Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Понеділок, 19.04.2021, 16:22 |
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради | |
Ви увійшли як Гість Група "Гости"Вітаю Вас Гість |
|
4 кл мат-ка з 27.04.2020Математика 4 клас за 27.04.2020. Тема: «Множення 2 на 8, 9, 10, 1. Види ліній. Ламана. Побудова.» І варіант З А П А М’ Я Т А Й! 2 ∙ 8 = 16 1-й множник 2-й множник добуток 1. Встав замість крапок пропущені числа. 2∙ …=10 2∙ …=12 2∙ …=14 2∙ …=16 2∙ …=20 2∙ …=18 2∙ …=2 2∙ …=8 2. Зроби короткий запис умови задачі та розв’яжи її. В одній банці 2 л варення. Скільки літрів варення в 9 таких банках? 1 банка – 9 банок - ? 3. Заміни додавання множенням. Зразок: 2+2+2 2∙3=6 2+2+2+2+2 2+2+2+2+2+2+2 2+2+2+2+2+2+2+2 4.Накресли в зошиті ламану лінію з чотирьох відрізків. (малюнок 1) ІІ варіант З А П А М’ Я Т А Й! 2 ∙ 8 = 16 1-й множник 2-й множник добуток 1. Встав замість крапок пропущені числа. 2∙ …=10 2∙ …=12 2∙ …=14 2∙ …=16 2∙ …=20 2∙ …=18 2. Зроби короткий запис умови задачі та розв’яжи її. В одному пакеті 2 кг борошна. Скільки кілограмів борошна в 10 пакетах? 1 пакет – 2 кг 10 пакетів - ? 4.Накресли в зошиті ламану лінію з чотирьох відрізків. (малюнок 1) ІІІ варіант 1. Прочитай приклади. 2+2+2+2+2+2+2+2=16 2∙8=16 По 2 взяти 9 разів дорівнює 18. 2+2+2+2+2+2+2+2+2=18 2∙9=18 По 2 взяти 10 разів дорівнює 20. 2+2+2+2+2+2+2+2+2+2=20 2∙10=20 Запам’ятай приклади. 2∙8=16 2∙9=18 2∙10=20 2. Розв’яжи приклади і запиши в зошиті. 2+3= 4-1= 3+4= 6-5= 5+5= 8-3= 10+4= 15-2= 17+2= 18-5= 4. Розв’яжи задачу (усно). На одній тарілці – 2 апельсина. Скільки апельсинів на 8 тарілках? 5.Накресли в зошиті ламану лінію з чотирьох відрізків. Математика 4 клас за 28.04.2020. Тема: «Поняття «ділення на рівні частини». Знак ділення. Ділення 2, 4, 6, 8, 10 на 2». І варіант 1. Два горіхи поділили на 2 рівні частини. Скільки горіхів у кожній частині? Записувати і читати слід так: 2 г. : 2 = 1 г. Два горіхи поділити на 2 частини порівну буде 1 горіх. 2 – число, яке ділимо; 2 – число, на яке ділимо. З А П А М’ Я Т А Й! Ділення – дія, за допомогою якої дізнаються, скільки разів одне число вміщається в другому. Дві крапки (:) – знак ділення. 2. Зразок. 4 яблука розклали на 2 тарілки порівну. Скільки яблук поклали на кожну тарілку? Записувати і читати слід так: 4 яб. : 2 = 2 яб. 4 яблука розкласти порівну на 2 тарілки буде по 2 яблука. 3. Прочитай і розв’яжи задачу. Розв’язання запиши у зошиті. Софійка та Уляна знайшли 10 грибів і поділили їх між собою порівну. По скільки грибів дісталося кожній дівчинці? 4. Розв’яжи приклади і запиши у зошиті. 4 : 2 = 6 : 2= 2 ∙ 3= 2 ∙ 5= 10 : 2= 8 :2= 2 ∙4= 2 ∙ 9= 5. Накресли ламану лінію, яка складається з двох відрізків. ІІ варіант 1. Два горіхи поділили на 2 рівні частини. Скільки горіхів у кожній частині? Записувати і читати слід так: 2 г. : 2 = 1 г. Два горіхи поділити на 2 частини порівну буде 1 горіх. 2 – число, яке ділимо; 2 – число, на яке ділимо. З А П А М’ Я Т А Й! Ділення – дія, за допомогою якої дізнаються, скільки разів одне число вміщається в другому. Дві крапки (:) – знак ділення. 2. Зразок. 4 яблука розклали на 2 тарілки порівну. Скільки яблук поклали на кожну тарілку? Записувати і читати слід так: 4 яб. : 2 = 2 яб. 4 яблука розкласти порівну на 2 тарілки буде по 2 яблука. 3. Прочитай і розв’яжи задачу. Розв’язання запиши у зошиті. 6 зошитів учителька поділила між 2 учнями порівну. Скільки зошитів одержав кожен учень? 4. Розв’яжи приклади і запиши у зошиті. 4 : 2 = 6 : 2= 2 ∙ 3= 10 : 2= 8 :2= 2 ∙4= 5. Накресли ламану лінію, яка складається з двох відрізків. ІІІ варіант 1. Два горіхи поділили на 2 рівні частини. Скільки горіхів у кожній частині? Записувати і читати слід так: 2 г. : 2 = 1 г. Два горіхи поділити на 2 частини порівну буде 1 горіх. 2 – число, яке ділимо; 2 – число, на яке ділимо. З А П А М’ Я Т А Й! Ділення – дія, за допомогою якої дізнаються, скільки разів одне число вміщається в другому. Дві крапки (:) – знак ділення. 2. Зразок. 4 яблука розклали на 2 тарілки порівну. Скільки яблук поклали на кожну тарілку? Записувати і читати слід так: 4 яб. : 2 = 2 яб. 4 яблука розкласти порівну на 2 тарілки буде по 2 яблука. 3. Запам’ятай приклади. 2 :2 =1 4 :2 =2 6 :2 =3 8 :2 =4 10 :2=5 4. Розв’яжи приклади і запиши в зошиті. 3+3= 4-2= 6+4= 8-5= 4+5= 9-3= 10+8= 18-2= 19+1= 13-3= 5. Розв’яжи задачу (усно). 6 зошитів учителька поділила між 2 учнями порівну. Скільки зошитів одержав кожен учень? 6. Накресли ламану лінію, яка складається з двох відрізків. |
|
Copyright MyCorp © 2021 |
![]() |