Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 16:22
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
Администратор
Форма входу

4 кл мат-ка з 27.04.2020

Математика 4 клас за 27.04.2020.

Тема: «Множення 2 на 8, 9, 10, 1. Види ліній. Ламана. Побудова.»

І варіант

З А П А М Я Т А Й!

2             ∙             8                       =    16

1-й множник  2-й множник    добуток

1. Встав замість крапок пропущені числа.

2∙ …=10          2∙ …=12

2∙ …=14          2∙ …=16

2∙ …=20          2∙ …=18

2∙ …=2            2∙ …=8

2. Зроби короткий запис умови задачі та розв’яжи її.

В одній банці 2 л варення. Скільки літрів варення в 9 таких банках?

1 банка –

  9 банок - ?

3. Заміни додавання множенням.

Зразок: 2+2+2      2∙3=6

2+2+2+2+2

2+2+2+2+2+2+2

2+2+2+2+2+2+2+2

4.Накресли в зошиті ламану лінію з чотирьох  відрізків.    

(малюнок 1)

ІІ варіант

З А П А М Я Т А Й!

2             ∙             8                       =    16

1-й множник  2-й множник    добуток

1. Встав замість крапок пропущені числа.

2∙ …=10          2∙ …=12

2∙ …=14          2∙ …=16

2∙ …=20          2∙ …=18

2. Зроби короткий запис умови задачі та розв’яжи її.

В одному пакеті 2 кг борошна. Скільки кілограмів борошна в 10 пакетах?

1 пакет – 2 кг

10 пакетів - ?

4.Накресли в зошиті ламану лінію з чотирьох  відрізків.    

(малюнок 1)

ІІІ варіант

1. Прочитай приклади.

2+2+2+2+2+2+2+2=16          2∙8=16

По 2 взяти 9 разів дорівнює 18.

2+2+2+2+2+2+2+2+2=18       2∙9=18

По 2 взяти 10 разів дорівнює 20.

2+2+2+2+2+2+2+2+2+2=20    2∙10=20

Запам’ятай приклади. 2∙8=16   2∙9=18     2∙10=20

2. Розв’яжи приклади і запиши в зошиті.

2+3=               4-1=

3+4=               6-5=

5+5=               8-3=

10+4=            15-2=

17+2=            18-5=

4. Розв’яжи задачу (усно).

На одній тарілці – 2 апельсина. Скільки апельсинів  на 8 тарілках?

5.Накресли в зошиті ламану лінію з чотирьох  відрізків.    

Математика 4 клас за 28.04.2020.

Тема: «Поняття «ділення на рівні частини». Знак ділення. Ділення  2, 4, 6, 8, 10 на 2».

І варіант

1. Два горіхи поділили на 2 рівні частини. Скільки горіхів у кожній частині?

Записувати і читати слід так:

2 г. : 2 = 1 г.

Два горіхи поділити на 2 частини порівну буде 1 горіх. 2 – число, яке ділимо; 2 – число, на яке ділимо.

З А П А М Я Т А Й!

Ділення – дія, за допомогою якої дізнаються, скільки разів одне число вміщається в другому. Дві крапки (:) – знак ділення.

2. Зразок.

4 яблука розклали на 2 тарілки порівну. Скільки яблук поклали на кожну тарілку?

Записувати і читати слід так:

4 яб. : 2 = 2 яб.

4 яблука розкласти порівну на 2 тарілки буде по 2 яблука.

3. Прочитай і розв’яжи задачу. Розв’язання запиши у зошиті.

Софійка та Уляна знайшли 10 грибів і поділили їх між собою порівну. По скільки грибів дісталося кожній дівчинці?

4. Розвяжи приклади і запиши у зошиті.

4 : 2 =            6 : 2=          2 ∙ 3=        2 ∙ 5=

10 : 2=           8 :2=           2 ∙4=         2 ∙ 9=  

5. Накресли ламану лінію, яка складається з двох відрізків.    

ІІ варіант

1. Два горіхи поділили на 2 рівні частини. Скільки горіхів у кожній частині?

Записувати і читати слід так:

2 г. : 2 = 1 г.

Два горіхи поділити на 2 частини порівну буде 1 горіх. 2 – число, яке ділимо; 2 – число, на яке ділимо.

З А П А М Я Т А Й!

Ділення – дія, за допомогою якої дізнаються, скільки разів одне число вміщається в другому. Дві крапки (:) – знак ділення.

2. Зразок.

4 яблука розклали на 2 тарілки порівну. Скільки яблук поклали на кожну тарілку?

Записувати і читати слід так:

4 яб. : 2 = 2 яб.

4 яблука розкласти порівну на 2 тарілки буде по 2 яблука.

3. Прочитай і розв’яжи задачу. Розв’язання запиши у зошиті.

6 зошитів учителька поділила між 2 учнями порівну. Скільки зошитів одержав кожен учень?

4. Розвяжи приклади і запиши у зошиті.

4 : 2 =            6 : 2=          2 ∙ 3=       

10 : 2=           8 :2=           2 ∙4=        

5. Накресли ламану лінію, яка складається з двох відрізків.     

ІІІ варіант

1. Два горіхи поділили на 2 рівні частини. Скільки горіхів у кожній частині?

Записувати і читати слід так:

2 г. : 2 = 1 г.

Два горіхи поділити на 2 частини порівну буде 1 горіх. 2 – число, яке ділимо; 2 – число, на яке ділимо.

З А П А М Я Т А Й!

Ділення – дія, за допомогою якої дізнаються, скільки разів одне число вміщається в другому. Дві крапки (:) – знак ділення.

2. Зразок.

4 яблука розклали на 2 тарілки порівну. Скільки яблук поклали на кожну тарілку?

Записувати і читати слід так:

4 яб. : 2 = 2 яб.

4 яблука розкласти порівну на 2 тарілки буде по 2 яблука.

3. Запам’ятай приклади.

2 :2 =1

4 :2 =2

6 :2 =3

8 :2 =4

10 :2=5

4. Розв’яжи приклади і запиши в зошиті.

3+3=               4-2=

6+4=               8-5=

4+5=               9-3=

10+8=            18-2=

19+1=            13-3=

5. Розв’яжи задачу (усно).

6 зошитів учителька поділила між 2 учнями порівну. Скільки зошитів одержав кожен учень?

6. Накресли ламану лінію, яка складається з двох відрізків.

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021