Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSВівторок, 23.01.2018, 10:33
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Категорії розділу
конспекти уроків [5]реферати [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наш досвід

Головна » Статті » конспекти уроків

Основи споживчих знань, 7 клас

Тема уроку:  Інформація як чинник споживчого вибору.

Мета уроку:  Закріпити знання про джерела інформації, спираючись на знання з

                            курсу «Сходинки до інформатики»; сформувати поняття –                    

                             «достовірність інформації»; навчити знаходити і аналізувати  

                             необхідну інформацію для споживача.  Формувати  у учнів

                             комунікативну, інформаційну та інші життєво важливі компетенції.  

                            Сприяти усвідомленню необхідності ведення здорового способу          

                            життя (вживати тільки якісні товари).

Обладнання: Закон України «Про захист прав споживачів» (№3161, від01.12.2005), «Про якість та безпеку харчових продуктів»(№2809, від06.09.2005). Упаковки товарів: чаю, кави, круп’яних виробів, напоїв, цукерок тощо. Плакат із класифікацією харчових добавок. Інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, презентація для ведення уроку.

Тип уроку:  комбінований

ХІД  УРОКУ

І. Підготовча частина.

1. Організаційний момент.

2.  Нервово-психологічна підготовка.

1 учень:            Курс  цікавий ми вивчаємо,

                             І права споживчі знаємо.

2 учень:             А тепер повинні взнати:

                              Де, коли і що придбати.

3 учень:            Як  здоров'я своє захистити

                             І у виборі товару помилки не зробити.

3.  Актуалізація опорних знань

3.1.  Поняття «Споживач».

3.2.  Нормативні документи про захист прав споживачів.

3.3. Поняття «Інформація», «джерела інформації» (міжпредметний зв'язок з курсом «Сходинки до інформатики»).

 

ІІ.  Основна частина.

1. Повідомлення теми, задач уроку. Мотивація до вивчання даної теми.

На кінець уроку ми будемо:

·        знати і називати джерела інформації, необхідної для споживача;

·        оцінювати достовірність інформації, що подається на упаковці товару;

·        аналізувати інформацію про товари та послуги, яку надають місцеві газети;

·        усвідомлювати значення достовірної інформації про товари та послуги для власного здоров'я та життя.

2. Повідомлення вчителем базової інформації

   За даними досліджень, проведеними в Україні останнім часом,  інформацію про якість товарів споживачі можуть отримати з упаковки самих товарів. Іншими важливими джерелами інформації щодо якості товарів є інформація друзів та знайомих і продавців. Потім ідуть інформація з телепередач та інформація від незалежних споживчих організацій. Закон України «Про захист прав споживачів» гарантує захист прав споживачів на отримання необхідної, доступної та достовірної інформації про товари (роботи та послуги). Від такої інформації залежить правильний вибір товару.

3. Формування поняття «достовірна інформація»

·        Проблемне питання: Що ж таке достовірна інформація, як ви гадаєте діти?

·        Добір слів-синонімів до слова «достовірна».

·        Запис поняття в зошити:

Достовірність інформації – відповідність дійсності поданої інформації про товар.

·        Виступ учня - «юридичного консультанта»:

    Українським законодавством до інформації про товар висуваються певні вимоги: доступність, достовірність, повнота та рівень необхідності. Під необхідною інформацією мається на увазі її повнота, адже у споживача немає достатніх знань про товар, який він бажає придбати або замовляє. Виробник, продавець, фармацевт повинні надавати споживачеві повну інформацію у такому обсязі, щоб споживач мав повне уявлення про товар. На підставі цих даних споживач робить свідомий компетентний вибір потрібного товару.

4. Практична робота

·        Розподіл учнів на 3 групи. Визначення  керівника в групі.

·        Завдання і інструктаж до виконання роботи:

1 група -  Визначити якість інформації про товари, яку подають споживачам місцеві газети. Заповнити надану таблицю.

2 група -    Визначити, яка інформація міститься на упаковці певних товарів і продуктів, оцінити її повноту й достовірність. За поданим у таблиці планом оцініть упаковки харчових продуктів.

3 група -  Розглянути товар і інструкції до нього. Яку інформацію можна отримати з наданих інструкцій.

·        Виконання роботи (10 хвилин).

·        Звіт про результати роботи за планом:

1.     Повнота інформації про товар.

2.     Переваги і недоліки упаковки.

3.     Запропонуйте шляхи до покращення інформаційного наповнення упаковки.

ВИСНОВКИ: Якщо інформація про товар недостатня або недостовірна не слід ризикувати своїм здоров'ям – покупати такий товар.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

1.     Обговорення  наступних питань:

-         Чому інформація про товари та продукти є важливою для споживача?

-         Які джерела інформації про товари вам відомі?

-         Як ви розумієте поняття «достовірність інформації»?

-         Якби вам запропонували створити упаковку для харчового продукту (соку, морозива, печива), яку інформацію та дизайн ви б запропонували?

2.       Підсумок уроку ( повертаємось до завдань уроку, які були на початку уроку, аналізуємо їх виконання).

3.     Оцінювання роботи на уроці (самооцінка + коментар вчителя)

Категорія: конспекти уроків | Додав: Администратор (13.12.2009)
Переглядів: 6291 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2018