Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSСубота, 23.06.2018, 22:23
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Звіти директора

 

БІОГРАФІЧНА ДОВІДКА

Леонова Мая Володимирівна                                                                                                                                            

Посада:  директор Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої школи –інтернату №32 Донецької обласної ради,

контактний телефон:    050-82 96 145,

e-mail: internat.32@i.ua         

Громадянство: громадянка України

Число, місяць і рік народження:  11.11.1963р.

Місце народження: село Яблунівка Костянтинівського району  Донецької області

Освіта: повна вища‚ Донецький політехнічний  інститут ‚ 1986р.‚ спеціальність – «технологія рекуперації вторинних матеріалів промисловості»,  кваліфікація – інженер хімік-технолог, Славянський державний педагогічний інститут, 1993 р., спеціальність – «Логопедія»,  кваліфікація – логопед шкільних і дошкільних закладів 

Загальний стаж роботи         31 р. 10м.

Педагогічний стаж роботи    29 р.

Стаж роботи директором      14р.9м.

Державні нагороди, звання, грамоти, подяки:

 Почесна грамота УОН Донецької облдержадміністрації (наказ № 653-К від 06.07.2006 р.),

   Почесна грамота МОН  України (наказ № 824 – К від 16.08.2007  р.), 

 Почесна грамота УОН Донецької облдержадміністрації  (наказ № 1357 – К від 29.11.2010 р.), 

 Почесна грамота УОН Донецької облдержадміністрації (наказ № 37-Н від 19.09.2012 р.),

  Почесна грамота Донецької облдержадміністрації Донецької обласної військово-цивільної адміністрації (розпорядження голови обласної державної адміністрації керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 20.06.2017р.№686).

Трудова діяльність

04.08.1986 до 20.04.1989 р.  виробнича лабораторія Костянтинівського заводу «Скловиробів», інженер

24.04.1989р                    допоміжна школа-інтернат м.Костянтинівки, вихователь

31.08.1993р                     переведена педагогом-організатором

01.09.1994р                     переведена заступником директора з виховної роботи

01.09.2002р                     переведена вчителем

02.09.2003р                     призначена директором школи-інтернату

Станом на 23.05.2018р.

Звіт директора

Костянтинівської спеціальної загальноосвітньої

школи-інтернату № 32 Донецької обласної ради

Леонової Маї Володимирівни

про свою діяльність на посаді у 2017-2018 н.р.

 

Основними документами, що регламентують діяльність школи, є навчальний план школи, Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про спеціальну школу, посадові обов’язки директора школи, законодавство України, інші нормативні акти, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Зусилля педагогічного колективу зосереджені на реалізації пріоритетних напрямів розвитку освіти, подоланні наявних проблем, вирішенні перспективних завдань.

Діяльність нашої школи-інтернату спрямована на здійснення комплексу навчально-реабілітаційних, корекційних заходів щодо забезпечення навчання дітей з особливими освітніми потребами .

Загальна інформація про школу.

В 1960 році в місті Костянтинівка було створено школу-інтернат для розумово відсталих дітей. З 1972 року наш інтернат розташований за адресою вул. Панфілова , б. 37-а.

Про діяльність школи всі бажаючі можуть дізнатись з сайту Костянтинівської СЗШІ № 32 konstdop.ucoz.ua

Наша спецшкола-інтернат – це обласний комунальний заклад, проектна потужність – 120 учнів. Склад учнів на кінець 2017-2018 н.р. – 128 осіб.

З них:

-дітей –сиріт та дітей п.б.п. під опікою громадян –11

-інвалідів – 19

-дітей з числа переселенців з зони АТО - 1.

Моніторинг розвитку кожної дитини досліджується вчителями, вихователями, практичним психологом, логопедом, результати моніторингу заносяться до індивідуальних карт психолого-педагогіного супроводу. Питання навчання дітей розглядається на засіданнях шкільної ПМПК, де визначаються шляхи подальшого розвитку учнів.

Кадрове забезпечення НВП

Школа-інтернат укомплектована педагогічними кадрами на 100%. Вищу педагогічну освіту мають 100% педагогічних працівників. 66% педпрацівників складають педагоги з вищою дефектологічною освітою, 5% - мають педагогічні звання «Вчитель-методист» і «Старший вчитель», 12% педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію, 36% педагогів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», 24% - другу кваліфікаційну категорію, 19 % - спеціалісти.

Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики та вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою.

В результаті:

  • удосконалилася система навчання, спрямована на поглиблення особистісно-орієнтованої освіти та професійної орієнтації, продовжився відбір методик та технологій, що сприяють формуванню практичних навичок школярів;
  • удосконалилася система роботи школи, спрямована на збереження здоров'я учнів, прищеплення навичок здорового способу життя;
  • продовжилося зміцнення матеріально - технічної бази школи;
  • школа працювала над забезпеченням необхідної базової підготовки учнів за основними напрямками застосування інформаційних і комунікаційних технологій;
  • удосконалилася система виховної роботи за рахунок впровадження нових виховних технологій,
  • зроблено аналіз досягнутих результатів і визначено перспективи подальшого розвитку школи.

 

Показники контингенту дітей

На кінець 2017-2018 навчального року склад учнів нараховує 128 осіб.

Середній показник відвідування учнями занять у 2017-2018 н.р. по школі склав 94%, що на 1,5% більше, ніж у 2016-2017 н.р.. Дані свідчать про результативну роботу вихователів з питань відвідування учнями школи-інтернату. Пропуски занять учнями були через хворобу, що підтверджено довідками з лікарні.

РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ

Здатність до самоосвіти не формується у педагога разом з дипломом педагогічного ВНЗ. Ця здатність визначається психологічними та інтелектуальними показниками кожного окремого педагога, але не меншою мірою ця здатність виробляється в процесі роботи з джерелами інформації, аналізу та самоаналізу, моніторингу своєї діяльності та діяльності колег і проходження курсів підвищення кваліфікації.

Важливим напрямком роботи з педагогічними кадрами є проходження ними курсової перепідготовки, підвищення професійної компетентності.

Підвищення кваліфікації педагогічних кадрів відбувається за освітніми пріоритетами держави, регіону та закладу освіти, а саме: формування інформаційної компетентності педагога, підвищення рівня професійної компетентності з урахуванням стратегічних змін в системі спеціальної освіти, способів управління пізнавальною діяльністю на курсах і в міжатестаційний період, практичної спрямованості.

  • школи-інтернату проходять курсову перепідготовку один раз на п’ять років згідно перспективного плану проходження курсової перепідготовки педагогів школи-інтернату. Самоосвіта вчителя є необхідна умова професійної діяльності педагога. Для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж всі інші. Педагог повинен знати не тільки свій предмет, володіти методикою його викладання, а й мати знання в довколишніх наукових областях, різних сферах суспільного життя, орієнтуватися в сучасній політиці, економіці та ін. Учитель повинен вчитися всьому постійно.

Протягом 2017-2018 навчального року пройшли курси підвищення кваліфікафікації 3 вчителя-дефектолога і 2 вихователя. План з підвищення кваліфікації на навчальний рік виконано в повній мірі.

Атестація педагогів

Атестація педагогів проводиться відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 06.10.2010р. № 930 і зареєстрованим Міністерством юстиції України 14. 12. 2010 року за № 1255/18550, із змінами затвердженими наказом МОН молодь і спорт України від 20.12.2011р. №1473 і зареєстрованими Міністерством юстиції України 10 січня 2012 р. за №14/20327 та була спрямована на:

  • стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників;
  • розвиток творчої ініціативи;
  • підвищення престижу й авторитету педагогів;
  • забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.

В ході атестації вивчався:

  • професійний рівень педагога;
  • ведення шкільної документації;
  • результативність діяльності педагога (моніторинг);
  • інноваційна діяльність;
  • безперервна освіта.

Атестація педагогічних працівників здійснювалась на принципах відкритості та колегіальності, гуманного та доброзичливого ставлення до педагогічного працівника, повноті, об'єктивності та системності оцінювання його педагогічної діяльності. Під час засідань атестаційної комісії було розглянуто і дано оцінку методичним портфоліо вчителів, що атестуються, проведено контрольні зрізи знань учнів з трудового навчання, педагогами, що атестувались проведено творчі звіти про свою педагогічну діяльність. Порушень проведення атестації, конфліктів і скарг немає.

Результати атестації педагогів школи у 2017-2018 н.р.:

Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»: вихователю Рудаковій І.О., вчителю трудового навчання Леонову О.А., вчителю-дефектологу Кравченко В.Г..

Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вихователю Воронковій І.Л..

Продовжено на 5 років строк дії кваліфікаційної категорії вчителям-дефектологам Супруновій Н.М., Митрофановій Л.І., вчителю ритміки Гришко М.І., яких за результатами атестації в 2017-2018н.р. визнано такими, що відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії».

Визнано такими, які відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії:

- «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «учитель-методист» - Кірію Анжелу Віталіївну;

- «спеціаліст вищої категорії» та педагогічному званню «старший учитель» - Дику Оксану Василівну.

Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»:

- Леоновій Маї Володимирівні – учителю-дефектологу

- Климовій Світлані Володимирівні – вихователю

- Коптяковій Марії Василівні – учителю-дефектологу

Аналіз методичної роботи

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги педагогам у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. Тому для підвищення ефективності функціонування системи методичної роботи з педагогічним колективом директор та його заступники керувались вимогами, які випливають з об’єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів, практичною спрямованістю, конкретністю, системністю, оптимальним поєднанням різних форм і методів цієї роботи.

  • системі методичної роботи враховані індивідуальні, групові та загальношкільні або масові форми роботи. Масові форми роботи – це педагогічні ради, семінари, інструктивно-методичні наради, наради при директорові та заступниках.

Так 2017-2018 навчального року на засіданнях педагогічних рад були розглянуто низку питань, які суттєво покращили навчально-виховний процес в школі та були стимулом для творчої роботи як вчителів так і учнів

Колегіальними органами у школі є педагогічна рада і методична рада, яка в свою чергу спирається на роботу методичних об'єднань. Педагогічна рада розглядала різні питання, що висвітлюють стратегічні і тактичні проблеми розвитку школи та організації навчально-виховного процессу.

Пріоритетними напрямками методичної роботи у школі-інтернаті були обрані:

  • підвищення професійної майстерності педагогів;
  • формування оптимального варіанту змісту освіти;
  • формування професійних компетентностей педагогів;
  • підвищення ефективності корекційно-педагогічного процесу.
  • методична робота навчального закладу в 2017-2018 н.р. концентрувалася навколо методичної проблеми «Продуктивна педагогічна технологія як основа інноваційного розвитку сучасної спеціальної школи-інтернату». Творчою групою педагогів складено перспективний план роботи над проблемою. В рамках виконання вказаного плану, протягом 2017-2018 навчального року педагогами вивчались теоретичні основи продуктивної педагогічної технології та можливостей її адаптації і впровадження в корекційно-педагогічний процес.

Основними формами методичної роботи з педагогічними працівниками школи-інтернату були: педагогічна рада, методична рада, методичні об'єднання педагогів, інструктивно-методичні наради, методичні оперативки, педагогічні читання, самоосвіта, підвищення кваліфікації, педагогічної майстерності, атестація педагогічних працівників, індивідуальні та групові консультації для учителів та вихователів; участь у роботі предметних тижнів, поповнення методичних скриньок розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів.

В школі-інтернаті сформовано 4 методичні об’єднання:

  • вихователів (керівник Климова С.В., спеціаліст вищої категорії);
  • вчителів початкових класів (керівник Дика О.В., спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»);
  • вчителів трудового навчання (керівник Дятленко О.М., спеціаліст І категорії);
  • вчителівпредметників старших класів (керівник Коптякова М.В., спеціаліст вищої категорії);

Теми методичних об’єднань, теми самоосвітньої діяльності педагогів узгоджені із загальношкільною науково-методичною проблемою, із завданням школи-інтернату.

Керівники ШМО вдало координують роботу педагогів щодо професійного зростання, підвищення педагогічної майстерності кожного педагога, надавали допомогу у вирішенні проблемних питань, сприяли розвитку творчих здібностей педагогів.

Результати роботи цих груп: визначено особливості і можливості впровадження продуктивних педагогічних технологій в умовах спеціального інтернатного закладу, форм роботи спрямованих на розвиток здорового способу життя учнів, формування мотивації навчання в умовах спеціальної школи. Методичні об’єднання проходили у формі круглого столу, ділової гри, тренінгу, презентації тощо. На засіданнях методичних об’єднань вчителів і вихователів були заслухані питання, які сприяли підвищенню рівня психолого-педагогічної підготовки та фахової майстерності кожного члена педагогічного колективу.

На початку навчального року проводилось анкетування педагогічних працівників, що дало змогу скласти діагностичну картку школи. Вівся облік зайнятості педагогічного колективу в різних формах методичної роботи. Вчителі і вихователі проводили відкриті уроки і виховні заходи: Хоролець І.О., Дика О.В., Павелко Т.В., Пузікова І.Л., Митрофанова Л.І., Сєдая Н.В., Дятленко О.М., Філіна З.В., Супрунова Н.Н., Бережна І.О., Климова С.В., Тітова В.В.. Уроки та виховні заходи цих педагогів отримали добру оцінку та довели, що саме проведення нестандартних уроків сприяє активізації пізнавальної діяльності розумово відсталих учнів. 80 % педагогів школи-інтернату виступали з рефератами, робили доповіді, з питань навчання та виховання дітей з психофізичними вадами розвитку.

Був проведений методичний тиждень для вчителів і вихователів з теми «Впровадження в педагогічний процес сучасних технологій» під час якого пройшли педагогічні читання з теми „Самоосвіта протягом життя”, вчителі і вихователі взяли участь у методичному заході „Вернісаж методичних ідей”. Ця робота сприяла підвищенню рівня професійної компетентності педагогів.

В ході моніторингу динаміки педагогічної майстерності вивчалися питання реалізації особистих творчих планів, проводилося сумісне коректування самоосвітньої діяльності педагогів відповідно завдань освітньої галузі. Створено сприятливий мікроклімат для професійного зростання педагогів, в чому важлива роль належала психологічній підтримці методичної роботи. Протягом навчального року були проведені:

  • «Фестиваль відкритих уроків( виховних заходів)» ( жовтень – квітень), де всі педагоги провели уроки (виховні заходи) майстерності, а спеціалісти набували досвіду, відпрацьовували власні методи, прийоми.
  • Виставка педагогічних надбань (березень) , де вчителі і вихователі презентували свій педагогічний досвід (наочність, опис досвіду, добірки видів роботи тощо).
  • Конкурс «Кращій педагог інтернатного закладу» (жовтень – грудень), де беруть участь представники від методичних об'єднань. Метою проведення вказаного конкурсу є виявлення перспективного педагогічного досвіду в межах школи.

Слід відмітити активну участь в методичній роботі школи наступних педагогів: Дику О.В., Кірію А.В., Калашнік І.М., Леонову М.В., Леонова О.А., Кравченко В.Г., Супрунову Н.М., Пузікову І.Л., Сєду Н.В., Коптякову М.В., Хоролець І.О., Климову С.В., Тітову В.В., Філіп О.В..

Педагоги школи-інтернату володіють сучасними методами роботи та знанням психологічних основ корекційно-педагогічної діяльності. Більш 60% педагогічного колективу мають досвід інноваційної діяльності. Згідно перспективного плану педагоги підвищують педагогічну майстерність і професійний рівень, що забезпечує достатню результативність навчально – виховної роботи.

Позитивним результатом внутрішньошкільної методичної роботи за 2017-2018 навчальний рік є:

  • 30.11.2017 р. проведення на базі школи-інтернату підсумкового засідання творчої майстерні ДонІППО «Використання ІКТ в спеціальній школі»
  • 10.05.2018 р. участь вчителя-дефектолога Дикої О.В. у засіданні Клубу дефектолога «Професійна кооперація для здійснення корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми з аутичними проявами» з виступом на тему «Практичний аспект реалізації загальновідомих рекомендацій щодо організації педагогічного супроводу дітей з аутичними проявами в умовах спеціального навчального закладу».

                                                                                                                                                                                                    Робота медиків
З метою покращення стану здоров’я учнів проводиться  медичне обстеження дітей лікарями ЦРЛ, проводяться необхідні медичні щеплення (з дозволу батьків). 
 В школі навчається 19 дітей-інвалідів з різними паталогіями. Усі отримують повну реабілітацію згідно ІПР, кожному учню призначено  лікування в різних медичних устаткуваннях.  
Харчування в школі п’ятиразове та становить 113,33 грн. на добу.  Основні харчові інгредієнти збалансовані у межах норми, та становлять 3. 120 ккал. на добу. 

ПОВНА ВЕРСІЯ >>>

Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2018