Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 20.10.2017, 22:31
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Про школу

      

Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа – інтернат № 32 Донецької обласної ради розташована за адресою: 85105, Донецька обл., м.Костянтинівка, вул.. Панфілова, буд. 37-а; тел./факс  (06272) 2-82-33, E-mail: internat.32@i.ua

Цілі, пріоритетні напрямки роботи і задачі школи

 

Мета :  створення оптимальних психолого – педагогічних умов для досягнення соціальної зрілості кожною особистістю, певного рівня освіченості, використовуючи потенціал компенсаторно-корекційних можливостей.

Пріоритетні напрямки роботи

 

1.     Оновлення змісту освіти та переорієнтація навчально – виховного процесу на особистість дитини.

 

2.     Реалізація компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку, виховання й навчання дітей через впровадження нових освітніх технологій.

3.     Створення системи управління навчальним закладом на основі моніторингу  і інформаційно-комунікаційних технологій.

4.     Найсуворіша економія бюджетних коштів, пошук і залучення позабюджетних джерел фінансування для  розвитку школи – інтернату.

Задачі  допоміжної школи – інтернату

1.     Забезпечення права розумово відсталих дітей, на здобуття певного освітнього рівня загальної   середньої   освіти  шляхом  спеціально  організованого навчально-виховного процесу в комплексі  з  корекційно-розвитковою роботою, медичною реабілітацією;

2.     Побудова корекційно – педагогічного процесу на основі даних психологічних досліджень індивідуальних особливостей та аналізу вивчення стану здоров'я школярів.

3.     Виховання національно свідомого громадянина України.

4.     Здійснення соціально-педагогічного     патронату:     надання психолого-педагогічної допомоги батькам (особам, які їх замінюють) з  метою   забезпечення   їх   активної   участі   в   комплексній навчально-виховній, корекційно-розвитковій роботі.

5.     Формування готовності педагогічного працівника  до адоптації та впровадження інноваційних технологій, реалізації ефективних форм та методів роботи, які впливають на позитивні результати в системі корекції, реабілітації кожної дитини.

 

 

 

счетчик посещений

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017