Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 19.11.2017, 00:34
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Гурткова робота

                                                                                                   

         Головна мета, яку вирішує сьогодні школа – інтернат, є розвиток життєвої компетентності особистості учня, здатного до самовизначення та самореалізації.

     Пріоритетними завданнями школи – інтернату є формування в учнів життєво важливих  компетентностей особистості та створення умов для   всебічного розвитку  вихованців.  Одним з головних механізмів  в розв’язанні цих  завдань   є  організація гурткової роботи в інтернатному закладі.  Враховуючи можливості школи, побажання учнів та їх здібності,  на початку навчального року  створюється мережа гуртків.

       З 2011 – 2012  н. р. в  школі працює п’ять   гуртків:  гурток народознавства – «Жива скарбниця» ( керівник – Горкуненко І. В.), музикальний гурток -  « Веселі нотки»  (керівник – Бусарова Л.І.), танцювальний гурток  - «Віночок » (керівник – Гришко М.І.), гурток прикладного мистецтва « Творча веселка»   ( керівник – Філіна З.В.), спортивний гурток  - « Чемпіон»  ( керівник - Шейко Т.М.).

       Вже традиційною стала  гурткова робота в групах  з 1 по 9 клас, яку організовують вихователі.  Серед них слід відмітити систематичну та творчу роботу  гуртків:  « Бісеринка» ( в 4,8-9 класі)- вихователь Бережна І.О.; « Українська Витинанка» ( в 5 класі) - вихователь Філіп О.В.,  « Чудо – солене тісто» ( в 6-б класі) - вихователь Головчанська Н.В. та інші. 

     Результати своєї роботи  учні гуртків  декоративного  мистецтва « Творча веселка» та « Чудо – солене тісто» протягом навчального року представляють  на  шкільних   виставках гурткових виробів, а також на виставках  у міському Домі творчості. Слід відмітити виготовлені учнями  цікаві колективні картини  з соленого тіста: « Акваріум» (учні  5 - 7 класів), «Українська хата», « Соняшники» (учні 4-б класу).  До Нового року вихованці готували ялинкові прикраси: казкових героїв,  янголят, ялинки, зірочки;  до Дня закоханих – валентинки, які потім діти із задоволенням дарували своїм друзям та батькам; до Великодня – яскраві обереги - "писанки".

       Найактивнішими  є учні  4 та 8-9  класів, які займаються в гуртку « Бісеринка». Малюки плетуть маленькі іграшки – сувеніри, а старшокласники готують «Дерева щастя» та  вишивають бісером картини в українському стилі.   До Жіночого свята 8 березня  із бісеру приготували  весінні композиції: « Перші вісники весни», « Весняне натхнення»  та сувеніри – подарунки -  для педагогів школи.

      Учні гуртку « Українська Витинанка» ( 5 клас) створили цілу  збірку  своїх виробів.  Серед них найкращі: « Ранок», « Весняна фантазія» тощо.

      В межах загальношкільного проекту « В океані рідного народу відкривай духовні острови» вихованці гуртку « Умілі руки» ( хлопці 6 – 9 класів)  займаються виготовленням меблів для шкільного етно - фітобару.

      Вже  другий рік діти  з зацікавленням займаються  в гуртку «Вишиванка». Учні самостійно вишивають рушники, сорочки, хусточки, різнокольорові українські орнаменти. Періодично організовують  виставки та виставки – продажі  своїх виробів. На виручені гроші закупляють матеріал для подальшої роботи.  Готові вишиванки зберігають в  скрині шкільного музею українського побуту.

      Учні гуртків « Веселі нотки», « Жива скарбниця», « Віночок» - постійно демонструють  свої знання та  здібності  під час проведення загальношкільних свят та заходів;  хлопці  гуртку « Чемпіон» неодноразово займали призові місця в  спортивних змаганнях  з футболу з  учнями  ОШ № 9,  інтернатом №1 .

     Активна  зайнятість учнів  в гуртках  та продуктивність їх  творчої діяльності сприяють  формуванню основних життєвоважливих компетентностей учнів: особистісної, комунікативної, полікультурної, соціальної  тощо. Учні вчаться культурі мовлення, беруть участь у зустрічах з цікавими людьми, проведенні тематичних вечорів, конкурсах – оглядах, обласних та міських виставках творчої діяльності           

       Слід зазначити, що якими б не були психічні, фізичні та мовленнєві обмеження, поряд з ними в  учнів є резерви розвитку, використання яких значною мірою сприяють поліпшенню якості їх  життя, стану перебування в соціумі.

 

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017