Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 24.09.2017, 22:22
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МО вчителів старших класів

Проблемна тема методичного об'єднання вчителів старших класів:
"Формування і розвиток життєво важливих компетентностей учнів 5-9 класів в умовах  спеціального інтернатного закладу"
 КЕРІВНИК МО - Коптякова Марія Василівна, вчитель математики 5-9 класів 

ЧЛЕНИ МО: Горкуненко І.В. - укр. мова, Леонова М.В. - математика, Хромова Г.О. - укр. мова і соціально-побутове орінтування, Філатова О.В. - природознавство і фізика і хімія у побуті, Польська Н.М. - географія і курс "Я і Україна", Митрофанова Л.І. - історія України, Кірія А.В. - курс "Сходинки до інформатики", Калашнік І.М. - курси "Основи здоров'я" та "Основи споживчих знань".
ЦЕ ПОТРІБНО ЗНАТИ

 

Вимоги до сучасного уроку в спеціальній (допоміжній) школі

1.  Учитель повинен володіти учбовим предметом, методами навчання.

2.  Урок має бути таким, що виховує і розвиває.

3.  На кожному уроці повинна вестися корекційно - розвиваюча робота.

4.  Матеріал, що викладається, має бути науковим, достовірним, доступним, має бути пов'язаний з життям і спиратися на минулий досвід дітей.

5.  На кожному уроці повинен здійснюватися індивідуально - дифференцірований  підхід до учнів.

6.  На уроці повинні здійснюватися міжпредметні зв'язки.

7.  Урок має бути оснащений:

  • технічними засобами навчання;
  • дидактичним матеріалом (таблиці, карти, ілюстрації, тести, схеми, алгоритми міркувань, перфокарти і тому подібне);
  • увесь матеріал повинен співвідноситися з рівнем розвитку дитини, зв'язуватися з логікою уроку.

8.   На уроці повинні здійснюватися інноваційні процеси.

9.   Потрібне введення в навчання комп'ютерів.

10. На уроці повинен строго дотримуватися охоронний режим:

  •  проведення фізхвилинок (початкова школа - 2 фізхвилинки, старша школа - 1 фізхвилинка);
  • відповідність меблів віку дітей;
  •  відповідність дидактичного матеріалу за розміром і кольором;
  •  відповідність учбового навантаження віку дитини;
  • nдотримання санітарно-гігієнічних вимог.

11.   Урок повинен сприяти рішенню основних завдань, що стоять перед школою, :

  •  надавати усебічну педагогічну підтримку розумово відсталій дитині;
  •  сприяти соціальній адаптації дитини, що аномально розвивається.

Анкетування «Чи здатні ви до самоаналізу?»

(ОПИТУВАЛЬНИК)

       Якщо ви відповіли 8 – 10 разів „так”, то вас можна віднести до вчителя, який серйозно ставиться до проблеми самоаналізу. Швидше за все, вдалі уроки викликають у вас піднятий настрій і стимулюють до подальшої роботи, а невдалі уроки дозволяють зробити правильні висновки для майбутньої роботи.

      5-7 відповідей „так” свідчать про те, що ви не завжди відзначаєте свої удачі або промахи. Вам необхідно повчитися самоаналізу.

      Відповідей „так” 4 і менше дозволяють стверджувати, що швидше за все ваша оцінка уроку найчастіше не збігається з оцінкою, яку дають присутні на уроці колеги або самі учні. Це свідчить про низький рівень розвитку вашого самоаналізу.

Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017