Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 18.02.2018, 20:37
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Педагогічні ідеї В. Сухомлинського в сучасній школі

ТЕЗИ ДО ПЕДРАДИ

"Шляхи реалізації педагогічних ідей В.О. Сухомлинського за умов модернізації освіти осіб з особливими освітніми потребами"

Корекційно-педагогічний процес має бути побудований відповідно до потреб особистості й індивідуальних можливостей дітей, зростання їхньої самостійності та пізнавальної активності. Основне завдання педагога - допомогти вихованцям бути творчими особистостями, навчити їх вільно спілкуватися, правильно мислити, вести здоровий спосіб життя.

Систематичність і цілеспрямованість роботи з громадянського та патріотичного виховання забезпечують завдяки ретельному її плануванню, організації діяльності методичного об'єднання вихователів та учнівського самоврядування. Найефективнішими формами виховної роботи є колективно-творчі справи, до яких входять проведення конкурсів, реалізації різноманітних проектів, святкових зустрічей, участь в патріотичних дитячих акціях тощо.

Неабиякої уваги В.О. Сухомлинський  надавав екологічному вихованню. Наслідуванням його педагоги школи-інтернату теж не перебувають осторонь цієї проблеми. Ідеї екологічного виховання школярів втілюють по-різному: під час екскурсій до парку, в поле,  до саду, коли учні спостерігають, з’ясовують особливості кожної пори року та інше.

Головною метою навчально-виховного процесу В.О.Сухомлинський вважав всебічний розвиток особистості. Становлення особистості-постійний труд душі.  Тому на своїх уроках учителі використовують елементи критичного мислення: «мозкову атаку», «асоціаційні кущі», дискусії. Завдання всебічного розвитку особистості можна розв’язувати за допомогою різних педагогічних і психологічних методів: консультування, бесіди, ігри, різні види групової роботи, тренінги , використовуючи які, педагог може впливати на свідомість, поведінку, почуття дитини. 

Досягти ефективності педагогічної діяльності з дітьми, які мають порушення інтелектуального розвитку, можливо лише за умови, що складовою частиною навчального процесу будуть толерантність, справедливість, доброзичливість і повага людей. Гуманна місія школи й педагога - врятувати цих дітей, ввести їх у світ суспільства, духовного життя, сприяти їхньому становленню, наголошував В.Сухомлинський.

У педагогічній системі В.О. Сухомлинського спільна діяльність школи і сім’ї, їх співдружність у вихованні дітей посідає важливе місце. З цією метою в школі-інтернаті періодично проводяться батьківські конференції, дні відкритих дверей, консультації, індивідуальні бесіди. Їх мета – надати кожному батькові, матері максимум педагогічних знань.

 

Пошук
Календар
«  Лютий 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Лиманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2018