Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 21.01.2018, 21:20
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні шпаргалки [28]
Все, що допоможе в організації методичної роботи та корекційно-педагогічного процесу
Презентації [23]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичні наробки

Головна » Файли » Методичні шпаргалки

Проектна діяльність в умовах спеціального інтернатного закладу
[ Викачати з сервера (6.19Mb) ] 10.01.2010, 14:43

Виступ заступника директора з НВР на педраді   «Проектна діяльність як важливий аспект компетентнісної освіти школярів з психофізичними вадами розвитку»

          Шановні колеги, на початку свого виступу хочу нагадати про цілі, пріоритетні напрямки роботи школи, які ми з вами ставили на 2009-2010 навчальний рік, а саме:

Мета :  створення оптимальних психолого – педагогічних умов для досягнення соціальної зрілості кожною особистістю, певного рівня освіченості, використовуючи потенціал компенсаторно-корекційних можливостей.

А одним з пріоритетних  напрямків роботи була і є:

 Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку, виховання й навчання дітей через впровадження нових освітніх технологій.

   Отож сьогоднішня педагогічна рада є одним з заходів виконання вищевказаних завдань, аналіз зробленого, вирішення проблем з даної теми.

                                                        Перед людиною до розуму три шляхи:

                                                        шлях роздумів – це найблагородніший;

                                                шлях наслідування –це найлегший;

                                                             шлях власного досвіду –  найважчий шлях.

                                                                                                            Конфуцій

       В українській педагогiчнiй практиці явище проекту з’явилося в останнє десятиліття у результаті дiяльностi міжнародних органiзацiй, які розробляли й поширювали освiтнi проекти. Однак набутий за цей час вітчизняний досвід проектної форми органiзацiї освітнього середовища не став предметом вивчення та узагальнення на науково-теоретичному рiвнi i не отримав поширення на практиці.   Саме тому тема впровадження  методу проектів в корекційно-педагогічний процес допоміжної школи-інтернату є актуальною, проблемною і цікавою, для сучасних педагогів-дефектологів, які намагаються зацікавити своїм предметом  учнів, виховувати в них активну життєву позицію, формувати в них життєво важливі компетентності.    

       Метод проектів - це  освітня технологія, націлена на придбання учнями нових знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь і навичок за допомогою системної організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.  Якщо добре вчитатися в дане визначення методу проектів, стане зрозумілим, що нічого нового – тільки те що ми робимо зібрано до купи і вишикуване в чітку систему роботи, яка має на меті:

ž активізацію пізнавальної діяльності;

ž формування навчальної компетентності, що відповідає основним принципам концепції безперервної самоосвіти;

ž формування специфічних умінь і навичок загальнонавчального й комунікативного характеру.

Проекти бувають:

—  індивідуальні або групові;

—  монопредметні й міжпредметні;

—  короткострокові (міні-проекти), середньострокові й довгострокові;

—  інформаційні, дослідницькі, творчі, практико-орієнтовані.

Темою проекту можуть стати  наступні речі:

ž обєкт;

ž дослідження;

ž проблема;

ž діло.

Умовами  успішного здійснення проектної технології є:

ž умотивованість учителів на дану технологію;

ž умотивованість   учнів на участь у проекті;

ž навчання учнів умінням дослідницької діяльності;

ž розкриття суті дослідження як форми пізнання (проблема, мета, гіпотеза, завдання, методи дослідження, уміння планувати проведення дослідження);

ž   організація зустрічі груп по обміну думками про хід роботи над проектом (при великих проектах).

ž  визначення критеріїв оцінки результатів роботи над проектом;

Таким чином, можна зробити висновок, що система роботи над проектом складається з шести «П»:

·        ПРОБЛЕМА;

·        ПРОЕКТУВАННЯ (ПЛАНУВАННЯ);

·        ПОШУК   ІНФОРМАЦІЇ;

·        ПРОДУКТ;

·        ПРЕЗЕНТАЦІЯ;

·        ПОРТФОЛІО.

  


Категорія: Методичні шпаргалки | Додав: Администратор
Переглядів: 1244 | Завантажень: 261 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2018