Головна | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSНеділя, 19.11.2017, 00:35
Костянтинівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №32 Донецької обласної ради
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Аналітико-корекційна діяльність учителя-дефектолога

ПЕДРАДА З ТЕМИ:
"АНАЛІТИКО-КОРЕКЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ-ДЕФЕКТОЛОГА"

ВСТУПНЕ СЛОВО ДИРЕКТОРА ШКОЛИ

Якісна освіта розглядається сьогодні як один з індикаторів високої якості життя, інструмент соціальної і культурної злагоди та економічного зростання. Засобом отримання об'єктивної інформації про стан освіти та розроблення відповідних стратегій розвитку галузі є моніторингові дослідження. Саме вони дають порівняльну інформацію про рівень навчальних досягнень школярів, а тому є підставою для корегування навчального процесу, методик викладання, оновлення змісту освіти.

      Отримання об'єктивної інформації про стан освіти в умовах модернізації національної освітньої системи є надзвичайно важливим оскільки дає змогу усунути можливі прорахунки та розробити стратегію подальшого розвитку освіти.

       На виконання Указу Президента України від 4 липня 2005 року № 1013 «Про

невідкладні заходи щодо функціонування та розвитку освіти в Україні» у нашій державі запроваджується система моніторингу якості освіти.

      Головною метою оцінювання якості освіти є реалізація конституційних прав громадян на рівний доступ до якісної освіти, аналізу стану системи освіти та прогнозуваня її розвитку.

      Спеціальна загальноосвітня  школа реформується не автономно, а в межах єдиного для всієї системи законодавства, тож цій ланці освіти теж потрібен моніторинг якості.

     Моніторинг якості освіти осіб з особливими потребами слід розглядати як інструмент методичного й управлінського забезпечення державного стандарту спеціальної освіти; моніторинг – це регулярне безперервне контролююче відстеження

якісних результатів навчання, виховання, розвитку учнів у системі "вчитель-учень”.      

       Педагогічний моніторинг є формою організації, збору, збереження, обробки і поширення інформації, що забезпечує безперервне відстеження стану викладання і рівня навчальних досягнень учнів.

       Завдання педагогічного моніторингу:

·        проаналізувати й оцінити результативність навчання;

·        оцінити ефективність корекційно-педагогічного процесу;

·        проаналізувати успішність навчання з урахуванням психофізичних особливостей учнів;

·        узагальнити позитивний педагогічний досвід.

     Сьогодні на педраді, у формі круглого столу, ми обговоримо особливості впровадження моніторингових технологій в умовах спеціальної загальноосвітньої школи.

Мета педради: обмін досвідом щодо реалізації аналітико-корекційної діяльності в умовах спецосвіти та вироблення загальних стратегічних положень щодо підвищення ефективності моніторингу навчальних досягнень учнів.

ДОПОВІДЬ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА  + МУЛЬТИМЕДІЙНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ

ДОБІРКА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ ВИСТУПІВ УЧАСНИКІВ ПЕДРАДИ

Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Корисні посилання
  • Дайджест "Усе для школи"
  • Міністерство освіти і науки
  • Інститут інноваційних технологій
  • Освіта Донеччини
  • Сайт для педагогів
  • Сайт «Дефектолог-практик»
  • Шкільні пісні і мінусовки
  • Відділ освіти осіб з особливими потребами ДоноблІППО
  • Красноліманська спец. школа-інтернат
  • Часовоярська СЗШІ №8
  • Сайт учителя початкових класів
  • Видавництво «Шкільний світ»
  • [Vox.com.ua] Портал українця каталог сайтів Безкоштовний каталог сайтів

    Copyright MyCorp © 2017