Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSП`ятниця, 20.10.2017, 22:32
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Про гриби

План реалізації проекту

«У теплий дощик народився, парасолькою накрився»

 

СКАЧАТИ МАТЕРІАЛИ ПРОЕКТУ>>>

Автор

Ім’я, по-батькові та прізвище

Сєдая Наталія Володимирівна

Назва навчального закладу

Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради

Місто, село, район, область

м. Костянтинівка, обл. Донецька

Відомості про проект

Дати проведення

07.10.13 — 24.10.13

Місце проведення

Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради

Опис навчальної теми

Назва

 «У теплий дощик народився, парасолькою накрився»

Стислий опис

 Проект з розвитку мовлення в якому приймали участь діти-логопати 4 класу. Кількість учасників -6 дітей віком 9-10  років. Проект передбачає пошук і створення добірки матеріалів до якої увійдуть: цікаві відомості про гриби, правила,щоб уникнути отруєння грибами, народні прислів’я та прикмети пов’язані з грибами, дитячі загадки та віршики.                                                                                                                                                                                    Виготовлення дитячих робіт з пластиліну та природного матеріалу, солоного тіста, грибів – магнітів з  гіпсу, робіт, виконаних кольоровими олівцями.

Предмет, навчальна тема

Корекційна - складова навчального плану – розвиток мовлення. Лексична тема « Рослини». Українська мова і читання, я і Україна.

Клас (вікова категорія)

Учні-логопати 4 класу. Кількість учасників -6 дітей, віком 9 - 10 років.

Приблизний час вивчення теми

Два тижні.

Освітні засади

Державні освітні стандарти

Стосовно спеціальної освіти Державних стандартів не існує, але є концепція Державного стандарту спеціальної освіти. Ми спираємось на програмні вимоги до предмету. Читання:Правильно читати текст вголос з дотриманням норм літературної вимови, дотримуватись пауз між реченнями, точно і змістовно відповідати на запитання до змісту тексту. З української мови:має уявлення про види мовленнєвої діяльності, про спілкування і мовлення,розрізняє діалогічне та монологічне мовлення, орієнтується в ситуації спілкування, має поняття про тему висловлювання, дотримується її під час власного висловлювання, ефективно використовує допомогу. З курсу «Я і Україна»: знати зовнішній вигляд, розрізняти їстівні та отруйні гриби.

 

Навчальні програми.

 Читання: Правильно читати текст вголос з дотриманням норм літературної вимови, дотримуватись пауз між реченнями, точно і змістовно відповідати на запитання до змісту тексту. З української мови:має уявлення про види мовленнєвої діяльності, про спілкування і мовлення,розрізняє діалогічне та монологічне мовлення, орієнтується в ситуації спілкування, має поняття про тему висловлювання, дотримується її під час власного висловлювання, ефективно використовує допомогу. З курсу « Я і Україна»: знати зовнішній вигляд, розрізняти їстівні та отруйні.

Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів

  • Добирати спільнокореневі слова, визначати спільну частину (корінь).
  • Розвивати мовленнєву діяльність.
  • Поширювати активний і пасивний  словники.

  Після виконання проекту  учні зможуть:

  • Точно і змістовно відповідати на запитання по темі «Рослини»
  • Розрізняти їстівні та отруйні гриби.
  • Впізнавати різні види грибів за ознаками, знати місця їх пошуку.
  • Самостійно шукати необхідну інформацію з використанням різноманітних джерел і словесного оформлення одержаної інформації.
  • Обмінюватися інформацією, послідовно викладати власну думку.
  • Працювати індивідуально та в групах по заданій темі.
  • Належно використовувати цифрові технології для доступу, управління, оцінювання та створення інформаційних даних.

Основні запитання

Ключове запитання

Чи потрібні гриби людині?

Тематичні запитання

Які бувають гриби?

Як не отруїтися грибами?

Що каже народ про гриби?

Змістові запитання

- Що ми знаємо про найбільш вживані їстівні гриби?

- Який вигляд мають отруйні гриби?

- Як уникнути отруєння  грибами?

- Які  існують народні прикмети та прислів’я,  дитячі віршики та загадки про гриби?

 

План оцінювання

  •  

Графік оцінювання

На початку проекту

Впродовж роботи над проектом

Наприкінці роботи над проектом

Усне опитування

Перелік питань на які діти повинні дати відповіді.

Неформальні спостереження.

Звіти про виконання проекту.

Таблиця контролю учасника проекту за ходом виконання.

Урок-презентиція

Колективне самооцінювання.

Форма оцінювання презентації

 

Стислий опис оцінювання

На початку роботи

  1. Перевірити готовність учнів до проектної діяльності (усний опитувальник)
  2. Виявити рівень знань(усний опитувальник)

Під час роботи

      1.Відслідковувати прогрес в навчанні учнів(записи, консультації, підказки)

      2.Визначення навчальних потреб учнів(нагадування, підказки, консультації)

 Підсумкове

      1.Перевірка рівня здобутих знань та отриманих навичок(форма оцінювання презентації)

Методичні засади

Попередні знання та навички

На початку роботи над проектом вчитель знайомить учнів з методом проектів . Демонструє додатковий матеріал про гриби, в даному випадку муляжі грибів, книжечка М. Морозенко «Що це?», демонструє презентацію про основні ідеї вивчення теми з метою: ознайомлення з темою проекту, оголошення цілей та завдання проекту, мотивації учнів до проектної діяльності шляхом ознайомлення  з ситуацією,що є ключовою в проекті та постановки основних питань до навчальної теми. При перегляді учительської презентації учні знайомляться з темою проекту, основними запитаннями проекту, обговорюють їх ,дають відповіді на  усний опитувальник (запитання на дошці). На цьому етапі учні визначають джерела інформації, обирають оптимальний варіант.

При виконанні проекту група виконує чіткі завдання.

Учні – збирають та уточнюють інформацію про гриби (їстівні та отруйні) робить вироби  грибів з гіпсу та солоного тіста на уроках праці, разом з вихователем виконують колективну роботу з природного матеріалу (жолуді, листя),розфарбовують розмальовки з видами грибів, в бібліотеці  шукають інформацію про народні прикмети та прислів’я, дитячі віршики. Створюють виставку робіт та добірку матеріалів.

Учні повинні знати назви рослин які ростуть  у лісі, їх зовнішній вигляд, ,вміти дати усний опис. Мати навички пошуку необхідної інформації в книжках, періодичній літературі, бібліотеці.

Діяльність учнів та вчителя

Диференціація навчання

Учні, що мають проблеми у навчанні

Слабшим учням надається більш чітка інструкція, менший обсяг завдання, підтримка вчителя – логопеда на всіх етапах виконання навчального проекту. Обов’язково позитивні коментарі.

 

 

Матеріали та ресурси

Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)

Фотоапарат

Комп’ютер (и)

Цифровий фотоапарат

 DVD - програвач

Доступ до Інтернету

Лазерний диск

Принтер

Мультимедійний проектор

Сканер

Телевізор

Відеомагнітофон

Відеокамера

Обладнання для відео конференцій

Інше      

Програмне забезпечення (відмітьте необхідне)

Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями

Програма для створення публікацій

Програма для електронної пошти

Енциклопедія на  компакт-диску

Програма для роботи із зображеннями

Програма для створення комп’ютерних презентацій

Програма для роботи з Інтернетом

Програма для  розробки веб-сторінок

Програма для роботи з текстами

Інше      

Друковані матеріали

 

  • Програми загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей, Київ «Неопалима купина» 2006
  • Метод проектів у початковій школі / Упоряд.: О. Онопрієнко, О Кондратюк. – К. : Шк. світ, 2007.- 128с. – ( Б – ка «Шк. Світу»).
  • Педагогічне проектування / Авт.- упоряд. А. Цимбалару. – К. : Шк. світ, 2009. – 128 с. – ( Бібліотека «Шкільного світу»).Косогова О.О.
  • Метод проектів у практиці сучасної школи. – Х.: Вид-во « Ранок», 2010. – 144 с. – ( Нові педагогічні технології).Додусенко Н. О., НетужиловаІ.В.
  • Проектна діяльність у початковій школі.-Х.: Вид. група

«Основа», 2010. – 223, ( 1 ) с. – ( Б – ка журн. «Початкове навчання та виховання»; Вип. 4 ( 76 ).

  • Уманець Г. М., Кобзар О. В., Кулєш В. О. « Пріоритетні напрямки розвитку освіти дітей соціально незахищених категорій», науково-методичний журн. «Педагогична скарбниця Донеччини» №1, 2010.
  • Игровые проэкты в школе ( сост. Л. В. Пенкрат, Н. В. Самусева – Минск: И. 27 Красико – Принт, 2009. – 128 с. – ( Деятельность классного руководителя)
  • «Що це?»Марія Морозенко , літературно-художнє видання «Книжкова хата»
  • Кнооп М. Все про гриби-М.: БММ  АО, 2000
  • Умільцев А.П. Енциклопедія грибника-М.: Локід-Пресс , 2004

Обладнання та канцтовари

Комп’ютерний кабінет, мультимедійна дошка для призентацій, кольоровий папір, пластилин, гіпс, кольорові олівці, пензлі, фарби,  листи формату А-4.

 

Інтернет ресурси

  1. uk.wikipedia.org
  2. www.allgrib.ru
  3. www.saga.ua
  4. festival.1september.ru
  5. http://www.lukoshko.bloknotwoman.ru
  6. http://www.naturalist.if.ua
  7. http://gazeta.ua

 

 

 

                 

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017