Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSЧетвер, 13.12.2018, 17:25
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Категорії розділу
конспекти уроків [5]реферати [0]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Наш досвід

Головна » Статті » конспекти уроків

логопедичне заняття - 3 класс
Тема:           Дзвінкі і глухі приголосні.  „Подорож по хмарах”

Мета:  удосконалювати вимову слів зі звуками „Б” і „П”; розрізняти їх по глухості та дзвінкості в словах, тексті, зв”язному мовленні; удосканалювати навички виразного читання; розвивати слухову увагу та пам”ять; тренувати образне мислення в складанні казочки з поданими героями. Розвивати почуття емпатії, виховувати впевненність в собі та позитивне мислення, виражати свої почуття словами, робити вибір. Формування комунікативних навичок. Продовжувати знайомити дітей з минулим своєї страни.

Обладнання: зошити, ручки, кольорові ручки, магнітна дошка, малюнки, комп”ютер, лото  „Моя Україна”, музикальний супровід Мішель Легран „Шербургские зонтики”, фотокартки емоцій, індівідуальні картки, казкові герої: білка, ведмідь, пес, ватман, аромалампа.

Хід заняття

 

І. Нервово-психологічна підготовка.

Діти, до нас сьогодні завітали гості. А коли вдома гості – це свято. Тож давайте подаруємо нашим гостям гарний настрій від спілкування з нами.

 

Доброго дня! Мовим за звичаєм!

Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на заняття.

Тож девіз тепер згадаймо

І заняття починаймо.

 

ІІ. Вступ.

У нас сьогодні не звичайне заняття, а подорож, подорож по хмарах. Ми піднімимось по хмарах, як по сходах і дізнаємось, що вони нам приготували. Тож сідай-мо на першу. Хмарка повільно здіймається в синє небо. Вітер пестить твоє обличчя. „В добру путь”

 

І хмарка – „Світ навколо нас і я його частинка”

Ми всі з вами частинки великого всесвіту, тож уявіть, що йде чарівний теплий дощ: заплющьте очі і підставте обличчя чарівним крапелькам. Візьміть всі по дві крапельки і покладіть собі на парту. Вони нам знадобляться.

 

 

ІІ хмарка – Дихальні вправи. „Вдихай глибше – видихай повільніше”

„Долоньки”, „Погончики”, „Обійми”, „Насос”.

 

ІІІ хмарка – „Дід - Буквоїд”

арус    хло  ець      сте

ілка    ду           со  ака

Ми сьогодні працюємо над розрізненням звуків і букв  Б – П. Ми знаємо, що дзвінкі букви мають свого глухого двійника.

 

Б  -  П         Г  -  К

С  -  З         Г  - Х

Т  -  Д        Ж  -  Ш

 

 

 IV хмарка – „Казка вчить, як на світі жить”

      Давайте складем казочку разом з Зайчиком, який приготував нам малюнок і героїв. Запам”ятовуйте в яких словах зустрічаються Б – П. (вивішую героїв Білку, Собаку, ведмідя Потапа)

Жила собі в лісі на дубі Білочка. Літом вона робила запаси на зиму, збирала гриби, горіхи. Та ось прийшла холодна осінь. Упали з дуба останні листочки. Пішла Білка за своїми запасами: гриби лежать, а горіхи хтось поцупив. Засмутилась Білочка. Та ось йшов лісом ведмідь Потап і ніс жбан меду. Спитав він, що трапилось. Розповіла Білочка своє горе.Потап пригостив її медом. Це чув песик, який лісом біг додому. Він з дому приніс цілий кошик горіхів. Білочка дякувала всім, хто допоміг в скрутну годину. І всі стали вони друзями.

      Висновок „Друзі пізнаються в біді”.

Ось на дошці слова з нашої казочки Дуб, білочка, збирала, робила, жбан, біг, гриби,

 

Упали, пішла, поцупив, Потап, спитав, песик, пригостив, приніс, допоміг.

Треба їх розібрати: Дві команди одна збирає слова з дз Б, друга з гл П. 

 

V хмарка -« Букви розшукай, речення прочитай»

Букви поховалися за геометричними фігурами

П                Б

орис в      ятницю  оливав ка  усту.

олина в суботу з  ирала  о  и.

VІ хмарка «Я вчуся керувати собою»

Дивляться на фото дітей і називають емоціональний стан:

Радість, смуток, подив, дружба, злість,сором.

 

VІI хмарка «Закінчи речення - добери слово»

Робота за картками З№1

 

VІІІ хмарка «Прочитай і добери назву»

Картка З№2

Песик біля печі

Пиріжки пече.

Котик у куточку

Сухарці товче.

Киця на віконці

Плаття пошива.

Півник у чоботях

Пісеньку співа.

Вибери заголовок до вірша

1.Товариші

2.Домашні улюбленці

3.Робітники

4.Дружна сімейка

ІХ хмарка «Подорож у минуле-українське подвір’я»

Ми зараз вирушаємо в подорож у минуле нашої країни

Розповідь логопеда .

Словник:

Одяг : чобітки. Спідниця, вишивана сорочка, коралі, чоботи, шаровари, черес.

Подвір’я : біла хата під солом’яною стріхою, тин - плетена із лози огорожа , вулики

Хлів – приміщєння для свійських тварин, сінник – зберігали сіно, комора – зберігали запаси харчів, млин.

У дітей малюнки цих предметів, вони дають відповіді на запитання і показують в кого є цей малюнок.

 

Х хмара «Чарівна квітка»

    Діти склеюють пелюстки квітки і закінчують речення , яке починається словами:

Для мене радість це –( як учня, дитини, сина або доньки)

ХІ – Підсумок.

Діти, ми долетіли до сонця, і воно нам подарувало своє тепло , любов , дружбу.

Візьміть свої краплинки ,складіть серце і подаруйте присутнім на занятті.

             

                                                                

Категорія: конспекти уроків | Додав: Администратор (03.12.2009)
Переглядів: 18836 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 izsrkt  
mmybuzdg

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2018