А Д А Й!

Якщо від суми двох доданків відняти один доданок, то дістанемо другий доданок.

1. Розвяжи приклади за зразком.

Зразок:         4+х=12

                      х=12-4

                      х=8

перевірка     4+8=12

Приклади:   24+х=28,    42+х=49.

2. Зроби короткий запис умови задачі і розвяжи задачу.

Рибалка зловив 36 риб. Із них 12 – сазани, а решта – щуки. Скільки щук зловив рибалка?

Всього - 36 р

Сазанів – 12 р

Щук – х.

3. Порівняй числа.

74>…     69<…    

80>…     40=…    

4. Накресли в зошиті коло і круг. Порівняй їх.

ІІІ варіант

1. Запиши числа, на 2 одиниці більше від поданих.

3,  …           7,  …

13,  …         17,  …

2. Розвяжи приклади. Запиши у зошиті.

4+0=              7-7=

4+6=              6-2=

15+3=           15-5=

18+2=           17-7=

10+6=            19-4=

3. Склади умову задачі і  розв’яжи задачу на знаходження суми (про зайців). Запиши розв’язання у зошиті.

4. Порівняй числа. Постав знаки <   >   =.

6…16            20…19

19…10           7…7

Математика 4 класа 09.04

Тема: «Знаходження невідомого від’ємника.»

І варіант

П Р И Г А Д А Й, як називаються числа при відніманні.

7                      -             2                         =          5

Зменшуване                 від’ємник                       різниця.

З А П А М Я Т А Й!

Якщо від зменшуваного відняти різницю, то дістанемо від’ємник.

1. Розвяжи приклади за зразком. Знайди невідомий від’ємник.

Зразок:       8-х=3

                    х=8-3

                    х=5

перевірка   8-5=3

Приклади:    13-х=9,    24-х=2,    36-х=14.

2. Зроби короткий запис умови задачі і розв’яжи її.

У класі 25 хлопчиків і дівчаток. Усі дівчатка вийшли в коридор. У класі залишилося 11 хлопчиків. Скільки було дівчаток?

Всього - … дітей

Хлопчиків - … дітей

Дівчаток – х

3. Замість крапок постав знак + або – так, щоб приклади були правильними.

27…13=40         78…15=93

64…4=60           50…0=50

4. Накресли квадрат, зі стороною  4 см. ( Пригадай! У квадрата всі сторони рівні. У квадрата чотири кути, чотири сторони. Усі кути квадрата прямі.)

ІІ варіант

П Р И Г А Д А Й, як називаються числа при відніманні.

7                      -             2                         =          5

Зменшуване                 від’ємник                       різниця.

З А П А М Я Т А Й!

Якщо від зменшуваного відняти різницю, то дістанемо від’ємник.

1. Розвяжи приклади за зразком. Знайди невідомий від’ємник.

Зразок:       8-х=3

                    х=8-3

                    х=5

перевірка   8-5=3

Приклади:    13-х=9,    24-х=2.

2. Склади  задачу за коротким записом умови  й  розв’яжи її.

Було – 18 книжок.

Взяли – х  книжок

Стало – 10 книжок

3. Порівняй числа. Замість крапок постав знаки <  >  =.

89…91         45…45

70…10         37…38

4. Накресли квадрат, зі стороною  3 см. ( Пригадай! У квадрата всі сторони рівні. У квадрата чотири кути, чотири сторони. Усі кути квадрата прямі.)

ІІІ варіант

1. Запиши числа на 2 одиниці менші за подані.

4,  …        9,  …        12,  …

7,  …       10,  …       16,  …

2. Впиши числа, яких не вистачає

8 < …         8 > …

8 < …         8 > …

3. Усно склади задачу про цукерки на знаходження остачі. Розв’язання запиши у зошиті.

4. Розвяжи приклади.

3+0=            6-6=

6+2=            4-0=

7+3=            8-7=

11+2=          15-4=

5. Накресли у зошиті квадрат. ( Пригадай! У квадрата всі сторони рівні. У квадрата чотири кути, чотири сторони. Усі кути квадрата прямі.)

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021