Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 19.04.2021, 16:33
Костянтинівська спеціальна школа №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу

2 кл з 04.05.2020

4 травня. Понеділок

Я досліджую світ

Тема. Школа. Склад шкільного товариства.

Переглянь відео "Поведінка в школі". https://www.youtube.com/watch?v=cRvpMGPS61I.  

Пригадай правила поведінки в школі і дай відповідь на питання:

На перерві так хочеться побігати, пострибати, побешкетувати. Що робити, щоб не сварили за погану поведінку?

Якщо на уроці з'явилась потреба вийти в туалет, що треба зробити?

Мама мені дає мобільний телефон і просить бути на зв'язку. А вчитель в школі не дозволяє ним користуватися на уроці. Правильно це?

Запиши 5  найважливіших правил класу.

Українська мова.

Тема. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Відтворення основного змісту усного повідомлення на основі почутого.

Завдання.

Прочитайте текст вправи.

Бабуся замісила тісто для пиріжків. Тетянка й Сашко допомагали бабусі ліпити пиріжки. Потім вони разом пили чай із пиріжками.

Дайте відповіді на питання.

Що готувала бабуся?

Хто їй допомагав в цьому?

Яку справу вони робили ще разом?

Спиши текст.

Прослухай  аудіоказку для дітей "Вередлива принцесса" | Слухати українські казки. https://www.youtube.com/watch?v=dZWrdz3LPN4 та виконай цікаві завдання.

Математика.

Тема. Віднімання двоцифрового числа від 20. Тупий кут. Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь. Виконайте підготовчі вправи до теми "Віднімання від 20".

Запам'ятай приклади:

1 + 9 = 10                 6 + 4 = 10

 2 + 8 = 10                7 + 3 = 10

 3 + 7 = 10                8 + 2 = 10

 4 + 6 = 10                9 + 1 = 10

 5 + 5 = 10

Дивлячись на ці приклади, розв’яжи приклади на віднімання: 

10 – 8                                     10 - 2

10 – 5                                     10 - 9

10 – 4                                   10 -1

10 - 6                                    10 - 3

10 – 7                                   10 - 1

Розв'яжи задачу.

Довжина стрічки 14 см. Олена відрізала 10 см стрічки. Скільки сантиметрів стрічки залишилося.

5 травня. Вівторок.

Я досліджую світ

Тема. Школа. Склад шкільного товариства.

 Допоможіть розібратися в ситуаціях, які склалися з деякими  учнями.

 Мама купила Лесі лінійку й ручку. "Гратимусь" - каже Леся. А хіба ними бавляться? Скажіть, для чого вони. Друга ситуація.  –

 Скільки букв в абетці?- запитала вчителька. - Шість, - відповів Тарасик. - Як так?  Назви їх. - Будь ласка: а, б, е, т, к, а. Чи правильно відповів Тарасик? Коли Гриць навчився писати своє ім'я, він вибіг за поріг і на дверях класу крейдою вивів: "Гриць". Та в цю мить почув за спиною:- Грицю, що це ти зробив? Хлопчик озирнувся і побачив Катрусю. - Бачиш, я вже вмію писати своє ім'я! - похвалився Гриць. - Це дуже добре, але хіба в тебе немає зошита? - Є, але й тут кортить. - Ні, тут не можна, лише в зошиті. Якби всі учні почали виписувати свої імена на стінах і дверях, гарно було б? Гриць мовчав.  В школі трапляється різне.

Буває таке, що учні скоюють погані вчинки. Що в такому випадку робити? Перегляньте мультфільм "Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок". https://www.youtube.com/watch?v=213jhdgAF1s. Запам'ятайте поради.

Літературне читання.

Тема. Козенята і вовк. Костянтин Ушинський.

Була собі Коза, зробила вона в лісі хатинку і привела діток.

Щоденно ходила Коза в ліс по траву. Сама піде, а дітям накаже замкнутися і нікому  дверей не відчиняти. Вернеться Коза додому, постукає ріжками в двері й заспіває:

Козенята, дітоньки,

Одімкніть хатиноньку!

Ваша мати прийшла,

Молока принесла.

Козенята почують матір і одмикають їй двері. Вона нагодує їх і знову йде пастись. Одного разу підслухав Вовк, як Коза співала, і, коли вона пішла в ліс, підійшов до дверей хатинки та й заспівав грубим-грубим голосом.

Козенята послухали й кажуть: «Чуємо, чуємо! Не маминим голосом співаєш: мати співає тонше, вона не так промовляє». І не відчинили Вовкові дверей.

Так і пішов вовк ні з чим.

Прийшла коза і похвалила діток: «Розумні ви, дітки, що не відчинили Вовкові, а то він би вас з`їв».

Завдання.

Вивчи слова пісеньки кози напам’ять.

Навчися читати пісеньку Кози ніжно, лагідно і сердито, так, як Вовк її співав.

Прослухай казку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=UNS11SquVec.

Математика.

Тема. Віднімання двоцифрового числа від 20. Тупий кут. Структурні компоненти задачі: умова, числові дані, запитання, розв’язок та відповідь. Виконайте підготовчі вправи до теми "Віднімання від 20".

Розв’яжи приклади.

 4+6                            2+8

 14+6                          12+8

 3+7                            9+1

 13+7                          19+1

 5+5                            6+4

 15+5                          16+4

 Розв'яжи задачу. Миколка до свята зробив 13 прапорців, а Марійка - 7 прапорців. Скільки всього прапорців зробили діти?

6 травня. Середа.

Я досліджую світ

Тема. Школа. Склад шкільного товариства.

Пам'ятаєте, ми з вами розмовляли про права та обов'язки учня.

З наведеного переліку робіт обери ті, які ти вже опанував.

Прибирати у своїй кімнаті,

мити посуд,

 чистити взуття,

 ходити в магазин,

 прати носову хусточку,

доглядати за квітами,

 правильно застеляти ліжко,

 наводити порядок в ігровому куточку і на робочому місці.

Переглянь  мультфільм «Корисні підказки. Дружба.» https://www.youtube.com/watch?v=au6zMAyHHmc

Та дізнайся як заводити друзів та які правила дружби існують.

Українська мова.

Тема. Слухання прочитаного педагогом тексту, розгляд ілюстрацій. Відтворення основного змісту усного повідомлення на основі почутого.

Вправа. Прочитай текст, спиши його.

Гарно в лісі навесні! Навкруги співають пташки. Під деревами розпускаються квіточки. На стежинці можна зустріти їжачка.

 Прослухай казку «Загублене цуценя», розглянь ілюстрації.

Казка з Татом 2. Загублене цуценя. https://www.youtube.com/watch?v=SB4PK2HT2TQ

Завдання. Розкажіть про пригоди песика Смішка.

Літературне читання.

Тема. Олень, черепаха і птах. Українська народна казка.

Було троє друзів: Олень, Черепаха і птах. Якось уночі заплутався Олень у сітці. Покликав на допомогу Черепаху.

Приповзла черепаха та й почала гризти сітку. А тут Мисливець – із торбою, луком і стрілами.

Аж раптом йому під ноги кинувся Птах. Мисливець побіг за Птахом. Поки за ним ганявся, Черепаха звільнила Оленя.

Розсердився Мисливець: «Це мене так Птах піддурив!»І тільки націлився, а Черепаха хап Мисливця за ногу. «Ой!» - скрикнув він і промахнувся. Полетів Птах. Тоді Мисливець схопив Черепаху, вкинув у торбу і пішов додому.

Дорогою захотілося йому їсти. Сів під деревом. А Олень підкрався ззаду, підчепив рогом торбу і зник у гущавині. Там на них уже чекав Птах. Він дзьобом розірвав торбу і випустив Черепаху на волю.

Так троє друзів порятували одне одного.

Завдання.

Розкажи, як Олень, Черепаха і Птах врятували одне одного.

Як ти і твої друзі допомагають одне одному?

Пошук
Календар
«  Квітень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2021