Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSПонеділок, 11.12.2017, 16:14
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Укр.мова 3 кл. Монолог

Тема. Мовленнєвий розвиток. Говоріння. Монологічне мовлення (самостійне висловлювання).

Складаємо розповідь.

Дай відповідь на запитання.

- Де ти народився?

- Де виріс і почав ходити до школи?

- Як називається твоє місто, вулиця?

- Адже це і є твоя мала батьківщина. Розповідай про неї за планом.

План розповіді.

  1. Як називається наше місто?
  2. На якій вулиці ти мешкаєш?
  3. Чим тобі подобається твоя вулиця?
  4. У якій школі та класі ти навчаєшся?

 

Прочитай казку «Білка та вовк». Самостійно придумай їй кінцівку.

 

Білка та вовк

Вовк лежав на дереві і спав. Білка стрибала по дереву і впала на вовка.

Вовк прокинувся і хотів її з’їсти. Білка почала прохати відпустити її. Вовк сказав:

- Добре, я відпущу тебе, тільки ти скажеш мені,чого ви, білки, такі веселі? Мені завжди нудьга, а ви там угорі граєтесь та стрибаєте.

Білка сказала:

- Спочатку  пусти на дерево, тоді й скажу, а то я тебе боюся.

Вовк був не голодний, пустив.

Білка збігла на дерево і відтіля сказала: …

 

 

Тема. Знання про мову. Мовні вміння. Звуки і букви.

 

Звуки мовлення

Звуки ми вимовляємо і чуємо. З них утворюються слова. На письмі звуки позначаються буквами. Букви ми бачимо, читаємо, пишемо.

Звуки поділяються на голосні та приголосні.

Голосних звуків шість. Для їх позначання на письмі є 10 букв: а, у, о, и, і, е, є, ї, ю, я.

Казка «Тверді та м’які приголосні»

Давним – давно жила прекрасна Фея Фонетика.

 

Вона мала дуже багато братів, які були схожі між собою, але разом з тим – зовсім різні. Звали їх Брати – Звуки.

Одного разу Фея помітила, що серед приголосних Братів – Звуків із твердим вольовим характером є й інші. Тому одних вона назвала твердими приголосними, а інших – м’якими.

Всі приголосні Брати – звуки ходять парами: твердий і м’який. Їм так зручно грати в різні ігри.

Фея назавжди об’єднала тверді і м’які приголосні в такі пари:     з – зь,  

   д – дь ,    р – рь,   л – ль,   н – нь,   с – сь,  т – ть,    ц – ць,   дз – дзь.

           Не стали в пари тверді приголосні звуки      б, п, в, м, ф   , та залишився  стояти   самостійно м’який звук     й.

 

Казка «Дзвінкі й глухі приголосні»

 

Якось рано – вранці мудра Фея Фонетика виявила, що Брати – Звуки мали різний голос: дзвінкий і глухий.

Дзвінкі приголосні утворюються за допомогою голосу і шуму, тому в будиночку Феї з ними дружило Мишенятко, яке весело пищало і шаруділо.

             Дзвінкий голос мають Брати – Звуки :    в, л, м, н,  й,  б, д,  з, ж, дж, дз,  г .

У решти братів такого дзвінкого голосу не було, вони створювали тільки шум. Їх Фея назвала глухими приголосними звуками. Ці звуки шумлять, а голосу не мають:   ф, п, т, ть, с, сь, ш, ч, ц, ць, х, к.

Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017