Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСереда, 22.11.2017, 12:21
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні шпаргалки [28]
Все, що допоможе в організації методичної роботи та корекційно-педагогічного процесу
Презентації [23]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичні наробки

Головна » Файли » Презентації

Матеріали до інтегрованого уроку Я і Україна і трудового навчання
[ Викачати з сервера (9.50Mb) ] 17.04.2016, 21:25

План підсумкового уроку з предмету «Я і Україна», інтегрованого з трудовим навчанням  в  3   класі з теми:  «Жива природа. Рослини.»

Тема уроку «Я і Україна»: Жива природа. Рослини. 

 Тема уроку трудового навчання: Папір і картон. Виготовлення аплікації «Рослини».

Мета: Продовжування формування у учнів уявлення про живу природу, взаємозв’язок живої і неживої природи.  Закріплення і розширення знань учнів про різноманітність рослин, про органи (частини) рослин, про умови їх росту і розвитку.  Розвиток уміння класифікувати  рослини на культурні та дикорослі, на дерева, кущі і трави.  Виховання бажання бережливо ставитися до рослин, охороняти їх. Розвиток памяті  та уваги.

Тип уроку: Урок закріплення знань та умінь, інтегрований урок.

                                План  уроку

I Підготовча частина.

1.Організаційний момент. (слайд №1)

2. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація  навчальної діяльності. (слайд №2)

3. Нервово-психологічна підготовка. (слайд №3)

II Основна частина.

1.Актуалізація опорних знань. (слайд №4)

2.Гра «Дерева. Кущі. Трави.» (слайд №5)

Дерево - руки вгору,  кущ – руки на пояс, трава – присісти. (за  малюнками)

В процесі гри – обговорення.

Що спільного? Чим відрізняються? (слайд №5)

3. Творча робота. Робимо аплікацію «Рослини».

Перед роботою пригадуємо правила безпечного користування ножицями.

Під час роботи учитель розповідає цікаві факти про рослини. (слайд №6,7,8)

В кінці роботи учні обирають до аплікації назву серед запропонованих слів: дерево, трава або гриб.

4.Динамічна пауза. (слайд №9)

Подивіться на екран. Давайте разом з Ялинкою зробимо гімнастику.

5.Закріплення, повторення, узагальнення. (слайд №9,10)

а) Обговорення проблемних питань за допомогою малюнків:

- для чого потрібні рослини?

- чи може жива природа (рослини)  жити без неживої?

б)Гра  «Продовж речення».

в) Відгадаємо загадки про природу і рослини.

д) Логічний ряд  «Що зайве?». Закреслити зайвий малюнок.

III. Заключна частина.

1.Підведення підсумку. Рефлексія.

2.Оцінювання роботи учнів на уроці. (слайд №11)

                         

Категорія: Презентації | Додав: Администратор
Переглядів: 108 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017