Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 24.09.2017, 22:26
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Проектні технології в логопедичній роботі

Автор 1:  Сєдая  Наталія Володимирівна.

Місце роботи: Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для дітей з вадами розумового розвитку.

Посада: учитель-логопед.

Автор 2:  Кірія Анжела Віталіївна

Місце роботи: Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для дітей з вадами розумового розвитку.

Посада: заступник директора з навчально-виховної роботи.

ОСОБЛИВОСТІ  ВИКОРИСТАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА  АДАПТОВАНИХ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОГО ІНТЕРНАТНОГО ЗАКЛАДУ

      Освіта України сьогодні переживає період глибинних змін, які зумовлені загальноцивілізаційними тенденціями розвитку суспільства.

     Сучасна спеціальна освіта покликана не тільки надавати знання та формувати навички для життя в суспільстві, а й сприяти набуттю життєвих ціннісних орієнтацій, розвитку вмінь прийняття рішень, застосування інформаційних і комунікаційних технологій, мобільності й адаптованості.

     В рамках  роботи педагогічного колективу школи-інтернату над методичною проблемою «Особливості впровадження проектних технологій у корекційно-педагогічний процес» було вирішено експериментально перевірити продуктивність і можливості застосування інновацій в умовах спеціальної освіти.        

    Учитель – логопед висунула гіпотезу про те, що впровадження  адаптованих проектних технологій у роботу з розвитку мовлення може сприяти підвищенню рівня  мовленнєвої компетентності дітей – логопатів з обмеженими можливостями здоров'я та   адаптації їх  у соціумі.

    Для проведення експерименту були визначені напрямки, види, форми і методи  роботи щодо активізації мовленнєвої і пізнавальної діяльності учнів з психофізичними вадами розвитку.

     Мета експерименту: довести, що впровадження  адаптованих проектних технологій у роботу з розвитку мовлення сприяє підвищенню ефективності корекційного впливу на формування мовленнєвої компетенції дітей – логопатів з обмеженими можливостями здоров'я та   адаптації їх  у соціумі. Задачі:

1.     Розробити модель навчально-корекційного проекту з розвитку мовлення в умовах спеціального інтернатного закладу.

2.      Розробити систему роботи учителя-логопеда щодо впровадження методу проектів у діяльність з розвитку мовлення.

    Протягом експерименту вчитель-логопед  організувала  проекти  з розвитку  мовлення: 4 клас - «Минуле знати – себе поважати», 2 клас - «Як дзвенять сніжинки» (вивчення спадщини В. Сухомлинського), «Державні символи України – святині України» (згідно  програми з курсу «Я і Україна») (Додаток 1). Вибір групи дітей – логопатів та теми майбутнього проекту  обумовлювався загальною  лексичною тематикою, яка вивчалась одномоментно на різних предметах (читання, Я і Україна). Реалізація вказаних проектів  сприяла створенню наступної системи роботи (Схема1):   

СКАЧАТИ ПОВНУ ВЕРСІЮ >>>
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017