Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 22.04.2018, 07:49
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні шпаргалки [28]
Все, що допоможе в організації методичної роботи та корекційно-педагогічного процесу
Презентації [23]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методичні наробки

Головна » Файли » Методичні шпаргалки

План проведення методичного міні-проекту
[ Викачати з сервера (38.5Kb) ] 21.03.2011, 23:18

АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ

1. Організація проекту.

1.1. Визначення теми і мети проекту.

Мета міні-проекту: Систематизувати і розширити знання учителів школи про сучасні методи та технології навчання. Сприяти підвищенню рівня умотивованості педагогів до самоосвіти і підвищення рівня професійної компетентності.

Задачі міні-проекту:

·         Створити методичні пам’ятки щодо використання в корекційно-педагогічному процесі сучасних новітніх технологій в умовах спеціальної освіти (в друкованому та цифровому форматах).

·         Ознайомити учителів з новими методичними посібниками та періодичною літературою.

1.2. Формулювання проблеми та гіпотези до її розв’язання: інформації про сучасні педагогічні методи та технології багато, педагоги школи їх використовують, але виникла необхідність в створені компактної методичної скарбнички, яка б займала мінімум місця і містила в собі необхідну для вчителя інформацію. Це сприяло б підвищенню якості підготовки педагогів до уроків.

2. Планування діяльності в міні-проекті.

2.1. Визначення джерел інформації:

·         Особисті папки з самоосвіти педагогів;

·         Новинки методичної літератури та спеціальної періодичної літератури;

·         Інтернет – ресурси на цифрових носіях.

2.2. Опис бажаних кінцевих результатів: добірка пам'яток щодо теорії та практики впровадження педагогічних новацій ( в схемах, таблицях, або перелік рекомендацій тощо), як на папері так і на цифрових носіях.

2.3. Розподіл завдань.

Вчителі за бажанням діляться на 3 групи:

І група – «Інтерактивне навчання»,

ІІ група – «Проектне навчання»,

ІІІ група – «Нестандартні форми навчання».

3. Дослідження теми проекту.

3.1. Відбір необхідної інформації.

3.2. Аналіз зібраної інформації.

3.3. Підведення підсумків, пропозиції щодо адаптації даних новацій до умов спеціальної освіти.

4. Результати.

4.1.  Оформлення результату на ватмані.

4.2. Демонстрація (презентація) результату: представники груп захищають свої проекти «Шпаргалок».

4.3. Оцінювання й підбиття підсумків: обговорення, внесення поправок, або додавання інформації тощо. Оцінювання за наступними критеріями: змістовність,  стислість, зрозумілість, компактність, доречність.

Категорія: Методичні шпаргалки | Додав: Администратор
Переглядів: 1465 | Завантажень: 202 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2018