Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 18.04.2021, 12:30
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

2 кл з 28.04.2020

28 квітня. Вівторок.

Я досліджую світ.

Тема. Школа. Склад шкільного товариства: діти, які вчаться, та дорослі, які працюють. Імена учнів, вчителів, вихователів класу, працівників школи.

Завдання. Перегляньте відео "Загадки про школу 2 | Вчимось відгадувати загадки". https://www.youtube.com/watch?v=sXXcF3sT4P0.  

Відгадайте загадки.

Поміркує над виразом "Школа - то є другий дім". Чому так говорять? Яке завдання ставить перед собою школа, а яке родина?

Розкажи про свою школу та свій клас за підказками.

Назва школи. Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 32 Донецької обласної ради.

Шкільна адреса. Місто Костянтинівка, вулиця Панфілова, будівля 37а.

Директор. Леонова Мая Володимирівна.

Мій клас. 2 клас, в якому навчаються  10 учнів: 2 дівчинки та 8 хлопчиків.

Мої педагоги. Вчителька – Дика Оксана Василівна, виховательки – Хоролець Ольга Анатоліївна, Мосієнко Олена Миколаївна.

Мої шкільні друзі. Про своїх друзів ти зможеш розповісти без підказок.

Математика.

Тема. Віднімання двоцифрових чисел.

Завдання. Розв’яжи приклади.

17 – 2 =                                    19 – 2 =

17 – 12 =                                  19 – 12 =

15 – 3 =                                    19 – 7 =

15 – 13 =                                  19 – 17 =

Розв’яжи задачу.

Через станцію протягом дня пройшло 10 пасажирських поїздів, а товарних на 2 більше. Скільки товарних поїздів пройшло через станцію протягом дня?

Літературне читання.

Тема. Як чоловік собаку вчив. Українська народна казка.

Завдання. Прочитай початок казки та продовж казку самостійно.

Жив собі багатий пан. У нього працював бідний чоловік. Пан примушував його дуже тяжко працювати, а платити – нічого не платив.

Чоловік думав: як би втекти від пана або щось таке вигадати, щоб легше жилося. Думав, думав і надумав.

У пана був старий собака. Сам пан був також старий і ледь ходив. Одного разу приходить чоловік до пана й каже:

Дай мені половину свого багатства – я за двадцять років навчу твого собаку говорити.

Пан зразу не хотів, а потім згодився.

Зажив чоловік добре, тільки сміється з пана…

Переглянь мультфільм «Жив був пес» https://www.youtube.com/watch?v=DlWd1SYOS40.

Розкажи про життя старого собаки.

29 квітня. Середа.

Я досліджую світ.

Тема. Школа. Склад шкільного товариства: діти, які вчаться, та дорослі, які працюють. Імена учнів, вчителів, вихователів класу, працівників школи.

Переглянь мутфільм «Корисні підказки. Один день дорослого життя». https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow.

Запам’ятай. До дорослого життя потрібно готуватися ще в дитинстві.

Які ти повинен мати обов’язки вже зараз, щоб бути щасливим дорослим?

Права учня.

Здобувати освіту шляхом різних форм навчання.

Користуватися бібліотеками, спортивними залами, обладнанням своєї школи.

Навчатися у безпечних умовах.

Представляти школу на конкурсах, змаганнях, олімпіадах.

Відвідувати гуртки та спецкурси на вибір.

Отримувати гарячі сніданки та обіди у шкільній їдальні.

Обов’язки  учня.

Оволодівати знаннями та навичками.

Мати акуратний зовнішній вигляд.

Ставитися з повагою до всіх працівників закладу.

Дотримуватися правил безпеки.

Нести відповідальність за збереження шкільного майна.

Піклуватися про своє життя і здоров’я, життя і здоров’я інших людей.

Ставитися з повагою до державних символів України, традицій народу, родини, школи.

У разі хвороби, яка триває понад 2 дні, пред’являти довідку з лікарні.

Українська мова

Тема. Розрізнення  сполучень дз-дж.

Вивчи напам’ять вірші.

Тетяна Лисенко

Джміль з бджолою посварився.

Джміль на бджілку розгнівився.

Бджілка із джмелем не дружить,

На жоржині бідна тужить.

Віра Паронова

Дзвоник дзвонить, дзеленчить,

 А струмок дзвенить,дзюрчить.

Вправа.

Спиши слова, підкресли сполучення дж, дз.

Дзьоб, джем, дзеркало, бджола, джміль, родзинка, кукурудза, дзвіночки, саджанці, дріжджі, джерело.

Літературне читання.

Тема. Закопане золото. Українська народна казка.

Прочитай.

Мав батько трьох синів. Були вони дуже ліниві. Але тато працював-працював та й занедужав. Прийшли сини, питають:

Тату, ти вмираєш, а що нам лишаєш?

Діти, шукайте в землі золото. Копайте город. Оріть ниву, садіть, обробляйте – там і золото знайдете.

Перекопали весь город – не знайшли золота, засадили картоплею - вродилася їм добра картопля. Пішли ниву копати. Скопали ниву – нема  золота, але посіяли яру пшеницю – вродилася пшениця. Помолотили, відвезли зерно до млина, намололи борошна, напекли хліба.

Відтоді земля давала їм золото: родився хліб.

Дай відповідь на питання.

Що заповів батько синам?

Чому батько заповідав копати город, орати поле?

Чому хліб називають золотом?

Як працювали брати?

Чого навчає нас казка?

 Прослухай казку у виконанні українського актора  Сашка Лірника «Казки Лірника Сашка. Закопане золото». https://www.youtube.com/watch?v=q3Y-CMwk6mA

30 квітня. Четвер.

Літературне читання.

Тема. Без труда нема плода. Українська народна казка.

Якось один чоловік почастував вовка хлібом.

Ну й смачний, - похвалив вовк. А далі  й питає:

А де ти його взяв?

Та де взяв! Землю виорав…

І все?

Ні, потім посіяв жито…

І вже маєш хліб?

Та ні, - каже чоловік. – Почекав, поки жито зійшло, виросло, поспіло. Потім я його вижав, змолотив, намолов борошна, замісив тісто й аж тоді напік буханців.

Що смачний хліб, то смачний! – сказав вовк. – Та скільки ж коло нього походити треба!

Твоя правда, -  сказав чоловік. – Клопоту багато. Але без труда нема плода.

Дай відповіді на питання.

Розкажи  що потрібно зробити, щоб отримати на столі буханці хліба.

Як ти розумієш вислів «Без труда нема плода»?

Намалюй хліб, який купує твоя родина (передай форму, колір, розмір). Це можуть бути буханці хліба, булочки, батони тощо.

Українська мова

Тема. Розрізнення  сполучень дз-дж.

Завдання.

 Переглянь Мультфільм про бджіл. Частина 1 https://www.youtube.com/watch?v=kMXEeL9Pe8w.

Ти дізнаєшся про життя бджіл у вулику. Зверни увагу на звуки, які вимовляють бджоли під час гудіння. Повтори їх.

Вправа.

Спиши речення, підкресли слова зі сполученнями дж, дз.

Над квітами гудуть бджоли і джмелі. Прозора вода тече з джерела.Дзвоник кличе дітей у клас. Дзвінко лунає пісня.

Математика.

Тема. Віднімання двоцифрових чисел.

Завдання. Розв’яжи приклади.

17 – 3 =                          18 – 6 =

17 – 13 =                        18 – 16 =

19 – 3 =                          16 – 4 =

19 – 13 =                        16 – 14 =

Розв’яжи задачу.

Листоноша розніс 16 журналів, а газет на 3 більше. Скільки газет розніс листоноша?

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021